جشن تولد ژاله صامتی در عصر جدید ؛ فیلم تولد ژاله صامتی داور جنجالی عصرجدید

احسان علیخانی برای تولد ژاله صامتی سنگ تمام گذاشت. فیلم جشن تولد ژاله صامتی در عصر جدید را به همراه جزئیات در فیگار مشاهده نمایید.

ژاله صامتی بازیگر سرشناس کشورمان که در فصل سوم عصر جدید به عنوان داور حضور پیدا کرده است توانسته در فصل سوم این برنامه محبوبیت زیادی پیدا کند او را که با سریال زیرخاکی میشناسیم و با پژمان جمشیدی زوج هنری کمدی را تشکیل داده است حالا در عصر جدید محبوبیت او دو چندان شده است.

بیوگرافی ژاله صامتی ؛ بیوگرافی داور مسابقه عصر جدید ژاله صامتی

جشن تولد ژاله صامتی در عصر جدید

فیلم تولد ژاله صامتی داور جنجالی عصرجدید

جشن تولد ژاله صامتی در عصر جدید
جشن تولد ژاله صامتی در عصر جدید

بیشتر بخوانید:

ایرج سنجری همسر ژاله صامتی نوشت :

عشقم، زندگیم ، همسر صبور و مهربان من تولد تو آغازیست براى یکدنیا مهربانى ،تو به دنیا آمدى تا دنیاى مرا روشن کنى، از اعماق قلبم عاشقت هستم و به وجودت افتخار میکنم

احسان علیخانی با انتشار پستی در اینستاگرام تولد ژاله صامتی را تبریک گفت:

ژاله خانم مهربان ، با معرفت و دلسوز ، تولدت مبارک :

من از شما معذرت میخوام که تعدادی دلسوزی مادرانه شما برای بچه ها رو به اشتباه بی رحمی شما برداشت کردن … ما که یادمون نمیره نگرانیت برای بچه ها از عصر جدید هم برات مهم تر بود ، ممنون که مثل همیشه ، مادرانه صبوری کردی و مثل همیشه لبخند میزنی به همه

بیشتر بخوانید:

ویدئو خاصی که عصر جدید برای تولد ژاله صامتی منتشر کرد

فیلم زیر را گروه عصر جدید به مناسبت تولد ۵۰ سالگی ژاله صامتی منتشر کرده است.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار جشن تولد ژاله صامتی در عصر جدید سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی آنلاین مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید از طریق اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *