تیتر جنجالی روزنامه انگلیس ؛ خدا را شکر به ایران خوردیم !

توصیف نشریه سان اسپورت از قرعه تیم ملی انگلیس در جام جهانی بسیار خبرساز شد. با جزییات خبر تیتر جنجالی روزنامه انگلیس همراه فیگار باشید.

تیم ملی انگلیس در گروه دوم رقابت های جام جهانی به مصاف تیم های آمریکا، ایران و برنده پلی آف اروپا خواهد رفت. با توجه به قرار گرفتن قدرت های بزرگی مانند آلمان و هلند در سید دوم، تقابل با آمریکا قرعه مناسبی برای سه شیرها بود و در سید سوم نیز نام ایران برابر تیم ملی انگلیس قرار گرفت.

تیتر جنجالی روزنامه انگلیس

خدا را شکر به ایران خوردیم !

تیتر جنجالی روزنامه انگلیس
تیتر جنجالی روزنامه انگلیس

واکنش تمامی نشریات انگلیسی در مورد خبر قرعه تیم انگلیس در جام جهانی مثبت بوده و اغلب صعودی آسان را برای تیم گرت ساوت گیت از دور گروهی پیش بینی کرده اند.

بیشتر بخوانید:

انگلیس در سال های اخیر و با این سرمربی عملکرد قابل توجهی داشته و دور قبل بعد از سه دهه موفق به صعود به نیمه نهایی نیز شد. آنها همچنین یک سال قبل به فینال یورو ۲۰۲۰ نیز راه یافته و در دیدار نهایی و در خانه مقابل ایتالیا در ضربات پنالتی مغلوب شدند. حداقل در انگلیس این تیم پرستاره یکی از مدعیان اصلی قهرمانی محسوب می شود.

بعد از قرعه کشی و مشخص شدن گروه ایران در رقابت های جام جهانی، رسانه های مختلف به همگروهی ایران، آمریکا و انگلیس واکنش های جالب و مختلفی داشتند ولی عجیب ترین تیتر مربوط به روزنامه سان است.

بیشتر بخوانید:

روزنامه سان که در انگلیس به رسانه حواشی مشهور است (بیشتر به حواشی دنیای فوتبال می پردازد) امروز با تیتر خدا را شکر، به ایران خوردیم! به همگروهی با ایران واکنش نشان داده است!

روزنامه سان مدعی شده قرعه انگلیس در جام جهانی بسیار ساده است و سه شیرها می توانند به راحتی از دور گروهی رقابت ها صعود کنند.

تیم ملی فوتبال ایران روز ۳۰ آبان‌ماه به مصاف تیم ملی فوتبال انگلیس خواهد رفت.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار تیتر جنجالی روزنامه انگلیس سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی آنلاین مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید از طریق اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *