لغو کنسرت حمید آرام زاده ؛ لغو کنسرت خواننده حمید آرام زاده یک ساعت قبل از اجرا

لغو کنسرت ‎حمید آرام زاده ، خواننده ۱۸ ساله یک ساعت مانده به اجرا و در حالی که مردم در سالن نشسته بودند به دلیل حضور سه ‎نوازنده زن، از سوی اماکن.

کنسرت ‎حمید آرام زاده خواننده ۱۸ ساله، یک ساعت مانده به اجرا و در حالی که مردم در سالن نشسته اند، در اردکان یزد به دلیل حضور سه ‎نوازنده زن، از سوی اماکن لغو شد. او با بُغض روی صحنه آمده و  بابت این لغو عذرخواهی میکند؛ لحن و بُغض اش، آتشفشانی از اندوه و خشم در خود دارد.

لغو کنسرت حمید آرام زاده

لغو کنسرت خواننده حمید آرام زاده یک ساعت قبل از اجرا

لغو کنسرت حمید آرام زاده
لغو کنسرت حمید آرام زاده

بیشتر بخوانید:

حمید آرام زاده در اینستاگرامش در این باره نوشت: پس از ماه‌ها تمرین، کنسرتی با تمام مجوزهای لازم، دقیقه نود در شهرستان اردکان  یزد کنسل شد. به علت حضور سه نوازنده زن حتی با حجاب کامل لغو شد.

خدا رو شکر که تمامی مشکلات شهر حل شد.

بیشتر بخوانید:

فیلم عذرخواهی حمید آرام زاده برای لغو کنسرت

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار لغو کنسرت حمید آرام زاده سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی آنلاین مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید از طریق اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *