غرق شدن کشتی اماراتی در خلیج فارس ؛ کشتی اماراتی با 30 سرنشین غرق شد!

غرق شدن کشتی اماراتی در خلیج فارس ، یک کشتی حامل خودرو متعلق به امارات متحده عربی در آب‌های خلیج فارس در نزدیکی عسلویه غرق شده است.

اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر برای نجات جان سی خدمه این کشتی، به محل حادثه نیرو اعزام کرده است. در ادامه با خبر غرق شدن کشتی اماراتی در عسلویه همراه فیگار بمانید.

غرق شدن کشتی اماراتی در خلیج فارس

کشتی اماراتی با 30 سرنشین غرق شد!

غرق شدن کشتی امارات در خلیج فارس
غرق شدن کشتی امارات, غرق شدن کشتی اماراتی در عسلویه, غرق شدن کشتی اماراتی

غرق شدن کشتی امارات

مقامات گفتند که یک کشتی باری با پرچم امارات روز پنجشنبه در آب‌های ایران در خلیج فارس غرق شد و امدادگران تلاش کردند همه 30 خدمه آن را شناسایی کنند. مدیر عملیات شرکت باربری سالم المکرانی، به آسوشیتدپرس گفت: این کشتی با هوای طوفانی مواجه شد و سپس واژگون شد. تاکنون امدادگران 16 خدمه را نجات داده‌اند.

بیشتر بخوانید :

جهانگیر دهقانی: عملیات امداد و نجات برای یافتن یک خدمه دیگر همچنان ادامه دارد. وی بیان کرد: در زمان حاضر 2 شناور ناجی 18 و  20 در محل وقوع حادثه حضور دارند و به علت وزش باد شدید در جهت شمال غربی، خلیج‌فارس کاملاً مواج و متلاطم است و همچنین هواشناسی سرعت وزش باد را بیش از 70 کیلومتر در ساعت اعلام کرده است.

یک فروند شناور اماراتی حامل خودرو صبح امروز به دلیل متلاطم و مواج شدن دریا با 30 خدمه در اب های سرزمینی استان بوشهر غرق شد که بلافاصله امدادگران از نقاط مختلف استان برای نجات خدمه‌ کشتی به منطقه اعزام شدند.

از همراهی شما تا انتهای نوشتار غرق شدن کشتی اماراتی در خلیج فارس سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *