حادثه پارک آب و آتش ؛ سقوط وحشتناک چند کودک از سرسره بادی پارک آب وآتش

حادثه پارک آب و آتش ،‌ سرپرست مرکز اورژانس تهران بزرگ از مصدومیت چند کودک در پی سقوط از سرسره بادی بوستان آب و آتش خبر داد.

دکتر یحیی صالح طبری در این باره اظهار کرد: گزارشی در خصوص سقوط چند کودک از سرسره بادی در بوستان آب و آتش به سامانه 115 اورژانس تهران اطلاع داده شد. در ادامه با خبر حادثه پارک آب و آتش تهران همراه فیگار بمانید.

حادثه پارک آب و آتش

سقوط وحشتناک چند کودک از سرسره بادی پارک آب وآتش

حادثه پارک آب و آتش
حادثه پارک آب و آتش تهران, سرسره پارک آب و آتش

سرسره پارک آب و آتش

سخنگوی سازمان اورژانس کشور گفت: عصر امروز واژگون شدن سرسره بادی بوستان آب و آتش باعث مجروحیت 4 کودک و یک بزرگسال شد و بلافاصله پس از اعلام گزارش، چهار دستگاه آمبولانس به محل حادثه واقع در محدوده میدان آرژانتین، بلوار نلسون ماندلا اعزام شدند. خالدی در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما علت این حادثه را وزش باد و درست مهار نشدن اعلام کرد و افزود: با حضور تکنسین‌های اورژانس در محل مشخص شد که طی این حادثه پنج نفر دچار مصدومیت شده‌اند که همگی به مراکز درمانی اعزام شدند.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار حادثه پارک آب و آتش سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *