عباس کاظمی فرماندار قزوین ؛ عباس کاظمی به عنوان فرماندار قزوین منصوب شد

وزیر کشور در حکمی عباس کاظمی را به عنوان فرماندار قزوین منصوب کرد، با حکم احمد وحیدی وزیر کشور عباس کاظمی فرماندار قزوین  شد.

عباس کاظمی پیش از این مسئول سازمان بسیج دانشجویی قزوین بود. وی همچنین سابقه فرماندهی ناحیه بسیج قزوین را نیز در کارنامه دارد. در ادامه با خبر عباس کاظمی قزوین همراه فیگار بمانید.

عباس کاظمی فرماندار قزوین

عباس کاظمی به عنوان فرماندار قزوین منصوب شد

عباس کاظمی فرماندار قزوین
بیوگرافی عباس کاظمی, عباس کاظمی قزوین, فرماندار قزوین کیست

وزیر کشور در حکمی عباس کاظمی را به عنوان فرماندار قزوین منصوب کرد. تا امروز تکلیف فرمانداری 5 شهر از 6 شهرستان استان قزوین مشخص شده و در حال حاضر همه نگاه‌ها برای تکمیل انتصاب فرمانداری‌ها به شهرستان تاکستان معطوف شده است.

بیوگرافی عباس کاظمی

فرماندار قزوین کیست ؟ عباس کاظمی (زادهٔ 1352) جامعه‌شناس ایرانی، استادیار مؤسسه مطالعات فرهنگی و اجتماعی و مدیر گروه مطالعات فرهنگی در این مؤسسه است.

بیشتر بخوانید :

کاظمی دورهٔ کارشناسی (1375)، کارشناسی ارشد (1378) و دکتری (1384) را در رشتهٔ جامعه‌شناسی در دانشگاه تهران گذراند. سپس در دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران مشغول به کار شد و از سال 1384 تا 1389، عضو هیئت علمی گروه ارتباطات بود. در سال 1389، عدم تمدید قرارداد او با دانشگاه تهران، با اعتراض دانشجویان و اساتیدی مثل یوسف اباذری ، تقی آزاد ارمکی ، مهدی منتظرقائم ، سارا شریعتی ، حمیدرضا جلایی‌پور و علیرضا دهقان نیری روبرو شد. این افراد در نشستی با عنوان «جلسهٔ نقد و بررسی کارنامهٔ دکتر عباس کاظمی» به بررسی سوابق کاظمی پرداختند و از رئیس وقتِ دانشگاه تهران، فرهاد رهبر ، خواستند قراردادش را تمدید کند. نهایتاً کاظمی در مؤسسه مطالعات فرهنگی و اجتماعی مشغول به کار شد.
کتاب‌های عباس کاظمی در نشست‌ها و نشریات گوناگون مورد بحث و بررسی قرار گرفته‌است. نقد مفصلی بر کتاب جامعه‌شناسی روشنفکری دینی در ایران (پایان‌نامهٔ کارشناسی ارشد کاظمی) در نشریهٔ راهبرد یاس منتشر شده‌است. کتاب دانشگاه؛ از نردبان تا سایبان در نشستی با حضور تقی آزاد ارمکی و اسمعیل خلیلی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار عباس کاظمی فرماندار قزوین سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *