دانلود زیرنویس فارسی بخش 2 فصل 5 سریال مانی هیست ؛ سریال Money Heist

برای دانلود زیرنویس فارسی بخش 2 فصل 5 سریال مانی هیست و دانلود بخش 2 فصل 5 سریال Money Heist در نوشتار جدید فیگار همراه ما باشید.

برای دانلود زیرنویس فارسی بخش 2 فصل 5 سریال مانی هیست به صورت رایگان همراه ما باشید. چهار فصل از سریال اسپانیایی “مانی هیست” که توسط پلتفرم محبوب نتفلیکس منتشر شد، مورد توجه مخاطبان قرار گرفت.

این سریال با نام‌های مختلفی شناخته می‌شود. گاهی آن را با نام اصلی آن یعنی “La Casa De Papel” یاد می‌کنند، برخی با نام فارسی “خانه کاغذی” و برخی اسپل اسم انگلیسی آن “مانی هیست”، که به معنای “سرقت پول” هست را صدا می‌زنند. در ادامه نوشتار همراه ما باشید.

دانلود زیرنویس فارسی بخش 2 فصل 5 سریال مانی هیست

سریال Money Heist

دانلود زیرنویس پارت 2 فصل 5 سریال مانی هیست, دانلود زیرنویس فصل 5 سریال مانی هیست, دانلود زیرنویس بخش 2 فصل 5 سریال مانی هیست
دانلود زیرنویس فارسی پارت 2 فصل 5 سریال مانی هیست, دانلود زیرنویس فارسی فصل 5 سریال مانی هیست, دانلود زیرنویس فارسی بخش 2 فصل 5 سریال مانی هیست

مقاله‌هایی که در ادامه برای شما لیست شده‌اند، فهرستی از جستارهای فیگار، در رابطه با سریال بی‌نظیر Money Heist (باهوش‌ترین شخصیت‌های سریال مانی هیست) هستند،‌ که توسط تیم تحریریه فیگار برای شما تهیه شده‌اند:

پنج قسمت آخر فصل 5 سریال خانه کاغذی در سه دسامبر، یعنی ۱۲ آذر، از طریق شبکه اینترنتی Netflix منتشر خواهند شد. سریع‌تر از هر سایت دیگر، به لینک دانلود زیرنویس فارسی فصل 5 سریال مانی هیست در سایت فیگار دسترسی خواهید داشت.

دانلود زیرنویس فارسی چسبیده پارت 2 فصل 5 سریال مانی هیست

اگر بخواهیم بدون اینکه اسپول شود، اشاره‌ای به آخر بخش اول فصل پنج کنیم، دیدیم که پروفسور و تیم حرفه‌ای او در شرایط مساعدی نیستند. ارتش وارد قضیه شده است و این دزدی، به یک میدان جنگ بدل گشته است. در ادامه نوشتار دانلود زیرنویس فارسی بخش 2 فصل 5 سریال مانی هیست همراه ما بمانید.

زیرنویس قسمت 6 فصل 5 مانی هیست, زیرنویس قسمت 7 فصل 5 سریال خانه کاغذی, زیرنویس فارسی قسمت 8 فصل 5 مانی هیست
زیرنویس فارسی قسمت 6 فصل 5 مانی هیست, زیرنویس فارسی قسمت 7 فصل 5 سریال خانه کاغذی, زیرنویس فارسی چسبیده قسمت 8 فصل 5 مانی هیست

در هر جنگی، هر دو جبهه تلفاتی خواهند داد. این مسئله مبرهنی است. باید دید که چه کسی در این راه، خداحافظی آخر خود را خواهد گفت! البته در کنار روایت حال، گذشته و ماجرای برلین و خانواده‌اش را نیز شاهد می‌شویم. در فصل پنج با پسر او آشنا می‌شویم، که مهارت بسیاری دارد، اما موافق دزدی نیست.


بیشتر بخوانید:


البته تا زمانی که از پدرش دور بود! وقتی با او درگیر عملیات می‌شود و لذت دزدی را می‌چشد، تمام فرمول‌ها به هم می‌ریزد. حتی دیالوگ آخر برلین، و نگاه پسرش به همسر جوان و زیبای برلین، مفهوم بسیاری را منتقل کرد. با دانلود زیرنویس فارسی بخش 2 فصل 5 سریال مانی هیست و فایل‌های سریال از کانال تلگرامی فیگار، می‌توانید سریال را تماشا کرده و آخر ماجرا را پیگیر شوید.

زیرنویس قسمت 9 فصل 5 سریال مانی هیست, زیرنویس قسمت 10 فصل 5 سریال سرقت پول
زیرنویس فارسی قسمت 9 فصل 5 سریال مانی هیست, زیرنویس فارسی قسمت 10 فصل 5 سریال سرقت پول

نیمه اول فصل 5 مانی هیست یک ماجراجویی هیجان انگیز بود، اما تریلر بخش دوم فصل پنج مانی هیست نشان می‌دهد که قسمت دوم، یک ماجرای بسیار غم انگیز خواهد بود. آنچه در تریلر بخش دوم فصل پنج مانی هیست دیده می‌شود، گروه پروفسور هنوز در شوک از دست دادن کاراکتری هستند، که در بخش یک جانش را از دست داد.


بیشتر بخوانید:


اما پلیس مخفیگاه پروفسور را پیدا کرده و ارتش وارد بانک شده است. ظاهرا همه دستگیر و تسلیم شده‌اند و گروه در حال فروپاشی است.

عوامل سریال Money Heist

زیرنویس قسمت 9 فصل 5 سریال مانی هیست, زیرنویس قسمت 10 فصل 5 سریال سرقت پول
زیرنویس فارسی قسمت 9 فصل 5 سریال مانی هیست, زیرنویس فارسی قسمت 10 فصل 5 سریال سرقت پول
  • سازنده: آلکس پینا
  • بازیگران: آلوارو مورته، اورسولا کوربیرو، ایتسیار ایتانیو
  • کشور سازنده: اسپانیا
  • زبان اصلی: اسپانیایی
  • شمار فصل‌ها: ۵
  • شمار قسمت‌ها: ۴۸
دانلود زیرنویس پارت 2 فصل 5 سریال مانی هیست, دانلود زیرنویس فصل 5 سریال مانی هیست
دانلود زیرنویس فارسی پارت 2 فصل 5 سریال مانی هیست, دانلود زیرنویس فارسی فصل 5 سریال مانی هیست

بیشتر بخوانید:

زیرنویس قسمت 6 فصل 5 مانی هیست, زیرنویس قسمت 7 فصل 5 سریال خانه کاغذی, زیرنویس فارسی قسمت 8 فصل 5 مانی هیست
زیرنویس فارسی قسمت 6 فصل 5 مانی هیست, زیرنویس فارسی قسمت 7 فصل 5 سریال خانه کاغذی, زیرنویس فارسی چسبیده قسمت 8 فصل 5 مانی هیست

دانلود زیرنویس فارسی پارت 2 فصل 5 سریال مانی هیست

زیرنویس فارسی قسمت 6 فصل 5 مانی هیست

زیرنویس فارسی قسمت 7 فصل 5 سریال خانه کاغذی

زیرنویس فارسی چسبیده قسمت 8 فصل 5 مانی هیست

زیرنویس فارسی قسمت 9 فصل 5 سریال مانی هیست

زیرنویس فارسی قسمت 10 فصل 5 سریال سرقت پول

از همراهی شما تا انتهای نوشتار دانلود زیرنویس فارسی بخش 2 فصل 5 سریال مانی هیست سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید. به این صورت می‌توانید علاوه بر اشتراک نظرتان در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را در فیگار انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *