توهین شبکه مستند به بی تی اس ؛ هر آنچه که باید بدانید + فیلم

BTS از گروه های موسیقی موفق کره ای بوده که در سراسر جهان دارای طرفداران زیادی است. در ادامه با نوشتار توهین شبکه مستند به بی تی اس همراه با فیگار بمانید.

این گروه توانست از سال 2013 تا کنون با آهنگ های جذاب  و جوان پست طرفداران زیادی را در سراسر جهان به دست اورند آنها علاوه بر اینکه در موسقی موفق بودند در اخلاق نیز شماره یک هستند و به همه عقاید و اعتقادات و نژاد ها احترانم می‌گذارند.

شبکه مستند ایران در برنامه ای با توهین به گروه موسیقی bts جنجالی شده و واکنش طرفداران این گروه را به همراه داشت. در ادامه نوشتار توهین شبکه مستند به bts همراه ما باشید.

توهین شبکه مستند به بی تی اس

هر آنچه که باید بدانید

توهین شبکه مستند به بی تی اس, توهین شبکه مستند به bts, توهین به بی تی اس
توهین شبکه مستند به bts, توهین به بی تی اس

در ادامه واکنش هایی در این‌باره توسط هواداران ایرانی به این گروه ارائه شده که در زیر تعدادی از انها را می‌بینید:

Mahdia

از کی تاحالا بخاطربازدید کننده های پایینتون ب کیپاپ توهین میکنین آخه بدبختا با توهین ب کیپاپ خودتون دارین پایین میکنین منتظرم آرمین باشید بای

بیشتر بخوانید:

بلینک ارمی

واقعا باورم میشه که اینقدر کورین و چشم اینکه اونا دارن تاریخ سازی میکنن رو ندارین

بیشتر بخوانید:

توهین به بی تی اس

توهین شبکه مستند به بی تی اس, توهین شبکه مستند به bts, توهین به بی تی اس
توهین شبکه مستند به بی تی اس, توهین شبکه مستند به bts, توهین به بی تی اس

شبکه مستند با ساخت مستندی درباره گروه موسیقی بی تی اس که در کره جنوبی فعالیت می‌کند از نحوه شکل گیری و اعضای این گروه گفت که باعث ناراحتی برخی از طرفداران این گروه شده است.

بیشتر بخوانید:

در این مستند به تیپ و قیافه اعضای گروه بی تی اس اشاره می‌شود که تشخیص مرد یا زن بودن آنها کار دشواری است. گفته می‌شود که کمپانی موسیقی کره به راحتی هر شهروند ساده ای را به ستاره موسیقی تبدیل نمی‌کند و شرایط خاص خود را دارند. از جمله عمل‌های جراحی متعدد، قراردادهای چندین ساله استعماری، رژیم‌لاغری، اقامت اجباری در کمپ و تمرینات سخت ورزشی و…

بیشتر بخوانید:

در ادامه می‌توانید فیلم توهین شبکه مستند به بی تی اس را دانلود کنید و ببینید:

دانلود فیلم توهین شبکه مستند به بی تی اس 480p

دانلود ویدیو توهین شبکه مستند به بی تی اس 360p

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار توهین شبکه مستند به بی تی اس سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


30 thoughts on “توهین شبکه مستند به بی تی اس ؛ هر آنچه که باید بدانید + فیلم

  1. خواهشا بخاطر بالا بردن ریتینگ برنامتون ارمیای ایرانی رو فدا نکنین همون باغ وحشتونو نشون بدین خجالتم خوب چیزیه یه موقع هیدن الانم که باز اینا

    1. اره حقیقت واقعا تلخ و درد ناکه که همچین ادامیی مثل تو هم هستن منظورت ا خوش گزرون لااوبالی خودت بود دیگه نه شماره یک بیلبودر و بزرگ ترین فن بوی دنیا تو بی غیرتی وقتی راجب ی چیزی چیزی نمی دونی نظر نده و خفه شو همین یا شایدم کمک لازم داری ؟?????

  2. دوستان بیاین پایین سرمون درد گرفت
    حالا شبکه مستند حرف حق زده شما جنبه ندارین نبینین
    از شماها که الگوتون یه مشت جوون خوش گذرون لاابالی بی غیرت بی فرهنگن انتظار درک ندارم
    منتها ولی شبکه مستند کارش درسته
    و متاسفانه حقیقتم تلخه…

    1. شما مشکلی دارید این همه بالا بلندی هست خودتون رو از یکیش‌ پرت کنید کسی هم به هیچ جاش نمیگیره وقتی هیچ چیز هم نمیدونید خفه خون بگیرید کسی فکر نمیکنه خدایی نکرده لال هستید… همون بی تی اسی که لقبای خودتون رو روش گذاشتید ملیون ها دلار به نیازمندها، کودکان و یونیسف کمک کرده… اصلا میدونید یونیسف چیه؟ از شما که فقط بلدید گل خوری این و اون رو بکنید انتظاری نیست بدونید… بعدشم اگه بی تی اس بی فرهنگ بود به سازمان ملل دعوت نمیشد بی شعور هستید نفهم که نیستید هستید؟

      1. سلام، ببینید اون موقع که من اون حرفا و جملات رو گفتم یکم ناراحت بودم حالا این به کنار، ولی یه ذره هم از حرفام کوتاه نمیام!
        حرفام درسته اما یک طرفس…
        اون بی تی اسی که شما دارین ازش دفاع میکنید ازبُن و ریشه مشکل داره
        حالا گیریم که میلیون ها دلار به فقرای دنیا هم کمک بکنه(حالا خودم یه هزاری زورم میاد بندازم صدقه)
        ولی یونیسف زیر نظر سازمان ملل هستش سازمان ملل هم خودش زیر نظر “صهیون” هست! که با مدرک هم میگم!
        یعنی عملا بخشی از این پول ها میره به نیاز مندان
        حالا زیاد وارد این مباحث نمیشم

        اما عذرخواهی منو بپذرین به هرحال هممون توی یه کشور داریم زندگی میکنیم، و هر سختی باشه باید پشت هم باشیم

    2. درسته که همه یه سری خوبی ها و بدی ها دارند ولی خوبه حواستون باشه که اونها انسان هستند و حق ندارید تو پوست روانیشون برید و بهشون توهین کنید و اینکه ببخشید شما چطور میتونید بر اساس ظاهر و با یه نگاه بقیه رو قضاوت کنید. اینکه میگن عقل مردم به چشمشونه درست میگن. لطفا محترمانه تر صحبت کنید بد نیست.

  3. زمانی همه آدم ها انسان خونده میشن که بتونن به سلیقه های دیگران احترام بذارن و با احترام نظرشون رو بیان کنند
    برنامه ی اون روز شبکه مستند هم درباره ی یک چیزه دیگه بود که اصلا ربطی به خواننده های کره ای نداشت..
    در ضمن کارکنان و کارشناسان با فرهنگ و تحصیل کرده‌ی شبکه ی مستند
    حتما اینو میدونن که
    ظاهر هر شخص به خودش مربوط هستش و ما تعیین کننده معیار های زیبایی و زشتی نیستیم
    همچنین عقاید هر فردی هم قابل احترامه و هیچکدوم از ما در حد توهین کردن به اون نیستیم ..

    در کل شبکه ی مستند هم نظر خودش رو داده که حق طبیعیش بوده ..اما قبل هر نظر دادن باید یه کم فکر و یه کم تحقیق درباره ی بحثی که میخوان نظر بدن بکنن…. ببینن اصلا ربط داره یا نه?

    1. ببین به وضوح داشت اعضای بی تی اس رو نشون می داد 😑( خوب الان عکس تورو نشون بدن بگن این آدم ها عمل جراحی می کنن و ملتشونه )
      با اینکه دروغ می گن تو میگی نه با من نبودن فقط عکسمو گذاشتن ؟😑😑

  4. اصلا نمیتونم درک کنم قیافه چند تا خواننده اونم توی یه کشور دیگه به شما چهههههههههه چرا مردم ایران بخوان بدونن که فلان سلبریتی عمل انجام داده یا نه؟?
    دریغ از یه ذره تحقیق درست و حسابی فقط یه مشت چرت و پرت. کی میخواد خودشو شبیه اونا کنه؟? کی میخوان بجای گیر دادن به این و اون یکم به وضعیت خودشون سر و سامون بدن صدا و سیمای ایران نابودههه بعد این نشسته برای من زر میزنه.. میخواین عکسشون از بچگی و دوران نوحوونی و الانشون مقایسه کنین تغییر دیدین من اسممو عوض میکنم واقعا چراااا
    اینکه اندام و صورت ظریفی دارن دست خودشونه؟ ? حاضرم شرط ببندم اینقدری که به کیپاپ گیر دادین به هالیوود گیر ندادین که پر از فساد اخلاقیه.. فقط میتونم بگم براتون متاسفم

    1. هی
      بهم برخورد
      حقیقتش از قدیم گفتن:(( هرجا لذاذت باشه ، نجاستم هست )).
      که نشون میده برابر با فسادی که داره ، فیلمای خفن داره
      بعدشم،هالیوود چه ربطی به آهنگ ماهنگ داره

  5. ببینید متاسفانه سیستم صدا و سیمای ایران خیلی ضعیفه ک همچین چیزی بهش نفوذ کرده. و باید ب اینم توجه داشت ک ن بی تی اس ن آرمی و ن بلک پینک و یا بلینکا هیچ واکنش زننده یا خشونت آمیزی نشون ندادن چون واقعا بی تی اس یا بلک پینک یا هر فندوم خارجی یا داخلی رو قابل قضاوت نیستن و ما میتونیم با توجه ب تعداد طرفدار هاشون همه چیز رو بفهمیم و اینکه ایدول ها یا همه افراد مشهور هیت میگیرن ک این هیت ها بدلایل مختلف هستش و ایدولا ب این چیزا عادت دارن اینکه بیایم رو بقیه برچسب بی غیرتی یا بی فرهنگی بزاریم فقط نشون دهنده شخصیت ما هستش ک برچسب های خودمون رو روشون میزاریم و این جای شکر داره ک ب شبکه مستند زیاد توجه نشد چون اگ بین رسانه های کره این چیز پخش میشد مسلما نشونه های خوبی با خودش نداش چون همینطور ک میدونید بی تی اس نماینده های رسمی رییس جمهور هستن خب دیگ ی عده از سر بیسوادی ب خدشون فشار میارن و هیچ‌ کاریم ازشون بر نمیاد پس فن‌بویا و فن‌گرلای بی تی اس هیچوقت سعی نکنید ک کسایی ک بهش هست میدن رو اذیت کنید چون واقعا حقیرن.

      1. بلد نیست ولی اگر به گوشش برسه خیلیم خوشحال میشه بفهم
        میدونی اینقدری که بی تی اس به آرمی ها و فن هاش اهمیت میده ایرانی ها خودشون نمی. دن همش توش دزدی و …
        اگر می خوان آدما رو به راه راست هدایت کنن از مملکت خودشون شروع کنن که بازیگرامون میان توی سفره ی هفت سین سگ هم می زارن 😑 حالا اون بی تی اسی که بخاطر پخش اذان توی یه کشور تمرینش رو لغو کرد چون توش آهنگ داشت یا اون بازیگرایی که هر جور دوست دارن می پوشن و می گردن و هر کاری دوست دارن می کنن و یکی میره کشف حجاب میکنه و ممنوع و تصویرش نمی کنن الان هر شب داره پخش میشه ؟ ما الان اون خارجیا رو ببینیم از راه بدر میشیم با این ایرانیا ی خودمون

  6. من ویدیو رو دیدم ولی خوب بدون تحقیق این ویدیو رو درست کرده بودن ضاخه اعضا هیچ کدوم عمل جراحی نکردن عکسای بچه کی و جوونیشونم هست که برای حرف من مدرکه من خودم به شخصه به شبکه های ایران احترام می زارم ولی نمی تونم چیزی که حق نیست رو بپذیرم اخه
    خود گروه بی تی اس کلی به دین اسلام احترام می زارن و حتی حجابم که خیلی از ایرانی ها رعایت نمی کنن یک عمل خیلی زیبا می دونن نمی دونم چرا می گن که سازمان یافته هستن و می خوان ما رو از راه بدر کنن و باعث عمل جراحی بشن اما با اینکه جین خودش چند بار گفته که وقتی توی آینه نگاه می کنی اعتماد به نفس داشته باش و خیلی از آهنگ هاشون در مورد اینکه برای خودمون ارزش قائل بشیم و خودمون رو دوست داشته باشیم اگرم نمی خوان بچه های ایرانی رو به راه راست هدایت کنن اول از بازیگرای خودشون نگاه کنن که هر جور دوست دارن می پوشن هر جور دوست دارم می گن بعد میان به یه گروهی که هیچ گناهی نداره توهین می کنن واقعا به این میگن بی عدالتی

    1. بی تی اس اصلا کی هست که مردم اینهمه بخاطرش احترام میزارن؟
      هیچ …نیست
      کل ملت خودشونو فروختن بخاطر تیپ و قیافه ی یه مشت جوون کره ای
      ببینم این همه طرفداری اینارو کردید چی بهتون دادن
      یه مشت بچه … بیشتر نیستن با اون قیافه های مسخره

  7. هر کس یه سلیقه ای داره هر وقت تونستیم تو ایرانمون فرهنگ سازی کنیم به علایق هم احترام بزاریم اون موقع میتونیم از ایرانی بودنمون افتخار کنیم…

  8. قرار نیست که همیشه آدم از طرفداری چیزی نصیبش بشه درسته که ما با طرفداری از اونها صاحب پول و ثروت نشدیم ولی اونا روح ماهارو خوب کردن با انرژیشون ، با حرف های قشنگشون و خیلی چیزای دیگه که فکرنمیکنم شما متوجهش بشید!!

  9. از فن بی تی اس بودن چیز خاصی گیرمون نیومد درسته ولی اونا یچیزی یادمون دادن که فک نکنم تو بفهمی
    اونا یادمون دادن که به سلیقه همدیگه احترام بزاریم ولی یه احمقایی مثل تو هرچیم باهاشون بحث کنی حرف خودشونو میزنن

  10. با منید؟
    شما از کجا فهمیدید که من یه همچین فکری دارم که این چیزا رو میگید؟
    احمق؟
    در واقع هیچ کس دانا نیست دوست عزیز،چون علم نامحدوده.
    شما از کجا مطمئنید که من فنا را درک نمی کنم وقتی نمیدونید من کیم و…؟
    سلیقه ؟مطمنید. چیزی که اسمش رو گذاشید سلیقست یا اسم دیگه هم داره ؟
    خوب میدونم که چه احساسی دارین.
    منم مثل شما روحم زخمهایی خورده.
    منتهی چون تو مسیر حساسی از زندگیتون قرار دارید این انتخاب به خودتون بستگی داره.از اونجایی که ما قبل از خوردن چیزی به تاریخ انقضاش نگاه می کنیم یا موقع خریدن چیزی قیمتش رو میپرسیم،باید تو مسیرهای زندگیمون هم مراقب باشیم.تو خلوت خودمون چیزی گوش میدیم،بازی میکنیم یا هر کاری می کنیم به خودمون مربوطه.ولی همینو اگه عمومیش کنیم فرق داره.اگه هیتر در خلوت خودش فحاشی کنه یا یکی از دوستای هیترش در مورد چیزی میگن خب معلومه کسی جز اون دوتا نیستن ولی حالا بیاد همینو عمومی و تبلیغش کنه چی؟خب معلومه با دیدگاه های دیگه روبه رو میشه.
    حالا چه کارش درست باشه یا غلط‌
    ما پدر مادرامون وقتی نگران میشن بهمون توصیه میکنن.
    و در آخر اینکه حنی تو دین اسلام چیزی به اسم امری به معروف و نهی از منکر داریم.که نباید به گونه ای باشه ضرر داشته باشه و همین جور الکی نیست.متاسفانه بعضیا بلد نیستن.
    این دین بی شک نظیر نداره.
    به هر حال نمیخوام بیشتر از این براتون پیچیده کنم و امیدوارم بهترین مسیر رو تو زندگی رو داشته باشیم.🌷

  11. فکرشو بکن وقتی راجع به چیزی که نمیدونیم امری به معروف و نهی از منکر کنیم‌.اون وقت شاید برعکس بشه 😮.امری به منکر و نهی از معروف.😂

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *