تصادف قطار گرگان ؛ برخورد مرگبار قطار با خودروی سواری پژو در گلستان

فرهاد میقانی در رابطه با تصادف قطار گرگان گفت : صبح امروز در جاده پلیس راه نوکنده به سمت دریا یک دستگاه پژو پارس روی ریل آهن با قطار برخورد کرد.

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی گلستان از تصادف قطار با خودرو در نوکنده خبرداد و گفت: در این حادثه دو سرنشین خودرو فوت کرده ولی به سرنشینان قطار آسیبی وارد نشد. در ادامه با خبر تصادف قطار با ماشین در گرگان همراه فیگار بمانید.

تصادف قطار گرگان

برخورد مرگبار قطار با خودروی سواری پژو در گلستان

تصادف قطار گرگان
تصادف قطار با ماشین در گرگان, تصادف ماشین با قطار گرگان

تصادف قطار در گرگان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان، گفت: برخورد قطار با یک دستگاه خودروی پژو پارس در گرگان موجب شد تا دو نفر در صحنه تصادف جان خود را از دست دهند.

بیشتر بخوانید :

فرهاد میقانی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به وقوع تصادف مرگ‌بار میان قطار و یک خودروی سواری پژوپارس در استان گلستان، اظهار کرد: این حادثه در محل حد فاصل پلیس راه نوکنده به سمت دریا در جاده آسفالته رخ داد.

وی با بیان اینکه در این سانحه دو نفر دچار حادثه شدند که هر دو نفر در صحنه حادثه جان خود را از دست دادند، افزود: همکاران ما به همراه سایر عوامل امدادی مشغول بیرون آوردن اجساد از خودرو و پاکسازی محل هستند. به همراه این خودرو،  خودرو دیگری هم بود که از ریل رد شده بود، اما خودرو دوم، روی ریل گیر کرد و متاسفانه با قطار تصادف کرد. این نقطه فاقد راهبند است ، اما علائم هشدار و راهنمایی و رانندگی از فاصله 300 متری مسیر،  نصب شده است.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتارتصادف قطار گرگان سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *