بهترین بازی های بردگیم ؛ بازی هایی مناسب برای جمع های دوستانه

بازی های بردگیم زیادی وجود دارند که کودکان و بزرگسالان هردو می‌توانند از آن لذت ببرند. پس با فیگار همراه باشید تا بهترین بازی های بردگیم را بشناسید.

از یک روز خسته کننده گرفته تا یک مهمانی خانوادگی؛ بازی‌های رومیزی همیشه می‌توانند راهی برای از بین بردن بی‌حوصلگی و مشغول شدن باشند. تفاوتی ندارد که قصد داشته باشید تا یک بازی دونفره را به صورت رو در رو انجام دهید و یا بازی‌ای گروهی و پرجمعیت را انجام دهید. در هر صورت بازی‌های بردگیم می‌توانند جایگزین خوبی برای بازی‌ های آنلاین و یا فیلم‌ ها در سال 2022 باشند؛ البته که هرکدام از این فعالیت‌ها ارزش خود را دارند.

بهترین بازی های بردگیم

بازی هایی مناسب برای جمع های دوستانه

شما می‌توانید فهرست بهترین بازی های بردگیم را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

بهترین بازی های بردگیم
بهترین بازی های بردگیم

از بازی تله موش(Mousetrap)گرفته تا مونوپولی مشهور؛ بسیاری از بازی‌های بردگیم برای کودکان ساخته شده‌اند اما واضح است که تعداد زیادی از آن‌ها نیز برای بزگسالان بسیار لذت بخش خواهند بود. پس اگر شما نیز قصد دارید تا با بهترین بازی های رومیزی آشنا شوید، تا انتهای این نوشتار همراه با فیگار باشید.

Cards Against Humanity

بهترین بازی های بردگیم
بهترین بازی های بردگیم, بهترین بازی بردگیم

Cards Against Humanity و یا کارت‌ها علیه بشریت بهترین بازی رومیزی کلاسیک مدرن است. این بازی نسلی از بازیز‌های کارتی را آغاز کرده است که امروزه طرفداران زیادی در سراسر دنیا دارند. این بازی در اصل یک نسخه بزرگسال و تاریک‌تر از بازی Apples to Apples است. کارتی را از دست خود انتخاب کنید که جای خالی در جمله را با خنده دارترین پاسخ پر می‌کند. هرکسی که توسط بازیکنان بهترین تلقی شود آن دور برنده می شود و کارت این دست را نگه می دارد. شخصی که در پایان بازی بیشترین کارت را داشته باشد برنده است.

بازی Cards Against Humanity بهترین بازی بردگیم برای افراد شوخ طبع است. اگر کسی را می‌شناسید که حس شخص طبعی او همانند شما است، از انجام Cards Against Humanity با او دریغ نکنید.

بیشتر بخوانید:

?What Do You Memeبهترین بازی های بردگیم

بازی What Do You Meme؟ یک بازی جذاب بردگیم با ورق است که برای عصر تکنولوژی و شبکه‌های اجتماعی ساخته شده است. در اصل این بازی همانند توییتر اما به شکل یک بازی تخته‌ای است. کافی است کپشن‌ها را با عکس‌ها مطابقت دهید تا مرتبط‌ترین میم را ایجاد کنید و اجازه دهید قاضی، برنده را تعیین کند.

همانطور که از نام آن پیداست، این بازی به شدت از میم‌ها شبکه‌های اجتماعی الهام گرفته شده است. اما کسانی که زمان زیادی را به صورت آنلاین نمی گذرانند هنوز هم می توانند از آن لذت ببرند. مانند تمامی میم‌ها، ایده این بازی این است که شرح و عکس تقریباً برای همه قابل ارتباط باشد. این خلاقیت جالب است که این بازی را به یکی از بهترین بازی های رومیزی تبدیل می‌کند.

بیشتر بخوانید:

Scrabble

بهترین بازی های بردگیم
بهترین بازی های بردگیم, بازی جذاب بردگیم

Scrabble یک بازی جذاب رومیزی کلاسیک است که همه باید آن را داشته باشند. ساده اما چذاب، این بازی عالی برای دوری از یک بعد از ظهر بارانی و کسل کننده ساخته شده است. بازیکنان می‌توانند حریفان خود را با دانششان از کلمات و بازی، کلمات مختلی را بر کاشی‌های از پیش تایین شده، بسازید و براساس سایز کلمه‌ها، امتیازهای مختلفی دریافت کنید.

Scrabble یکی از بهترین بازی های رومیزی برای بازی با گروهی کوچک از دوستان است. بنابراین یک گزینه عالی برای مسابقات آرام‌ و بدون استرس است. کودکان نیز می‌توانند از این بازی لذت ببرند، اما برای یک مسابقه رقابتی‌تر، بهتر است تا این بازی، توسط نوجوانان بزرگتر و بزرگسالان بازی شود.

Wits & Wagers Vegas

بهترین بازی های بردگیم
بهترین بازی های بردگیم, بهترین بازی بردگیم

Wits & Wagers Vegas یک نسخه گسترش یافته از بازی Wits & Wagers Party است که توانسته یکی از بهترین بازی های رومیزی باشد. این بازی یه شکلی گسترش یافته است که تا 20 بازیکن بتوانند به آن ملحق شوند.

این بازی به این شکل است که سوالاتی مقابل بازیکنان قرار گرفته می‌شوند؛ سپس بازیکنان باید حدس بزنند تا چه کسی می‌تواند پاسخ سوال را بدهد. سوالات این بازی بسیار جالت تهیه شده است تا این بازی بهترین بازی رومیزی برای جمع‌های دوستانه باشد.

بیشتر بخوانید:

Joking Hazard

بهترین بازی های بردگیم
بهترین بازی های بردگیم, بهترین بازی های رومیزی

بازی Joking Hazard شباهت زیادی به What Do You Meme؟ دارد که پیش‌تر آن را معرفی کردیم. این بازی از قالب کارت مشابهی استفاده می‌کند و درنهایت نیز داور برنده هر دور را تعیین می‌کند. با این حال، در Joking Hazard، بازیکنان باید با استفاده از کارت‌هایی که توسط سازندگان وب کمیک محبوب، Cyanide + Happiness طراحی شده‌اند، کمیک استریپ‌های کوچک بسازند.

قطعا این مورد نیز یکی از بهترین بازی های بردگیم محسوب می‌شود. البته باید به یاد داشته باشید که این بازی مناسب کودکان نمی‌باشد.

بیشتر بخوانید:

One Night Ultimate Werewolf

بهترین بازی های بردگیم
بهترین بازی های بردگیم, بهترین بازی رومیزی

One Night Ultimate Werewolf یک بازی جذاب رومیزی برای بزرگسالان در مهمانی است. این بازی شامل راندهای 10 دقیقه‌ای است و توسط 3 تا 10 بازیکن قابل بازی است؛ اما هر چه تعداد افراد بیشتری بازی باشند، بازی سرگرم کننده‌تر خواهد بود. هر بازیکن یک شخصیت را نقاشی می‌کند و دیگر بازیکنان باید حدس بزنند که کدام شخصیت گرگینه است.

در حالی که راهنمای بازی می‌گوید برای سنین 8+ مناسب است، اما این بازی به مهارت‌های بلوف‌ زدن و پنهان کاری زیادی نیاز دارد. بنابراین بهترین بازی با افرادی که می‌توانند چهره بی‌احساس خود را برای یک راند کامل حفظ کنند مناسب‌تر خواهد بود. اگر به دنبال یک بازی خوب برای زمانی هستید که گروهی از دوستانتان را ملاقات می‌کنید، و تقریباً تمام بازی‌های دیگر را بازی کرده‌اید، این یک بازی با جذاب و متفاوت برای امتحان کردن است.

بیشتر بخوانید:

Scrawl

بهترین بازی های بردگیم
بهترین بازی های بردگیم, بهترین بازی رومیزی

اگر بازی مشهور Pictionary خیلی برای شما ساده است، Scrawl را امتحان کنید. Scrawlبهترین بازی رومیزی طراحی که می‌توانید آن را امتحان کنید. بر خلاف Pictionary، شما در بازی Scrawl نیاز به تلاش مشترک برای طراحی از همه شرکت کنندگان دارد. اولین بازیکن یک نقاشی می‌کشد و بازیکن بعدی باید حدس بزند که او چه نقاشی‌ای را کشیده است؛ سپس براساس حدسی که زده است، نقاشی دیگری می‌کشد و همین روند تا آخرین بازیکن ادامه می‌یابد.

این بازی به طور کلی بنده و یا بازنده مشخصی ندارد، اما می‌تواند بسیار سرگرم کننده باشد. هرچه تصویر دشوارتری را بکشید، نتیجه بسیار خنده‌دارتر خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

Trivial Pursuit: Master Edition

بهترین بازی های بردگیم
بهترین بازی های بردگیم, بازی جذاب رومیزی

برای بازیکنان بازی‌های رومیزی حرفه‌ای، نسخه Master از بازی Trivial Pursuit بهترین بازی بردگیم خواهد بود که می‌توانند امتحان کنند. تفاوت اصلی در این نسخه این است که این نسخه شامل کارت‌های تصویری، کارت‌های چند گزینه‌ای، و کارت‌های فرد و یک‌نفره و همچنین سؤالات موارد بی‌اهمیت‌تر استاندارد است. مانند هر نسخه Trivial Pursuit، بازیکنان برای پیشرفت به دانش عمومی قوی نیاز دارند.

این بازی برای بازیکنان 16 ساله به بالا طراحی شده است و بیشتر سؤالاتنیز برای افراد در درجه سنی تهیه شده‌اند. بنابراین این بازی برای بزرگسالان و نوجوانان بزرگتر بسیار مناسب است.

بیشتر بخوانید:

The Confessions Game

بهترین بازی های بردگیم
بهترین بازی های بردگیم, بازی جذاب رومیزی

بازی The Confessions Game بازی جذاب بردگیم است که می‌تواند به شما و دوستانتان برای آشنایی بهتر کمک کند. این بازی بسیار ساده به همراه ورق و تاس صورت می‌گیرد و تجریبات بزرگ و کوچکی که در طول زندگی داشته‌اید را از جلوی چشمانتان عبور می‌دهد. شما می‌توانید این بازی را با دوستان قدیمی‌، دوستان جدید و یا حتی به تنهایی برای دستیابی به شناخت درونی بیشتر از خود انجام دهید.

این بازی هیچ هدف خاصی جز کمک به بازیکنان برای  افشای اطلاعات و تجربیات شخصی خود برای دیگران ندارد. پس شاید نتوانیم این بازی را یک بازی دورهمی خطاب کنیم؛ اما بی‌شک انجام این بازی در کنار خانواده و یا دوستان قابل اعتماد، می‌تواند جذاب باشد.

Balderdash

بهترین بازی های بردگیم
بهترین بازی های بردگیم, بازی جذاب رومیزی

Balderdash یک بازی جذاب بردگیم است که می‌توانید آن را در هر نوع جمعی بازی کنید. بازیکنان برای این بازی، به تخیلی بسیار قدرتمند و یک چهره بی‌تفاوت عالی نیاز دارند . اما بازی Balderdash به اطلاعات عمومی مبهم نیز نیاز دارد. شرکت‌کنندگان باید به‌طور دقیق تعریف کلمه‌ای را که روی کارت نوشته شده است توصیف کنند؛ و یا حتی اگر آن را نمی‌دانند، حداقل توصیفی قابل باور را به وجود آورند.

بازیکنان برای دانستن تعریف درست، حدس زدن گزینه درست و نوشتن تعریفی که برای افراد دیگر قابل قبول باشد، امتیاز کسب می کنند. در نتیجه، این بازی با سیستم امتیازدهی جالبی همراه است و آن را تا انتها به یک مسابقه بی‌نظیر تبدیل می‌کند.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین بازی های بردگیم سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.

پرسش های متداول در رابطه با بهترین بازی های بردگیم

بهترین بازی بردگیم کدام بازی است؟

بازی Balderdash بهترین بهترین بازی بردگیم است که از آن در لیست بهترین بازی های بردگیم نام برده‌ایم.

بهترین جایگزین برای بازی Pictionary کدام بازی است؟

اگر بازی مشهور Pictionary خیلی برای شما ساده است، Scrawl بهترین گزینه‌ای است که پیش روی شما قرار گرفته‌ است.


One thought on “بهترین بازی های بردگیم ؛ بازی هایی مناسب برای جمع های دوستانه

  1. سلام
    اینا که همش به زبان انگلیسی است کاش حداقل یک بخش برای بازی های برد گیم به زبان فارسی یا ساخته شوده توسط ایرانیان معرفی میکردید که بتوانیم در جمع های دوستانه یا خانوادگی از انها استفاده کنیم
    چگونه یک کودک یا یک نوجوان میتواند این بازی ها را به صورت گروهی انجام دهد و از ان لذت ببرد
    با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *