مترو تهران رایگان ؛ مترو و اتوبوس پایتخت رایگان شد !

همه خطوط مترو و اتوبوس تندرو تهران روز یک‌شنبه ۱۴ فروردین تا ساعت ۹ صبح رایگان است. با خبر مترو تهران رایگان همراه فیگار باشید.

معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، سید مجتبی شفیعی، در این باره گفت: با توجه به پیش‌بینیِ افزایشِ حجمِ ترددهای شهری بدلیل بازگشایی مراکز آموزشی، بر اساس تصمیم شهرداری تهران، همه خطوط اتوبوس های تندرو (بی آرتی) و شبکه مترو تهران در روز یکشنبه ۱۴فروردین تا ساعت ٩ صبح به صورت رایگان در خدمت شهروندان خواهند بود.

مترو تهران رایگان

مترو و اتوبوس پایتخت رایگان شد !

مترو تهران رایگان
مترو و اتوبوس تهران رایگان شد

بیشتر بخوانید:

سید مجتبی شفیعی افزود: درصورت ضرورت تمدید این خدمت، متعاقبا اطلاع‌رسانی خواهد شد.

همچنین معاون شهردار تهران به شهروندان به ویژه دانش‌پژوهان و کارمندان توصیه کرد که از حمل و نقل عمومی جهت رفتن به محل کار و تحصیل استفاده کنند و از خودروهای شخصی استفاده نکنند.

از همراهی شما تا انتهای نوشتار مترو تهران رایگان سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی آنلاین مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید از طریق اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *