اینستاگرام یحیی گل محمدی ؛ اینستاگرام یحیی گل محمدی از دسترس خارج شد!

صبح امروز صفحه اینستاگرام گل محمدی مربی پرسپولیس از دسترس خارج غیر فعال شد. با خبر اینستاگرام یحیی گل محمدی با فیگار باشید.

سرمربی سرخ پوشان یحیی گل محمدی پس از مساوی در دربی و حواشی بعد از بازی با انتشار استوری در صفحه اینستاگرامش “خداحافظی” کرده بود، صبح امروز صفحه اینستاگرامش را از دسترس خارج و غیر فعال کرد.

اینستاگرام یحیی گل محمدی

اینستاگرام یحیی گل محمدی از دسترس خارج شد!

اینستاگرام یحیی گل محمدی
صفحه اینستاگرام گل محمدی

بیشتر بخوانید:

حرکت منشوری دانشگر ؛ حرکتی که برای او گران تمام شد! + عکس

یحیی گل محمدی

یحیی گل‌محمدی (زادهٔ ۲۸ اسفند ۱۳۴۹) بازیکن پیشین و مربی کنونی فوتبال اهل ایران است. او هم‌اکنون هدایت تیم فوتبال پرسپولیس را بر عهده دارد.

وی در بهمن ۱۳۹۳ از سوی کانون مربیان فوتبال ایران به‌عنوان بهترین سرمربی ماه انتخاب شد.

گل‌محمدی در فصل ۹۴–۱۳۹۳ با ذوب آهن قهرمان جام حذفی شد و در لیگ برتر نیز مقام چهارم را کسب کرد.

بیشتر بخوانید:

بازگشت عادل فردوسی پور به تلویزیون ؛ جزئیات بازگشت به تلویزیون + جدیدترین اخبار

او در فصل ۹۵–۱۳۹۴ برای دومین سال پیاپی تیم ذوب‌آهن را به مقام قهرمانی در مسابقات جام حذفی رساند.

در ۲۳ دی ماه ۹۸، از سوی مدیریت باشگاه پرسپولیس محمدحسن انصاری‌فرد، به جای گابریل کالدرون آرژانتینی، سرمربی پرسپولیس شد تا برای دومین بار بعد از ۷ سال سرمربی این تیم شود

بیشتر بخوانید:

لحظه تحویل سال ۱۴۰۱ ؛ سال ببر سمبل قدرت و تفکر

با حفظ و بهبود روند تیم توسط گل‌محمدی، در مرداد ۱۳۹۹، پرسپولیس با یک پیروزی دیگر برابر نفت مسجدسلیمان (۴ هفته مانده به پایان مسابقات) به سریع‌ترین قهرمانی تاریخ فوتبال باشگاهی ایران رسید و برای نخستین‌بار به چهار قهرمانی پی‌درپی دست یافت.

بیشتر بخوانید:

بازگشت محمدرضا حیاتی ؛ حضور در تلویزیون بعد از 2 سال

تیم پرسپولیس با مربی‌گری گل‌محمدی توانست در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ با کسب نتایجی خوب، از مرحلهٔ گروهی بالا آمده و پس از پیروزی در بازی‌های مرحلهٔ حذفی، به فینال این مسابقات، راه یابد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار اینستاگرام یحیی گل محمدی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی آنلاین مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید از طریق اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *