معرفی بهترین بازی های 2021 : بهترین هایی که در سال ۲۰۲۱ می‌توانیم تجربه کنیم!

در این نوشتار به معرفی بهترین بازی های 2021 که به شدت هیجان انگیز هم هستند، خواهیم پرداخت. برای آشنایی با این عناوین با ما در فیگار همراه باشید.

صنعت بازی‌سازی از زمان پیداش‌اش تا کنون جهش ها و پیشرفت های بزرگی به خود دیده است. این صنعت امروزه دارای ژانر ها و سبک ها مختلف و گوناگونی است که هزاران بازی ویدیوئی را در خود جای می دهند.

در سال ۲۰۲۱ ما شاهد بازی هایی در سبک اشکن، نقش آفرینی، شوتر اول شخص، شوتر سوم شخص، بازی های ورزشی، بازی های مسابقات ماشینی و انواع بازی ها در ژانر های دیگر هستیم.

این بازی ها سوا از آنکه در چه سبکی قرار می‌گیرند می توانند به صورت آنلاین و دارای مود مالتی پلیر، آفلاین و تک نفره و یا آنلاین اما به صورت Co-Op باشند.

در این نوشتار قصد داریم به بررسی بهترین بازی های ۲۰۲۱ در هر ژانر برای انواع پلتفرم ها بپردازیم؛ لذا، با ما تا آخر نوشتار بهترین بازی های ۲۰۲۱ همراه باشید.

معرفی بهترین بازی های 2021

بهترین بازی هایی که در سال ۲۰۲۱ می‌توانیم تجربه کنیم!

در ادامه فهرستی از مطالبی که در ادامه نوشتار معرفی بهترین بازی های 2021 با آن ها روبرو خواهید شد، آورده شده است:

  • Far Cry 6
  • Hitman 3
  • Halo Infinite
  • Ratchet and Clank : Rift Apart
  • Overwatch 2
  • GhostWire: Tokyo
  • Monster Hunter Rise
  • Horizon Forbidden West
  • The Forgotten City
  • Biomutant
  • Humankind
  • Eldern Ring
  • It Takes Two
  • Little Nightmares II
  • Resident Evil Village
  • Back 4 Blood
  • Dying Light 2
  • Knock Out City
  • Blood Bowl 3
  • FIFA 21
  • Football Manager 2021
  • F1 2021
  • Forza Horizon 5
  • Microsoft Flight Simulator

در ادامه به معرفی تک تک این عناوین خواهیم پرداخت. با ما همراه بمانید.

در این نوشتار به معرفی بازی های جدید ۲۰۲۱ من جمله بازی هایی در دسته های بازی اکشن, بازی ماجراجویی, بازی شوتر اول شخص, بازی نقش آفرینی, بازی شوتر, بازی استراتژیک, بازی های ۲۰۲۱, بازی زامبی, بازی شوتر سوم شخص, بازی ورزشی, بازی ورزشی جدید, بازی فوتبال, بازی ماشین سواری, بازی Need For Speed قرار می گیرند خواهیم پرداخت.

Far Cry 6

بازی Far Cry 6, بهترین بازی های ۲۰۲۱, بازی های جدید ۲۰۲۱, بازی شوتر اول شخص, بازی شوتر, بازی نقش آفرینی
معرفی بهترین بازی های 2021, بازی های جدید ۲۰۲۱, بازی شوتر اول شخص, بازی شوتر, بازی نقش آفرینی, بازی جهان باز

Far Cry 6 یک بازی شوتر اول شخص است که توسط Ubisoft Toronto توسعه یافته و توسط Ubisoft منتشر شده است. این ششمین عنوان اصلی از سری Far Cry است که برای پلتفرم های Amazon Luna ،Microsoft Windows ،PS4، PS5 ،Xbox One ،Xbox Series X/S و Stadia منتشر شده است.

این بازی قرار است در 7 اکتبر 2021 منتشر شود. داستان بازی در سرزمینی به نام یارا، یک جزیره خیالی در کارائیب، تحت سلطنت دیکتاتوری با عنوان “ال پرزیدنت” (رئیس جمهور) به نام آنتون کاستیلو (برگرفته از Giancarlo Esposito) را روایت می‌کند که سعی دارد پسرش دیگو (Anthony Gonzalez) را به عنوان جانشین خود پرورش دهد. در این بازی، بازیکنان نقش یک جنگجوی چریکی‌ای به نام Dani Rojas را ایفا می کنند و باید تلاش کنند کاستیلو و رژیم اش را سرنگون کند.

با توجه به تریلرها و اطلاعات منتشر شده از فاکرای 6، به نظر می رسد گیم‌ پلی Far Cry 6 مملو از سرگرمی و هیجان باشد. بازیکنان در نقش دنی که یک سرباز چریکی است سعی دارند در مقابل کاستیلو انقلابی به پا کنند و در این راه هم تنها نیستند. با اینکه دنی برای خود یک ارتش تک نفره است، باز هم متحدانی دارد که او را در اهدافش یاری خواهند نمود. متحدانی مانند کلارا گارسیا، رهبر گروه لیبرتاد، گروه انقلابی یارا که در گذشته خبرنگار بوده است و خُوآن کورتز که استاد جنگ چریکی است، هوان به شما مهارت‌ هایی در رابطه با این نوع جنگ آموزش خواهد داد. بازیکنان در فارکرای 6 به ترکیبی از تاکتیک های مخفی کاری، تفکر سریع و به موقع و جنگ با دشمنان برای پیش بردن اهدافتان متکی خواهید بود و این ها دقیقاً چیزهایی است که معمولاً در یک بازی Far Cry پیدا می کنید. مطمئن باشید آزادسازی یک کشور هرگز چنین سرگرم کننده نبوده است.


بیشتر بخوانید:

بهترین بازی های استراتژیک در سال 2021

بهترین بازی های آفلاین 2021 ؛ با گرافیک بالا و حجم کم


Hitman 3

بازی Hitman III, بهترین بازی های ۲۰۲۱, بازی های جدید ۲۰۲۱, بازی شوتر سوم شخص, بازی شوتر,
معرفی بهترین بازی های 2021, بازی های جدید ۲۰۲۱, بازی شوتر سوم شخص, بازی شوتر , بهترین بازی 2021 , بهترین بازی جدید 2021 , بازی 2021 جدید , بازی های 2021 جدید , بازی های جدید , بازی جدید

Hitman 3 یک بازی مخفی کاری است تحت عنوان Hitman: World of Assassination که توسط IO Interactive که برای Microsoft Windows ،PS4 ،PS5 Xbox One ،Xbox Series X/S ،Stadia و نینتندو سوییچ در 20 ژانویه 2021 توسعه داده شده و منتشر شده است.

این هشتمین عنوان اصلی در مجموعه Hitman و آخرین عنوان در سه گانه World of Assassination است، و ادامه دهنده دو عنوان (Hitman (2016 و (Hitman 2 (2018 است. داستان این بازی آنچه در هیتمن 1 شروع شد را به نتیجه می رساند. در واقع در این بازی، مامور 47 ، قاتل مهندسی ژنتیکی شده، و متحدانش در این بازی رهبران Providence، سازمانی مخفی که امور جهان را کنترل می کنند، را به قتل می‌رسانند.

همانند نسخه های قبلی خود، Hitman 3 یک بازی مخفی کاری است که از دید سوم شخص بازی می شود و بازیکنان بار دیگر کنترل شخصیت اصلی این بازی یعنی مأمور 47 را در دست می گیرند. در این بازی، مأمور 47 به نقاط مختلف جهان سفر می‌کند و طبق قرارداد و مأموریت ها اشخاصی را ترور می‌کند و داستان دو عنوان قبلی را ادامه می دهد.

بازی اصلی دارای شش مکان جدید است: دبی ، دارتمور ، برلین ، چونگ کینگ ، مندوزا و پایان آن در کوه های کارپاتیان در رومانی اتفاق می‌افتد.  بازی Hitman 3 شاهد مکانیکی جدید به نام Persistent Mechanics است که نوعی میانبر بین مکان های این بازی است.

در واقع، هر مرحله از بازی شامل چندین درب است که در ابتدا قفل شده اند و  فقط از یک طرف می توان آنها را باز کرد. هنگامی که در این مراحل پیش می‌روید و قفل ها باز می‌کنید، این درها برای دفعات بعدی‌ای که به این مکان برمی‌گردید باز می‌مانند و در نتیجه شما به مکان‌هایی که در ابتدا جابجایی در آنها دشوار بود، دسترسی بهتری خواهید داشت.

این بازی دارای سازگاری PlayStation VR در نسخه PlayStation 4 است و در همین حین PS5 را با استفاده از قابلیت Backtrack پیشتیبانی می‌کند.برخلاف Hitman 2، این بازی هیچ حالت مالتی پلیری ندارد. مود Sniper Assassin مودی کاملاً تک نفره است و Ghost Mode به طور کامل از این عنوان حذف شده است؛ با این حال، مود Contracts Mode در این بازی حفظ شده است. مودی که در آن بازیکنان می توانند حداکثر پنج هدف ترور را در 24 نقشه هایی مختلف با قوانین و چالش های مختلف انتخاب کندٰ. این حالت پس از ماموریت های اصلی به بازیکن امکان بیشتری می دهد.


بیشتر بخوانید:

بهترین بازی های جدید اندروید

بهترین بازی های نقش افرینی در سال 2021


Halo Infinite

بازی Halo Infinite, بهترین بازی های ۲۰۲۱, بازی های جدید ۲۰۲۱, بازی شوتر اول شخص, بازی شوتر
معرفی بهترین بازی های 2021, بازی های جدید ۲۰۲۱, بازی شوتر اول شخص, بازی شوتر , بهترین بازی 2021 , بهترین بازی جدید 2021 , بازی 2021 جدید , بازی های 2021 جدید , بازی های جدید , بازی جدید

Halo Infinite یک بازی تیرانداز اول شخص است که توسط 343 Industries توسعه یافته و توسط Xbox Game Studios برای Windows ، Xbox One و Xbox Series X و Series S. منتشر شده است. این عنوان ششمین عنوان اصلی سری Halo و به طور کلی شانزدهمین عنوان Halo است.

این داستان Master Chief را ادامه می دهد. و ادامه داستان Halo 5: Guardians را ارائه می‌کند. برخلاف قسمت های قبلی این مجموعه، بخش مالتی پلیر بازی به صورت رایگان اجرا می شود. Infinite قرار بود با کنسول های Xbox Series X/S در 10 نوامبر 2020 منتشر گردد، اما در آگوست 2020 به تعویق افتاد وف اکنون برای انتشار در اواخر 2021 برنامه ریزی شده است.


بیشتر بخوانید:

بهترین بازی های 2 نفره ای 2021

بهترین بازی های موتور سواری 2021


Ratchet and Clank : Rift Apart

بازی Ratchet and Clank: Rift Apart, بهترین بازی های ۲۰۲۱, بازی های جدید ۲۰۲۱, بازی شوتر سوم شخص , بازی شوتر
معرفی بهترین بازی های 2021, بازی های جدید ۲۰۲۱, بازی شوتر سوم شخص , بازی شوتر , بهترین بازی 2021 , بهترین بازی جدید 2021 , بازی 2021 جدید , بازی های 2021 جدید , بازی های جدید , بازی جدید

Ratchet & Clank: Rift Apart یک بازی پلتفرم تیرانداز سوم شخص در سال 2021 است که توسط Insomniac Games توسعه یافته و توسط Sony Interactive Entertainment برای پلی استیشن 5 منتشر شده است.

این شانزدهمین عنوان از سری Ratchet & Clank است که بازی به عنوان ادامه  Ratchet & Clank: Into the Nexus و Ratchet & Clank 2016 منتشر شده است. این بازی در ژوئن 2020 در رویداد پرده‌برداری و رونمایی از پلی استیشن 5 اعلام شد و در 11 ژوئن 2021 منتشر شد. بازی پس از انتشار با استقبال منتقدان روبرو شد و از جلوه های بصری، مبارزه و پیشرفت های فنی و تکنیکال آن استقبال و تعریف به عمل آمد.


بیشتر بخوانید:

بهترین کتاب های برگرفته از بازی های ویدیویی

بهترین بازی های اچ گیم


Overwatch 2

بازی Overwatch 2, بهترین بازی های ۲۰۲۱, بازی های جدید ۲۰۲۱, بازی شوتر سوم شخص , بازی شوتر
معرفی بهترین بازی های 2021, بازی های جدید ۲۰۲۱, بازی جدید ۲۰۲۱ ,بازی شوتر سوم شخص , بازی شوتر , بهترین بازی 2021 , بهترین بازی جدید 2021 , بازی 2021 جدید , بازی های 2021 جدید , بازی های جدید , بازی جدید

بازی Overwatch 2 ادامه دهنده راه بازی Overwatch است که یک بازی تیرانداز اول مالتی پلیز تیمی است که توسط Blizzard Entertainment توسعه یافته و منتشر شده است. Overwatch 2 که به عنوان “Hero Shooter” توصیف می شود، بازیکنان را به دو تیم شش نفره تقسیم می کند و هر یک بازیکنان از لیست بزرگی ازکاراکترهای معروف به “هیرو”  با توانایی های منحصر به فرد یکی انتخاب می‌کند.

هر یک از تیم ها برای تکمیل اهداف خاص آن مود در مدت زمانی محدود تلاش می کنند. Blizzard شخصیت ها، نقشه ها و گیم مود های جدیدی را پس از انتشار اضافه کرده است که همه آنها رایگان هستند، و تنها هزینه اضافی برای بازیکنان کازمتیک باکس های اختیاری است که شامل هر چیزی مثل اسکین برای تزئین کاراکترهایتان است.


بیشتر بخوانید:

بهترین بازی های هنتای

بهترین بازی های ورزشی 2021


GhostWire: Tokyo


بازی Ghostwire Tokyo, بهترین بازی های ۲۰۲۱, بازی های جدید ۲۰۲۱, بازی جدید, بازی اکشن, بازی ماجراجویی
معرفی بهترین بازی های 2021, بازی های جدید ۲۰۲۱, بازی جدید, بازی جدید ۲۰۲۱, بازی اکشن, بازی ماجراجویی , بهترین بازی 2021 , بهترین بازی جدید 2021 , بازی 2021 جدید , بازی های 2021 جدید , بازی های جدید , بازی جدید

Ghostwire: Tokyo یک بازی اکشن و ماجراجویی است که توسط Tango Gameworks توسعه یافته و توسط Bethesda Softworks برای پلی استیشن 5 و ویندوز منتشر شده است. این بازی قرار است در اوایل سال 2022 در سراسر جهان برای ویندوز منتشر شود و کنسول زمان بندی شده برای پلی استیشن 5 منحصر به فرد است.

Ghostwire: Tokyo یک بازی ویدئویی اکشن و ماجراجویی است که از دید اول شخص انجام می شود. بازیکن می تواند از توانایی های مختلف روانی و ماوراءالطبیعه برای شکست ارواح و ارواح شگفت انگیز توکیو استفاده کند. کارگردان سیسیتم مبارزه این بازی، شینیچیرو هارا، این مبارزه را کاراته با جادو توصیف کرد. هنگامی که دشمن بیشتر HP خود را از دست می دهد ، هسته اصلی آن نمایان می شود و بازیکنان می‌توانند از حرکت های حذف شده برای از بین بردن آن و شکست دادن روح استفاده کند.


بیشتر بخوانید:

بهترین بازی های کامپیوتری ایرانی

بهترین بازی های آنلاین ایرانی


Monster Hunter Rise

بازی Monster Hunter: Rise, بهترین بازی های ۲۰۲۱, بازی جدید ۲۰۲۱, بازی جدید, بازی نقش آفرینی, بازی ماجراجویی, بازی اکشن
معرفی بهترین بازی های 2021, بازی جدید ۲۰۲۱, بازی جدید, بازی جدید ۲۰۲۱, بازی نقش آفرینی, بازی ماجراجویی, بازی اکشن

Monster Hunter Rise یک بازی نقش آفرینی اکشن است که توسط Capcom برای نینتندو سوییچ توسعه یافته و منتشر شده است. این ششمین عنوان اصلی از سری Monster Hunter پس از Monster Hunter: World (2018) است و در 26 مارس 2021 در سراسر جهان منتشر شد. نسخه PC آن نیز در حال توسعه است و برای انتشار در اوایل سال 2022 برنامه ریزی شده است.

Rise از بسیاری از نرم هایی که قبلا در این سری بازی ها جا افتاده‌اند تبعیت می‌کند و در عین حتل ویژگی ها و مکانیک های جدیدی را نیز به گیم پلی این بازی اضافه می‌کند. از ویژگی های جدید این بازی می‌توان به همراه جدیدی به نام Palamute که از آن می‌توان به عنوان مرکب برای جابجایی در مپ بازی یا حیوان دست آموز در جنگ و مبارزه استفاده کرد. این بازی پس از انتشار نقدهای مثبتی دریافت کرد و از زمان عرضه آن بیش از 7 میلیون نسخه در سراسر جهان به فروش رسیده است.


بیشتر بخوانید:

بهترین بازی های ماشینی

بهترین بازی های جنگ جهانی در سال ۲۰۲۱


Horizon The Forbidden West

بازی Horizon Forbidden West, بهترین بازی های ۲۰۲۱, بازی های جدید ۲۰۲۱, بازی جدید, بازی اکشن, بازی ماجراجویی, بازی جهان باز
معرفی بهترین بازی های 2021, بازی های جدید ۲۰۲۱, بازی جدید, بازی جدید ۲۰۲۱, بازی اکشن, بازی ماجراجویی, بازی جهان باز

Horizon Forbidden West یک بازی نقش آفرینی اکشن است که توسط Gu guil Games توسعه یافته و توسط Sony Interactive Entertainment منتشر شده است. قرار است در سال 2021 برای پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 منتشر شود. این بازی ادامه دهنده بازی Horizon Zero Dawn (2017) خواهد بود و در واقع غرب ایالات متحده آمریکا را در تمی آخرالزمانی به تصویر می کشد.

Horizon Forbidden West یک بازی نقش آفرینی اکشن است که از دید سوم شخص بازی می‌شود. بازیکنان کاراکتر اصلی این بازی به نام Aloy را کنترل می کنند، زن شکارچی ای که در دنیایی که ماشین های خطرناک در آن وجود دارند زندگی می‌کند. این بازی Open World در واقع در کالیفرنیای آخرالزمانی، یوتا و نوادا اتفاق می‌افتد و بازیکنان را به سرزمین های مرموزی معروف به غرب ممنوعه می‌برد. نقشه این بزرگتر از بازی قبلی خواهد بودو پر از اسرار که در زیر ویرانه های دنیای قدیمی ها قرار دارد.

بازی شامل مکانهای قابل تشخیص از جمله سان فرانسیسکو ویران شده و دره یوسمیت با زیست بوم های مختلف خواهد بود. یکی از اصلی ترین ویژگی های جدید این نسخه عنصر اکتشاف زیر آب است. بازیکنان قادر خواهند بود اسرار زیر سطح دریاها ، دریاچه ها و رودخانه ها را کشف کنند. این بازی همچنین دارای سیستم نبرد بهتر ، مکانیک بالا رفتن و صعود بهتر و بهبود هایی در سیستم جابجایی و حمل و نقل با اضافه شدن سیستم Valor Surge، سیستم صعود آزاد و ابزارهایی مانند Shieldwing ، Focus Scanner ، Diving Mask و Pullcaster خواهد بود.


بیشتر بخوانید:

بهترین بازی های پولی استیم 2021

بهترین بازی های رایگان استیم 2021


The Forgotten City

بازی The Forgotten City, بهترین بازی های ۲۰۲۱, بازی جدید ۲۰۲۱, بازی جدید, بازی نقش آفرینی, بازی ماجراجویی, بازی اکشن, بازی جدید ۲۰۲۱, بازی جدید
معرفی بهترین بازی های 2021, بازی جدید ۲۰۲۱, بازی جدید, بازی نقش آفرینی, بازی ماجراجویی, بازی اکشن, بازی جدید ۲۰۲۱, بازی جدید ۲۰۲۱, بازی جدید

بازی The Forgotten City (شهر فراموش شده) یک بازی ماجراجویی اسرارآمیز در زمینه اکتشاف و استنباط است. این بازی برگرفته از از یک مود بازی که توسط منتقدان بسیار مورد تحسین قرار گرفت و برنده جایزه انجمن نویسندگان ملی شد و بیش از 3 میلیون دانلود گرفت، است.

در این بازی به ۲۰۰۰ سال پیش سفر کنید و آخرین روزهای یک شهر نفرین شده رومی را تجربه کنید، جایی که اگر یک نفر گناه کند ، همه می میرند. مبارزه در این بازی امکان پذیر است، اما خشونت فقط تا حد کمی موفقیت برایتان دربر خواهد داشت.

تنها با پرسش و بازجویی از یک جامعه درهم تنیده متشکل از شخصیت های رنگارنگ و بهره برداری هوشمندانه از حلقه های زمانی (Time Loop) که در به آن ها دسترسی دارید و انجام انتخاب های سخت می توانید معما جالب این باری را حل کنید. در اینجا ، تصمیمات شما مهم است. سرنوشت شهر در دستان شماست. این بازی یک بازی جدید ۲۰۲۱ بی نظیر و منحصر به فرد است.

Biomutant

بازی Biomutant, بهترین بازی های ۲۰۲۱، بازی جدید ۲۰۲۱، بازی جدید, بازی نقش آفرینی, بازی ماجراجویی, بازی اکشن
معرفی بهترین بازی های 2021, بازی جدید ۲۰۲۱, بازی جدید, بازی نقش آفرینی, بازی ماجراجویی, بازی اکشن , بهترین بازی 2021 , بهترین بازی جدید 2021 , بازی 2021 جدید , بازی های 2021 جدید , بازی های جدید , بازی جدید

Biomutant یک بازی نقش آفرینی اکشن است که توسط توسعه دهنده سوئدی Experiment 101 توسعه یافته و توسط THQ Nordic منتشر شده است. این بازی در 25 مه 2021 برای PC ،PS4 و ایکس باکس وان منتشر شد.

Biomutant یک بازی نقش آفرینی اکشن است که در محیطی Open World رخ می‌دهد و از دید سوم شخص بازی می‌شود که در آن بازیکنان کنترل یک جنگجو حیوانی جهش یافته را در دنیایی پر از حیوانات جهش یافته به دست می گیرد.

بازیکنان ابتدا شخصیت خود را از جنبه های طول، شکل و ضخامت بدن، خز ، نیش و بسیاری از ویژگی های دیگر که می توان آنها را تغییر داد شخصی‌سازی می کنند و همه آنها مستقیماً بر توانایی های شخصیتشان در طول گیم پلی تأثیر می گذارند. مثلاً، شخصیت ضخیم تر، سنگین تر است که باعث می‌شود کند شود اما در عوض به آن اجازه می دهد تا در برابر آسیب های مقاومت بهتری داشته باشد.

سیستم جنگی بازی مبارزات تن به تن را را با شوتر ترکیب می کند. بازیکنان همچنین می‌توانند در طول بازی قطعاتی را جمع آوری کرده و این قسمت ها را برای ایجاد سلاح ترکیب می کند. المان های گیم پلی این بازی زیاد و متفاوت اند و بازی کردن این بازی با این سبک از گیم پلی حسی خاص و منحصر به فرد را از یک بازی در شما ایجاد خواهد کرد.

Humankind

بازی Humankind, بهترین بازی های ۲۰۲۱، بازی جدید ۲۰۲۱، بازی جدید, بازی استراتژیک, بازی جدید استراتژیک
معرفی بهترین بازی های 2021, بازی جدید ۲۰۲۱, بازی جدید, بازی استراتژیک, بازی استراتژیک جدید , بهترین بازی 2021 , بهترین بازی جدید 2021 , بازی 2021 جدید , بازی های 2021 جدید , بازی های جدید , بازی جدید

Humankind یک بازی ویدیویی 4X (چهار ایکس به معنی کاوش، گسترش یا فتح، استعمار و بهره‌برداری و نابود کردن) است که توسط استودیو Amplitude توسعه یافته و توسط Sega منتشر می شود. این بازی قرار است در آگوست 2021 برای پلتفرم های PC ، macOS و Stadia منتشر شود.

Humankind یک بازی 4X است که قابل مقایسه با سری Civilization است. بازیکنان تمدن خود را در شش دوره اصلی تمدن بشری هدایت می کنند و بازی از دوران عصر حجر شروع می شود. بازیکنان در این بازی نحوه گسترش تمدن، توسعه شهرها، کنترل ارتش و انواع واحدها را در تعامل با تمدن های دیگر را کنترل می‌کنند. و این تمدن های دیگر به صورت رندوم در شروع هر بازی ایجاد می‌شوند.

یکی از ویژگی های منحصر به فرد بازی Humankind این است که در هر عصر جدید، بازیکنان یکی از ده نوع تمدن که بر اساس جوامع تاریخی هستند را انتخاب می کنند. این انتخاب ها هم، هم مزایا و هم معایبی دارند که در نحوه ایجاد تمدن بازیکن نقش به سزایی دارند.

از آنجا که یک بازیکن می تواند تمدن های مختلف را به عنوان الگویی برای تمدن خود انتخاب کنند، این پتانسیل وجود دارد که یک میلیون الگوی تمدنی مختلف پیش گرفته شود و تنوع در تمدنی که در نهایت ساخته می‌شود بسیار زیاد است. این بازی استراتژیک جدید یکی از بهترین بازی های استراتژیک ۲۰۲۱ است.


بیشتر بخوانید:

بهترین بازی های PS5 در سال 2021 

بهترین بازی های یوبیسافت در 2021


Elden Ring

بازی Elden Ring, بهترین بازی های ۲۰۲۱، بازی جدید ۲۰۲۱، بازی جدید, بازی اکشن, بازی نقش آفرینی, بازی ماجراجویی
معرفی بهترین بازی های 2021, بازی جدید ۲۰۲۱, بازی جدید, بازی اکشن, بازی نقش آفرینی, بازی ماجراجویی , بهترین بازی 2021 , بهترین بازی جدید 2021 , بازی 2021 جدید , بازی های 2021 جدید , بازی های جدید , بازی جدید

Elden Ring یک بازی نقش آفرینی اکشن است که توسط FromSoftware توسعه یافته و توسط Bandai Namco Entertainment منتشر شده است. این بازی یک تلاش مشترک بین کارگردان بازی Hidetaka Miyazaki و داستان نویس فانتزی George R. R. Martin است. قرار است برای مایکروسافت ویندوز ، پلی استیشن 4 ، پلی استیشن 5 ، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری X/S در 21 ژانویه 2022 منتشر شود.

این بازی از سری بازی های سولز است و سختی بیش از حد مراحل و باس ها از صفات بارز این گونه بازی ها است.


بیشتر بخوانید:

دانلود بازی الدن رینگ (Elden Ring) برای کامپیوتر

بررسی بازی Metro Exodus complete edition


It Takes Two

بازی It Takes Two, بهترین بازی های ۲۰۲۱، بازی جدید ۲۰۲۱، بازی جدید, بازی اکشن, بازی ماجراجویی
معرفی بهترین بازی های 2021, بازی جدید ۲۰۲۱, بازی جدید, بازی اکشن, بازی ماجراجویی , بهترین بازی 2021 , بهترین بازی جدید 2021 , بازی 2021 جدید , بازی های 2021 جدید , بازی های جدید , بازی جدید

It It Take Two یک بازی اکشن و ماجراجویی است که توسط استودیو Hazelight توسعه یافته و توسط Electronic Arts با برچسب EA Originals منتشر شده است. این بازی در مارس 2021 برای ویندوز ، پلی استیشن 4 ، پلی استیشن 5 ، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری X/S منتشر شد.

این بازی را می‌توان فقط به صورت آنلاین یا با به صورت لوکال با شخص دیگری بازی کرد و هدف از بازی کردن آن هم کاوش در دنیای روابط خانواده است، در واقع در این بازی دو همسر که قصد جدا شدن از هم را دارند طی پروسه ای وارد یک دنیایی جادو می‌شوند که در آن این دو شخص کوچک تر از یک انسان معمولی می‌شوند.

در واقع وقتی می و کودی به دختر کوچکشان، رز، قصدشان برای طلاق و جدایی را می‌گویند او شروع به بازی کردن با عروسک های دست ساز خود که به مادر و پدرش شباهت دارند می کند و وانمود می‌کند دارد روابط آن ها را بهبود می‌بخشد در همین حین می و کودی به طور ناگهانی خود را در بدن این عروسک ها می‌یابند و در طول همین بازی با کمک کتابی به نام دکتر حکیم سعی دارند به دنیای خودشان برگردند و خود را به رز برسانند.

Little Nightmares II

بازی Little Nightmares II, بهترین بازی های ۲۰۲۱، بازی جدید ۲۰۲۱، بازی جدید, بازی اکشن, بازی ماجراجویی
معرفی بهترین بازی های 2021, بازی جدید ۲۰۲۱, بازی جدید, بازی اکشن, بازی ماجراجویی , بهترین بازی 2021 , بهترین بازی جدید 2021 , بازی 2021 جدید , بازی های 2021 جدید , بازی های جدید , بازی جدید

Little Nightmares II یک بازی ماجراجویی ترسناک پازل-پلتفرمر است که توسط استودیو Tarsier توسعه یافته و توسط Bandai Namco Entertainment منتشر شده است. این پرسکوئل و پیش درآمدی برای بازی Little Nightmares است.

داستان این بازی که قبل از وقایع بازی اول رخ می‌دهد درباره مونو است که باید با Six ، قهرمان اصلی بازی قبلی ، همکاری کند تا از موجودات وحشتنتک شهر Pale City جان سالم به در ببرد و اسرار تاریک آن را کشف کند. این بازی برای Microsoft Windows ، Stadia ، Nintendo Switch ، PlayStation 4 و Xbox One در 11 فوریه 2021 منتشر شد. نسخه های PlayStation 5 و Xbox Series X/S قرار است بعداً در همین سال منتشر شود.

این بازی پس از انتشار، نظرات مثبت زیادی دریافت کرد و منتقدان از گرافیک، فضا، گیم پلی و صداگذاری آن تمجید کردند و این در حالی است که تعداد کمی از کنترل های آن و برخی باگ های ناخواسته انتقاد کردند. در عرض یک ماه از انتشار، این بازی یک میلیون نسخه از آن به فروش رسید.

Resident Evil Village

بازی Resident Evil Village, بهترین بازی های ۲۰۲۱، بازی جدید ۲۰۲۱، بازی جدید, بازی اکشن, بازی ماجراجویی, بازی شوتر, بازی شوتر اول شخص
معرفی بهترین بازی های 2021, بازی جدید 2021, بازی جدید, بازی اکشن, بازی شوتر, بازی شوتر اول شخص , بهترین بازی 2021 , بهترین بازی جدید 2021 , بازی 2021 جدید , بازی های 2021 جدید , بازی های جدید , بازی جدید

بازی Resident Evil Village  یک بازی ترسناک بقا اول شخص است که توسط Capcom توسعه و منتشر شده است. این بازی ادامه دهنده بازی های معروف رزیدنت ایول و آخرین نسخه آن یعنی Resident Evil 7: Biohazard (2017) است.

بازیکنان کنترل Ethan Winters که در جستجوی دختر ربوده شده خود است را کنترل می کنند. پس از برخورد سرنوشت ساز با کریس ردفیلد ، او خود را در روستایی می بیند که پر از موجودات جهش یافته است. در حالی که Village عناصر وحشت بقای سری Resident Evil را حفظ می کند ، بازی نسبت به نسخه قبلی خود سبک گیم پلی اکشن تری را در پیش گرفته است.

Resident Evil Village همچنین شامل حالت چند نفره آنلاین است. این بازی در ایونت رونمایی از پلی استیشن 5 در ژوئن 2020 اعلام شد و در 7 مه 2021 برای Windows ، PlayStation 4 ، PlayStation 5 ، Xbox One ، Xbox Series X/S و Stadia منتشر شد. Resident Evil Village به طور کلی بازخوردهای مطلوبی دریافت کرد و بخاطر گیم پلی ، تنظیمات و تنوعش مورد تمجید قرار گرفت، اگرچه به دلیل معماها و نبردهای باس و انتقادات مربوط به عملکرد در نسخه ویندوز مورد انتقاد قرار گرفت.


بیشتر بحوانید: تنظیمات بازی Resident Evil Village


Back 4 Blood

بازی Back 4 Blood, بهترین بازی های ۲۰۲۱، بازی جدید ۲۰۲۱، بازی جدید, بازی اکشن, بازی شوتر, بازی شوتر اول شخص, بازی زامبی
معرفی بهترین بازی های 2021, بازی جدید 2021, بازی جدید, بازی اکشن, بازی شوتر, بازی شوتر اول شخص, بازی زامبی

Back 4 Blood یک بازی تیرانداز اول شخص چند نفره است که توسط استودیو Turtle Rock توسعه یافته و توسط Warner Bros. Interactive Entertainment منتشر شده است. قرار است در 12 اکتبر 2021 برای Windows ، PlayStation 4 ، PlayStation 5 ، Xbox One و Xbox Series X/S منتشر شود. این بازی به عنوان جانشین معنوی Left 4 Dead در نظر گرفته شده است ، زیرا توسط سازندگان بازی اصلی توسعه یافته است و دارای گیم پلی تقریباً یکسانی است. این بازی در The Game Awards 2020 اعلام شد و تقریباً یک دهه پس از جدایی استودیوهای Turtle Rock از Valve (که هر دو عنوان Left 4 Dead را منتشر کرد و هنوز صاحب حقوق این حق رای است) و دوباره به عنوان یک استودیو مستقل تثبیت شد.

گیم پلی بازی Back 4 Blood تا حد زیادی شبیه Left 4 Dead است چرا که هر دو بازی هایی بر محوریت مشارکت ۴ نفره هستند و همچنین مود هایی دارند که در آن ۸ بازیکن در مود PvP با تمرکز بر مالتی پلیر بودن این مود و قابلیت بازی کردن دوباره به رقابت می‌پردازند. ویژگی جدید Back 4 Blood کارت ها هستند. در ابتدای هر سطح ، بازیکنان باید دک (Deck، در بازی های کارتی، مجموعه کارت های شما است) خود را با کارت هایی بسازند که عناصر مختلف گیم پلی را تنظیم می کند ، مانند انتخاب HP بازیکنان ، دمج و استمینا آن ها. در مقابله با کارت های بازیکنان، هوش مصنوعی بازی نیز از کارت های Corruption علیه بازیکن استفاده می کند تا مانع پیشرفت آنها شود. هوش مصنوعی می تواند دشمنان اضافی ایجاد کند، جلوه مه را فعال کرده و اندازه گروه دشمنان را افزایش دهد.

Dying Light 2

بازی Dying Light 2, بهترین بازی های ۲۰۲۱، بازی جدید ۲۰۲۱، بازی جدید, بازی اکشن, بازی نقش آفرینی, بازی زامبی
معرفی بهترین بازی های 2021, بازی جدید ۲۰۲۱, بازی جدید, بازی اکشن, بازی نقش آفرینی, بازی زامبی , بهترین بازی 2021 , بهترین بازی جدید 2021 , بازی 2021 جدید , بازی های 2021 جدید , بازی های جدید , بازی جدید

Dying Light 2 Stay Human (به انگلیسی: Dying Light 2 Stay Human) یک بازی نقش آفرینی ترسناک در سبک بقا است که توسط Techland توسعه و منتشر شده است. این بازی برای مایکروسافت ویندوز ، پلی استیشن 4 ، پلی استیشن 5 ، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری X و سری S. منتشر می شود. دنباله Dying Light 2015 ، بازی قرار است در 7 دسامبر 2021 منتشر شود.Dying Light 2 Stay Human یک بازی نقش آفرینی اکشن اول شخص Open World زامبی با موضوع آخرالزمانی است. داستان بازی 20 سال پس از Dying Light با بازی قهرمان جدید به نام آیدن کالدول است.

Knockout City

بازی Knockout City, بهترین بازی های ۲۰۲۱، بازی جدید ۲۰۲۱، بازی جدید, بازی اکشن, بازی ورزشی، بازی ورزشی جدید
معرفی بهترین بازی های 2021, بازی جدید ۲۰۲۱, بازی جدید, بازی اکشن, بازی ورزشی، بازی ورزشی جدید , بهترین بازی 2021 , بهترین بازی جدید 2021 , بازی 2021 جدید , بازی های 2021 جدید , بازی های جدید , بازی جدید

Knockout City یک بازی ویدئویی اکشن است که توسط Velan Studios توسعه یافته و توسط Electronic Arts با برچسب EA Originals منتشر شده است. این نسخه برای مایکروسافت ویندوز ، نینتندو سوییچ ، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان در ماه مه 2021 منتشر شد.

بازی Knockout City یک بازی ویدئویی رقابتی چندنفره تیمی است که قوانین بازی آن شبیه به dodgeball است. هدف بازیکن این است که با ضربه زدن به توپ به دشمنان تیم حریف حمله کند. چندین نوع توپ در بازی وجود دارد ، از جمله توپ ماه ، که به بازیکن اجازه می دهد توپ را نگه دارد تا بالاتر بپرد ، و توپ بمب ، که یک بمب ساعتی است که هنگام برخورد منفجر می شود. یک بازیکن همچنین می تواند بازیکن دیگری را به عنوان توپ پرتاب کند.

هنگامی که بازیکنان آماده پرتاب توپ اند، بازیکنان حریف را نشانه گرفته و توپ را بر هدف خود قفل می کندن. نگه داشتن دکمه پرتاب، توپ را برای شلیک سریعتری که گرفتن آن دشوارتر است ، شارژ می کند. در کل المان های این بازی تا حدی شبیه به وسطی است و این بازی ورزشی جالب و منحصر به فردی است که المان های گیم پلی آن زیاد و متنوع اند و یکی از بهترین بازی های ورزشی را در نوع خود ایجاد کرده اند.


بیشتر بخوانید:

گیم‌ پلی زامبی کالاف دیوتی موبایل

آپدیت جدید کالاف دیوتی موبایل ؛ بررسی


Blood Bowl 3

بازی Blood Bowl 3, بهترین بازی های ۲۰۲۱، بازی جدید ۲۰۲۱، بازی جدید, بازی اکشن, بازی ورزشی، بازی ورزشی جدید, بازی فوتبال (آمریکایی)
معرفی بهترین بازی های 2021, بازی های جدید ۲۰۲۱, بازی جدید, بازی اکشن, بازی ورزشی، بازی ورزشی جدید, بازی فوتبال (آمریکایی)

Blood Bowl 3 بازی ویدیویی فوتبال فانتزی است. یک بازی استراتژی نوبتی با الهام از فوتبال آمریکایی در دنیای فانتزی Warhammer که در آن گابلین ها ، انسان ها، اُرک ها و موجودات دیگر برای حملات توپ با ضربه های شانه، ضربات مشت ها و سلاح ها با شدت کشندگی متفاوت و قوانینی توسط داور مبارزه می کنند.

شما به عنوان مربی باید به بازیکنان خود دستورالعمل بدهید: با قرار دادن آنها در منطقه تکل خود مانع پیشرفت حریف خود شوید ، کسانی را که مانع شما می شوند سرنگون کنید و به منطقه پایانی حریفان خود برسید تا یک تاچ داون را به ثمر برسانید! همه اعضای تیم شما می توانند تجربه کسب کرده و پاداش یا مهارت های جدید دریافت کنند.

شما باید در این بازی بسیار مراقب باشید چرا که آسیب به اعضای تیم در این بازی شایع هستند؛ به ویژه هنگامی که داور یک گابلین است و تمایل دارد اکثر اشکال خشونت را نادیده بگیرد. برخی از بازیکنان حتی ممکن است زمین را لنگ لنگان یا مرده ترک کنند و دنیای بلاد بآول بسیار بی رحمانه است. این بازی شامل المان هایی از بازی های نوبتی، فوتبال آمریکایی و نبرد های تن به تن است.

FIFA 21

بازی FIFA 21, بهترین بازی های ۲۰۲۱، بازی جدید ۲۰۲۱، بازی جدید, بازی اکشن, بازی ورزشی، بازی ورزشی جدید, بازی فوتبال
معرفی بهترین بازی های 2021, بازی های جدید ۲۰۲۱, بازی جدید, بازی اکشن, بازی ورزشی، بازی ورزشی جدید, بازی فوتبال

FIFA 21 یک بازی ویدئویی شبیه سازی فوتبال است که توسط Electronic Arts به عنوان بخشی از سری FIFA منتشر شده است. این عنوان، بیست و هشتمین عنوان از سری FIFA است و در 9 اکتبر 2020 برای مایکروسافت ویندوز ، نینتندو سوییچ ، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر شد. نسخه های پیشرفته پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس و سری اس در 3 دسامبر 2020 منتشر شد ، علاوه بر نسخه ای برای استادیا در مارس 2021.

بازی فیفا را همه می شناسند و در رابطه با این بازی می‌توان گفت شاهد گرافیک بهتر، گیم پلی بهتر و طبیعی‌تر بودن مسابقات از نظر نسبت به نسخه های گذشته هستیم.


بیشتر بخوانید:

بهترین بازی های PS5

بهترین بازی های مشابه GTA San Andreas برای اندروید


Football Manager 2021

بازی Football Manager 2021, بهترین بازی های ۲۰۲۱، بازی جدید ۲۰۲۱، بازی جدید, بازی اکشن, بازی ورزشی، بازی ورزشی جدید, بازی فوتبال
معرفی بهترین بازی های 2021, بازی های جدید ۲۰۲۱, بازی جدید, بازی اکشن, بازی ورزشی، بازی ورزشی جدید, بازی فوتبال

Football Manager 2021 (به طور رسمی اختصار FM21) یک بازی ویدئویی شبیه سازی مدیریت فوتبال است که توسط Sports Interactive توسعه یافته و توسط Sega منتشر شده است. در 24 نوامبر 2020 برای iOS ، Android ، macOS و Windows در سراسر جهان منتشر شد.

نسخه ساده بیس بازی با عنوان Football Manager 2021 Touch در 1 دسامبر 2020 برای همان سیستم عامل ها و برای Nintendo Switch در 15 دسامبر 2020 منتشر شد. نسخه مشابه با عنوان Xbox Edition در 1 دسامبر 2020 برای Xbox One ، Xbox Series X/S منتشر شد. این بازی برای PC و برای Windows 10 از طریق Microsoft Store منتشر گشت و بازی این اولین بازی از این سری است که پس از Football Manager 2008 بر روی پلتفرم Xbox ظاهر می شود.

در این بازی شما مربی فوتبالی هستید که باید با تمامی ابزار های گیم‌پلی ای که دارید تیم خود را به موفقیت برسانید.


بیشتر بخوانید:

بهترین بازی های اندروید ۲۰۲۱ ؛ (قسمت 3)

بهترین بازی ها برای موبایل 2021 (قسمت 2)  

بهترین بازی های اندروید و آیفون 2021 (قسمت 1)


F1 2021

بازی F1 2021, بهترین بازی های ۲۰۲۱، بازی جدید ۲۰۲۱، بازی جدید, بازی اکشن, بازی ورزشی، بازی ورزشی جدید, بازی ماشین سواری، بازی Need For Speed
معرفی بهترین بازی های 2021, بازی های جدید ۲۰۲۱, بازی جدید, بازی اکشن, بازی ورزشی، بازی ورزشی جدید, بازی ماشین سواری

F1 2021 بازی ویدیویی رسمی مسابقات فرمول یک و فرمول 2 2021 است که توسط Codemasters توسعه یافته و توسط EA Sports منتشر شده است. این چهاردهمین عنوان در سری F1 توسط Codemasters و اولین عنوان در سری منتشر شده توسط Electronic Arts در بخش EA Sports پس از F1 Career Challenge در سال 2003 است. این بازی در 16 ژوئیه 2021 برای Microsoft Windows ، PlayStation 4 ، پلی استیشن 5 ، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری X/S. نسخه لوکس F1 2021 سه روز قبل در 13 جولای 2021 منتشر شد.

گیم مود کاملاً جدیدی به نام Breaking Point در این بازی اضافه شده است که طبق گفته کدمسترز، توسعه دهنده بازی، بازیکنان را به دنیای فرمول ۱ خواهد برد که زندگی یک راننده فرمول ۱ چه در پیست مسابقه و چه خارج از آن را تجربه کنند، یعنی رقابت های آن‌ها، احساسات آن ها و اراده ای که برای کسب موفقیت به آن نیاز دارند.


بیشتر بخوانید: بهترین بازی های RPG


Forza Horizon 5

بازی Forza Horizon 5, بهترین بازی های ۲۰۲۱، بازی جدید ۲۰۲۱، بازی جدید, بازی اکشن, بازی ورزشی، بازی ورزشی جدید, بازی ماشین سواری، بازی Need For Speed
معرفی بهترین بازی های 2021, بازی جدید ۲۰۲۱, بازی های جدید, بازی اکشن, بازی ورزشی، بازی ورزشی جدید, بازی ماشین سواری

Forza Horizon 5 یک بازی مسابقه ای است که توسط Playground Games توسعه یافته و توسط Xbox Game Studios منتشر شده است. این پنجمین عنوان Forza Horizon و دوازدهمین عنوان اصلی از سری Forza خواهد بود. این بازی در به تصویر کشی خیالی ای از مکزیک صورت می‌گیرد. قرار است در 9 نوامبر 2021 برای Microsoft Windows ، Xbox One و Xbox Series X و S منتشر شود.

این بازی قرار است ۲۰۰ ماشین از ۵۰ برند ماشین داشته باشد و قرار است هر ماه ده عدد به تعداد این ماشین ها با DLC هایی که می‌توانید آن ها را تهیه کنید، اضافه شود. این نسخه از بازی مود جدید، ماشین های جدید، نوع ماشین جدید و کلی المان گیم پلی جدید با خود به همراه خواهد داشت.

Microsoft Flight Simulator

بازی Microsoft Flight Simulator, بهترین بازی های ۲۰۲۱، بازی جدید ۲۰۲۱، بازی جدید, بازی اکشن, بازی ورزشی، بازی ورزشی جدید, بازی نقش آفرینی
معرفی بهترین بازی های 2021, بازی های جدید ۲۰۲۱, بازی جدید, بازی اکشن, بازی ورزشی، بازی ورزشی جدید, بازی نقش آفرینی

Microsoft Flight Simulator (محاوره ای به عنوان Microsoft Flight Simulator 2020 شناخته می شود) یک شبیه ساز پرواز آماتور است که توسط استودیو Asobo توسعه یافته و توسط Xbox Game Studios منتشر شده است. این یک عنوان در سری بازی های شبیه ساز پرواز مایکروسافت است که در سال 1982 شروع شد و قبل از آن Microsoft Flight Simulator X در سال 2006 پیش آمد.

این بازی اولین بازی این سری بازی ها پس از ۱۴ سال است و توسعه آن شش سال قبل از انتشار آغاز شده است. این محصول یکی از قدیمی ترین اپلیکیشن های مایکروسافت است که قدمت آن به ۳۸ سال می رسد در حالی که اولین نسخه ویندوز (ویندوز ۱.۰) فقط ۳۶ است که منتشر شده است. این بازی یک بازی جدید ۲۰۲۱ عالی است

کلام آخر

در این نوشتار سعی شد تا بهترین و جدیدترین بازی هایی که در سال 2021 منتشر شده یا خواهند شد، قید شود. مطمئمناً با تمام تلاشی که صورت گرفته تا بهترین بازی های جدید هر ژانر گردآوری و معرفی شود، باز هم جای بعضی عناوین خالی است که در آپدیتی از همین نوشتار این عناوین را نیز اضافه و معرفی خواهند شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما راجه به نوشتار معرفی بهترین بازی های 2021 چیست؟ چه عناوینی از قلم افتاده اند؟ کدام عناوین برای شما جذاب‌تر جلوه می‌کنند؟ آیا بازی های جدید 2021 را دانلود خواهید کرد؟ پاسخ این سوالات و هرگونه نظراتتان را با ما در بخش نظرات سایت فیگار به اشتراک بگذارید.

از همراهی شما تا انتهای مطلب معرفی بهترین بازی های 2021 بی نهایت سپاسگزاریم. نظرات و پیشنهاد های شما در رابطه با نوشتار بهترین بازی های 2021 موجب خرسندی ما و بهبود کیفیت مطالب خواهد شد. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *