کنفرانس خبری حمید مطهری ؛ تاسف برای انتخاب داور!

اعتراضات و صحبت های حمید مطهری در کنفرانس خبری پس از تساوی بازی دربی 98 خبرساز شد، در ادامه با نوشتار و ویدیو کنفرانس خبری حمید مطهری با فیگار همراه باشید.

حمید مطهری در نشست مطبوعاتی در اعتراض به انتخاب داور گفت: واقعا برای این انتخاب متاسفم ایشون قرار بوده برای بازی ما مقابل مسجد سلیمان سوت بزند طی استوری که ایشون گذاشتند از داوری بازی برش میدارند، چگونه می شود که حال برای بازی دربی سوت میزند؟

کنفرانس خبری حمید مطهری

صحبت های حمید مطهری بعد از دربی 98

کنفرانس خبری حمید مطهری
صحبت های حمید مطهری بعد از دربی 98

حمید مطهری در دهه هفتاد  در تیم ملی جوانان ایران در کنار استعدادهای درخشان دیگری چون کریم باقری، مهدی پاشازاده بازی می کرد و به عنوان یک هافبک آینده دار در فوتبال ایران مطرح شد. او در دهه هفتاد شمسی  هافبکی خوش فکر و شوتزنی بود و شاید اگر مصدوم نمی شد می توانست در رده ملی نیز تبدیل به بازیکنی موثر در دوران خودش بشود.

بیشتر بخوانید:

فریاد اعتراضات حمید مطهری در کنفرانس مطبوعاتی

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار کنفرانس خبری حمید مطهری سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی آنلاین مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید از طریق اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *