بهترین بازی های واقعیت افزوده موبایل ؛ محبوب ترین بازی های AR

دنیای بازی راه طولانی را پیموده است، و برای کسانی که به دنبال ادغام سرگرمی با سبک زندگی فعال هستند، بهترین بازی های واقعیت افزوده موبایل جواهری واقعی هستند.

در سال گذشته، رفتن به فضای باز یک امر لوکس بوده است، و یافتن راه هایی برای فعال ماندن، تخیلی تر شده است. اما اینجاست که دنیای بازی های واقعیت افزوده می‌درخشد.

بسته به موقعیت مکانی و میزان مورد نظر تعامل در دنیای واقعی و آنلاین، بازیکنان می‌توانند بازی های زیادی را در دستگاه های تلفن همراه خود پیدا کنند تا به آنها کمک کند سبک زندگی فعالی داشته باشند. با نوشتار بهترین بازی واقعیت افزوده موبایل همراه فیگار بمانید.

بهترین بازی های واقعیت افزوده موبایل

محبوب ترین بازی های AR

فهرست بهترین بازی AR که در ادامه نوشتار بهترین بازی های واقعیت افزوده موبایل برای شما معرفی شده است در لیست زیر در یک نگاه قابل مشاهده است:

بهترین بازی واقعیت افزوده موبایل
بهترین بازی واقعیت افزوده موبایل

آنچه فعال را تعریف می‌کند برای هر فردی منحصر به فرد است، بنابراین صرفاً برای انگیزه یا لذت، ورزش جدی یا ماجراجویی، چیزی برای همه وجود دارد که قرار است در ادامه نوشتار بهترین بازی های AR با آن آشنا شوید.

Harry Potter: Wizards Unite

بهترین بازی های واقعیت افزوده موبایل
بهترین بازی های واقعیت افزوده موبایل

دنیای جادوگران هرگز به این نزدیکی نبوده است، البته به جز سایت های جذاب دنیای جادوگران هری پاتر. اما اگر آن ها دور از دسترس و خارج از محدوده ارتباطی شما هستند، جادو را با Harry Potter: Wizards Unite می‌توانید تجربه کنید.

یک آواتار بسازید و وارد پورتال ها شوید، به معجون ها مسلط شوید، به دنبال موجودات جادویی بگردید، برخوردهای دنیای واقعی را تجربه کنید و جادوها را بسازید.

بیشتر بخوانید:

The Walking Dead: Our World

بهترین بازی های AR, بهترین بازی AR
بهترین بازی های AR, بهترین بازی AR

برای طرفداران سریال The Walking Dead، The Walking Dead: Our World به بازیکنان این امکان را می‌دهد که جهان را نجات دهند. این بازی به صورت اپیزودیک ساخته شده است و به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا خود را در یک داستان یا یک ساختار روایی جدی غوطه ور کنند.

‏‏بازی جالبی که از روی سری بازی های The Walking Dead ساخته شده و در آن از فناوری واقعیت افزوده استفاده شده است، این یعنی شما با زامبی ها نه در بازی که در دنیای واقعی طرف خواهید بود!

‏با ریک، داریل، میکونه و بسیاری دیگر از کاراکترهای مورد علاقه تان از سری بازی های The Walking Dead همراه شوید و با زامبی هایی که در خیابان، در پارک و حتی روی مبل خانه تان میبینید مبارزه کنید!

‏ویژگی ها:

  • امکان مبارزه با زامبی هایی که در محیط اطراف تان میبینید (استفاده از فناوری واقعیت افزوده)
  • امکان کاوش در محیط اطراف تان و گذاشتن نشان روی نقشه برای کاربران دیگر تا شما را پیدا کنند.
  • امکان باز کردن قفل سلاح ها، آیتم ها و کاراکترهای سری بازی های The Walking Dead
  • امکان همکاری با کاربران دیگر در قالب یک گروه در چالش های هفتگی بازی و بردن جوایزی بزرگ
  • امکان متحد شدن با کاربران دیگر، نجات بازماندگان، ساخت سرپناه و باز پس گرفتن شهر خود از زامبی ها
  • امکان به اشتراک گذاری حساس ترین لحظات خود در بازی با دیگران.

بیشتر بخوانید:

Jurassic World Alive

بهترین بازی واقعیت افزوده موبایل
بهترین بازی واقعیت افزوده موبایل

برای طرفداران سری پارک ژوراسیک و دنیای ژوراسیک، دیرینه شناسان، دوستداران دایناسورها و علاقه مندان به ماجراجویی، این بازی جزو بهترین بازی های واقعیت افزوده موبایل است. به جای جستجوی پوکمون، به شکار دایناسورها بروید.

بازیکنان می‌توانند برای یافتن DNA، تشکیل تیم، ایجاد گونه های ترکیبی و مبارزه برای پیروزی به دنیای واقعی نگاه کنند. چه کسی دوست ندارد دایناسورها را در حال پرسه زدن در دنیای واقعی ببیند؟

بیشتر بخوانید:

AR Runner

بهترین بازی های واقعیت افزوده موبایل
بهترین بازی های واقعیت افزوده موبایل

اگر ایست بازرسی وجود نداشته باشد، دویدن در دنیای واقعی می‌تواند کمی خسته کننده شود. AR Runner یک هدف انگیزشی است. این بازی بازیکن را وادار می‌کند تا زمان خود را تعیین کند، به امتیازات بالایی برسد و حالت های مختلف بازی را باز کنند.

با استفاده از محیط واقعی بازیکن و نقشه برداری از مسیری که دونده می‌تواند دنبال کند، کار می‌کند. طرحی ساده و در عین حال موثر دارد و می‌توان از آن در داخل و خارج از خانه استفاده کرد.

بیشتر بخوانید:

Angry Birds AR: Isle Of Pigs

بهترین بازی های AR, بهترین بازی AR
بهترین بازی های AR, بهترین بازی AR

این بازی از ARKit اپل برای وصل کردن دنیای واقعی به واقعیت افزوده استفاده می‌کند و بنابراین شما در هر سطح صافی قادر به تجربه بازی خواهید. مانند همیشه شما با استفاده از پرنده‌های خشمگین باید مواضع دفاعی خوک‌ها را که این بار در جزیره‌ای پناه گرفته‌اند از بین ببرید و تاثیرگذاری هر پرنده با توجه به شکل آن متفاوت خواهد بود.

در این بازی وقتی خوک ها پرواز می‌کنند واقعا زنده می‌شوند. بازیکنان سقوط و غلت خوردن آنها را در محیط ها و مناظر واقعی خواهند دید. Angry Birds AR: Isle Of Pigs یکی از بهترین بازی های AR موبایل است که قطعا باید بازی کنید.

در این بازی دیگر با یک نمای جانبی روبرو نیستید، بلکه رو به جلو است. ساختارهایی را می‌بینید که در مکان‌های آشنا شکل می‌گیرند و باید آنها را خراب کنید. بازیکنان می‌توانند با انتخاب مکان واقعی خود و به چالش کشیدن خود، آن را هیجان انگیزتر کنند.

بیشتر بخوانید:

Silent Streets: The Mockingbird’s Last Dive

بهترین بازی واقعیت افزوده موبایل
بهترین بازی واقعیت افزوده موبایل

این بازی برای علاقه مندان به رمز و راز است. در این بازی بازیکنان به دوران ویکتوریا منتقل می‌شوند که همه چیز آنطور که به نظر می‌رسد نیست. گیم پلی بازی از یک خط داستانی جذاب در دنیایی از فساد، قتل و شخصیت های مشکوک پیروی می‌کند. تنش در این بازی از کجا می‌آید؟ اگر بازیکن در بازی بخواهد سفر کند، به این معنی است که بازیکن در دنیای واقعی باید از روی مبل بلند شود.

بیشتر بخوانید:

SpecTrek

بهترین بازی های واقعیت افزوده موبایل
بهترین بازی های واقعیت افزوده موبایل

“اگر چیز عجیبی در محله شما وجود داشته باشد، با چه کسی تماس می‌گیرید؟ شکارچیان ارواح!” SpecTrek یک بازی واقعیت افزوده موبایل است که به بازیکنان اجازه می‌دهد به دنبال ارواح بگردند. در بخش گرافیک نسبتا خوب عمل کرده است و سیستم گیم پلی بسیار آسانی دارد.

این بازی از ردیابی GPS برای مکان یابی بازیکنان بر روی نقشه محله خود استفاده می‌کند و بسته به زمان بازی مورد نظر دارای چندین حالت بازی است. بازیکنان باید تمام ارواح را قبل از محدودیت زمانی پیدا کنند، در غیر این صورت، آنها ناپدید می‌شوند.

Zombies, Run!

بهترین بازی های AR, بهترین بازی AR
بهترین بازی های AR, بهترین بازی AR

این بازی مظهر این فکر است که “آیا از یک آخرالزمان زامبی محور جان سالم به در خواهم برد؟” زامبی ها، بدوید! یک برنامه واقعیت افزوده است که برای ارتقای تناسب اندام، به واسطه عمدتاً دویدن طراحی شده است. و اگر اتفاقی افتاد که باعث ایجاد ترس و افزایش ضربان قلب شد، با همین نسبت و تناسب باشد.

بازیکنان بازی در حین انجام ماموریت ها، جمع آوری مواد اولیه و دریافت دستورالعمل های رادیویی که شامل آنها در داستان صوتی می‌شود، به حالت بقا رها شوند.

Pokémon Go

بهترین بازی واقعیت افزوده موبایل, بهترین بازی های AR, بهترین بازی AR
بهترین بازی واقعیت افزوده موبایل

هدف در این بازی این است که تا جای امکان پوکمون‌های بیشتری را جمع کرد و سپس قدرتشان را افزایش داد. برای پیدا کردن و شکار پوکمون‌های پنهان شده، باید دوربین گوشی تلفن را فعال کنید، در دنیای واقعی بگردید و همان‌طور که راه می‌روید، برای پوکمون‌ها گوی یا پوکبال (poke ball) بفرستید.

مجموعه بازی‌های پوکمون، کار خود را ۲۰ سال پیش روی کنسول دستی گیم شروع کردند. ایدهٔ اصلی این بازی از کودکی کارگردان این سری یعنی ساتوشی تاجیری که علاقه خاصی به جمع کردن حشرات داشت، گرفته شد. در این بازی‌ها، هیولاهایی به اسم پوکمون نقش اصلی را ایفا می‌کنند.

Neyon Clash

بهترین بازی های واقعیت افزوده موبایل, بهترین بازی واقعیت افزوده موبایل, بهترین بازی های AR, بهترین بازی AR
بهترین بازی های واقعیت افزوده موبایل

برای افرادی که می‌خواهند ورزش کنند اما از روال خسته‌کننده آن کلافه شده‌اند، Neyon Clash یک بازی واقعیت افزوده موبایل سرگرم‌کننده همچون بازی پینت‌بال است. اما نگران نباشید، هر بازیکنی با رنگ دیجیتالی طرف مقابل خود را تگ می‌کند.

کفش های دویدن را بپوشید و برای رفتن به جایی سبز و باز آماده شوید، این بازی مبتنی بر مکان است. مانند بیشتر بازی‌های واقعیت افزوده تناسب اندام و ماجراجویی، آواتار با حرکات واقعی بازیکن مرتبط است.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین بازی های واقعیت افزوده موبایل سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *