حداقل دستمزد کارگران 1401 ؛ حداقل دستمزد کاگران در سال 1401 اعلام شد + جدول حقوق

حداقل دستمزد کارگران 1401 اعلام شد و براساس تصمیم شورای عالی کار حداقل دستمزد کارگران در سال آینده با افزایش ۵۷.۴ درصدی به شش میلیون و ۴۳۳ هزار تومان رسید.

دستمزد کارگران در سال۱۴۰۱ نسبت به سال ۱۴۰۰، ۵۷.۴ درصد افزایش یافت، به گونه‌ای که حداقل دستمزد ماهانه از دومیلیون و ۵۵۴هزار و ۹۵۰تومان به چهارمیلیون و ۱۷۹هزار و۷۵۰تومان و حداقل دستمزد روزانه از ۸۸هزار به ۱۳۹هزار تومان رسید. در ادامه با خبر حقوق کارگران در سال ۱۴۰۱ همراه فیگار بمانید.

حداقل دستمزد کارگران 1401

حداقل دستمزد کاگران در سال ۱۴۰۱ اعلام شد + جدول حقوق

حداقل دستمزد کارگران 1401
حقوق کارگران در سال 1401, جدول حقوق کارگران, افزایش حقوق کارگران در سال 1401, حداقل دستمزد کارگران 1401

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی در گفت و گویی در بازه افزایش حقوق کارگران در سال ۱۴۰۱ اعلام کرد: جلسه ۱۴ و نیم ساعت به طول انجامید که جامعه کارگری و کارفرمایی به جمع بندی رسیدند و یک خبر بسیار خوب برای جامعه کارگران داریم. وی با بیان اینکه قدرت خرید مطلق کارگران ۹ درصد افزایش بیش از تورم خواهد بود گفت: عمده افزایش بر روی حداقل مزد بر مبنای کسورات است و برای تقویت مستمری کارگران اتفاق خوبی افتاده است و با افزایش درآمد کارگران ۲ اتفاق بر روی تولید می افتد.

بیشتر بخوانید :

وی اضافه کرد: بهره وری تولید افزایش پیدا خواهد کرد و کارگران انگیزه بیشتری برای کار خواهند داشت و با افزایش قدرت تقاضای موثر در اقتصاد هم بیشتر خواهد شد که به رونق تولید کمک خواهد کرد.

جدول حقوق کارگران :

حداقل دستمزد کارگران 1401
جدول حقوق کارگران, افزایش حقوق کارگران در سال 1401, حداقل دستمزد کارگران 1401

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار حداقل دستمزد کارگران 1401 سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *