مسخره ترین شخصیت های مارول از نگاه سایت فیگار

مارول کمیکس شخصیت های مضحک و عجیبی را خلق کرده که برخی از آن ها طرفداران زیادی ندارند. در ادامه قرار است مسخره ترین شخصیت های مارول معرفی کنیم.

MCU با موفقیت قهرمانان و شروران مورد علاقه خود را زنده نگه داشته است، اما حتی مسخره ترین شخصیت های مارول نتوانستند خود را جذاب جلوه دهند. برخی از مضحک ترین شخصیت های مارول در فیلم‌های لایو اکشن و مجموعه‌های دیزنی پلاس معرفی شده‌اند که اغلب با موفقیت‌های پیش‌ بینی‌ نشده همراه بوده است. Clever easter eggs مانند Howard the Duck و شخصیت‌های سرگرم‌کننده مانند Rocket Raccoon و Baby Groot طرفداران سینما را به خود جلب کرده و طرفداران کمیک را با موفقیت خود شگفت‌زده کرده‌اند.

شخصیت های مضحک مارول بسیار زیاد هستند که متأسفانه ترجیح داده نمی‌شوند بر روی پرده سینما دیده شوند. این شخصیت‌ها شامل قهرمانان و افراد شرور با قدرت‌های بیهوده یا بی خود و حتی نام‌های مضحک هستند. در حالی که MCU با شخصیت‌های عجیب و غریبی مانند Ant-Man شانس آورده است؛ اما تعداد کمی وجود دارد که خرید آن‌ها از سوی طرفداران بسیار دشوار است.

همه‌ی مقاله‌های مارول را یکجا از طریق لینک زیر در اختیار داشته باشید:

مقاله‌های مهم مارول

مسخره ترین شخصیت های مارول

  • شخصیت های مسخره مارول

در ادامه قرار است مسخره ترین شخصیت های مارول را به شما معرفی کنیم:

مقالات مکمل:

مسخره ترین شخصیت های مارول
مسخره ترین شخصیت های مارول

نسخه آتی سری تهاجم مخفی MCU در دیزنی پلاس طرفداران را به این فکر می‌کند که کدام مسخره ترین شخصیت های مارول ممکن است بعداً از کمیک بیرون بیاید. سریال‌هایی مانند She-Hulk: Attorney-at-Law چند شخصیت مانند Leap-Frog را به MCU معرفی کردند که طرفداران هرگز فکر نمی‌کردند آن‌ها را در لایو اکشن ببینند. با این حال، هنوز تعداد کمی از قهرمانان و شروران مارول وجود دارند که احتمالاً هرگز در خارج از کمیک‌ها در کانون توجه خود قرار نخواهند گرفت و دلیل خوبی هم دارد.

بیشتر بخوانید:

Wundarr The Aquarian

مسخره ترین شخصیت های مارول
مضحک ترین شخصیت های مارول

استیو گربر نویسنده کمیک قبل از ترک شرکت، تعدادی شخصیت برای مارول خلق کرد که در نتیجه شخصیت قدرتمند اما مبهم به وجود آمده بودند. در حالی که Howard the Duck راه خود را به MCU رسانده است، تعدادی از شخصیت‌های او ممکن است جزء بی خود ترین شخصیت های مارول باشند. یک مثال خوب، Superman-pastiche است که به عنوان Wundarr the Aquarian شناخته می‌شود.

Wundarr نوزادی بود که والدینش او را با موشک به زمین فرستادند تا از نابودی سیاره مادری خود فرار کند، اگرچه پیش‌بینی آنها ناقص بود و داکم زنده ماند. موشک ووندار از میان پرتوهای کیهانی عبور کرد و ووندار را قدرتمند کرد. هنگامی که برخورد با یک مکعب کیهانی قدرت او را بیشتر کرد، قبل از محو شدن در ابهام، به عنوان دلو شناخته شد.

Hindsight Lad

مسخره ترین شخصیت های مارول
شخصیت های مضحک مارول

New Warriors در دهه 90 به عنوان تیمی از قهرمانان جوان که شامل شخصیت‌هایی مانند Nova، Firestar و Speedball بود، شروع به کار کرد. این مجموعه چند قهرمان جدید را معرفی کرد که به تیم پیوستند. کارلتون لافرویج همسایه رابی بالدوین بود و او هویت مخفی خود یعنی اسپیدبال را کشف کرد. این طرفدار جوان ابرقهرمان، بالدوین را باج خواهی کرد تا بتواند به جنگجویان جدید بپیوندد. او به دلیل “قدرت” خود در درس گرفتن از اشتباهات گذشته، تبدیل به Hindsight شد.

LaFroyge به تیم ملحق شد تا در اطراف دفتر مرکزی آن‌ها کمک کند. در حالی که New Warriors ممکن است روزی شانس خود را برای درخشش در بر روی پرده سینما به دست آورند، ولی به احتمال زیاد Hindsight Lad به تیم سینمایی نخواهد پیوست.

Forbush Man

مسخره ترین شخصیت های مارول
بی خود ترین شخصیت های مارول

یکی از خندار ترین شخصیت های مارول نیز به عنوان شخصیت غیررسمی تا حدودی فراموش شده در مارول کامیکس عمل می‌کند. ایروینگ فوربوش در اصل یک شخصیت تقلید آمیز بود که قبل از اینکه عمه میهم از او برای تبدیل شدن به یک ابرقهرمان الهام بگیرد، در کامیکس Marble کار می‌کرد. او برای پنهان کردن هویت خود، ژون‌های بلند قرمزی که با F، شنل آبی و دیگ پخت و پز روی سرش گذاشته بود، پوشیده شده است.

مرد فوربوش در نهایت با چندین حضور در طول سال‌ها، از مجموعه‌های سبک تقلیدآمیز Not Brand Echh به دنیای تثبیت‌شده مارول راه یافت. او حتی به عنوان عضوی از New Paramounts در کنار دیگر شخصیت‌های Not Brand Echh در صفحات Nextwave ظاهر شد. مبهم بودن او ممکن است اولین حضورش در MCU را بسیار دشوار کند.

Elf With A Gun

مسخره ترین شخصیت های مارول
خندار ترین شخصیت های مارول

یکی دیگر از خلاقیت‌های عجیب استیو گربر، یک سری قتل را در سری کلاسیک Defenders انجام داد که داستان معمایی را آغاز کرد که ممکن است یکی از شخصیت های مسخره مارول درونش باشد. موجودی مرموز که در اصل تنها به نام Elf With A Gun شناخته می‌شد، از لباس‌های مبدل عجیبی برای انجام قتل‌های خود استفاده می‌کرد. رمز و راز پشت Elf With A Gun جالب بود اما ممکن است برای MCU خیلی تاریک باشند.

The Captain

مسخره ترین شخصیت های مارول
مسخره ترین شخصیت های مارول

یکی دیگر از شخصیت‌های بالقوه غیرقانونی از Nextwave که ممکن است در پرده سینما و کمیک ها دیگر ظاهر نشود، قهرمانی است که فقط به عنوان کاپیتان شناخته می‌شود. او قبلاً از نام رمز ابرقهرمانی دیگری استفاده می‌رد، اگرچه ظاهراً آنقدر کثیف بود که کاپیتان آمریکا او را کتک زد و با اولین برخورد او را در زباله دانی انداخت. زمانی که کاپیتان با یک جفت بیگانه آشنا شد که یک قدرتمند ممنوعه به نام Heartstar را به او پیشنهاد کردند. او به گروه ضد تروریستی موسوم به Nextwave پیوست، اگرچه پس از فروپاشی تیم به زندان بازگشت. کاپیتان یک شخصیت قدرتمند و خنده دار است و او کاملاً خانواده پسند نیست.

بهترین کمیک های کاپیتان

Armless Tiger Man

مسخره ترین شخصیت های مارول
شخصیت های مسخره مارول

گوستاو هرتز از دهه 40 یک مکانیک متوسط ​​آلمانی بود تا اینکه یک تصادف ماشینی به قیمت بازوهایش تمام شد. اکثر شرورها احتمالاً بازوهای مکانیکی می‌سازند و به دنبال انتقام از مسئول این بلا هستند. با این حال، هرتز خود را برای مبارزه آموزش داد، دندان‌هایش را به گونه‌ای تیز کرد که شبیه دندان‌های ببر تیز شود و نام Armless Tiger Man را برگزید. او سپس برای از بین بردن تمام ماشین آلات در آلمان تلاش کرد تا اینکه نازی‌ها او را گرفتند و به جای آن او را برای نابود کردن ماشین آلات در آمریکا فرستادند. بین انگیزه نابجا برای از بین بردن ماشین آلات و نام منحصر به فردش، Armless Tiger Man  جزء مضحک ترین شخصیت های مارول است که چیز زیادی برای جذب طرفداران لایو اکشن ندارد.

Slapstick

مسخره ترین شخصیت های مارول
مسخره ترین شخصیت های مارول

استیون هارمون در حالی که لباس یک دلقک به تن داشت، وارد یک پورتال بین بعدی در داخل یک خانه تفریحی شد. مولکول‌های هارمون در هزاران بعد گسترش یافتند و بدن او به توده‌ای از مولکول‌های ناپایدار تبدیل شد که اساسا او را به یک شخصیت کارتونی زنده تبدیل کردند. اسلپ استیک شکست ناپذیر بود و می‌توانست بدن خود را به گونه‌ای دستکاری کند که قوانین فیزیک را به چالش بکشد. مانند ددپول، اسلپ استیک اغلب بعد چهارم را شکست. او تبدیل به یک شخصیت مورد علاقه طرفداران شده است؛ اما ماهیت قدرت‌های او ممکن است به خوبی دیده نشود. به علاوه، ددپول در حال حاضر نقش یک شخصیت های مضحک مارول را دارد که نمی‌تواند بمیرد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار مسخره ترین شخصیت های مارول سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *