فیلم شکستن گوشی توسط رونالدو ؛ حمله رونالدو به یکی از هواداران اورتون

کریستیانو رونالدو هنگام رفتن به رختکن پس از دیدار با اورتون، موبایل یک هوادار را به زمین کوبید. با فیلم شکستن گوشی توسط رونالدو همراه فیگار باشید.

روز گذشته تیم منچستر یونایتد در رقابت با اورتون، با نتیجه یک بر صفر متحمل شکست شد تا سهمیه لیگ قهرمانان اروپا برای این تیم تا حد زیادی دور از دسترس باشد. اما اتفاق اصلی، نه در زمین مسابقه، بلکه هنگام خروج بازیکنان، به خصوص «کریستیانو رونالدو» فوق‌ستاره این تیم رقم خورد.

فیلم شکستن گوشی توسط رونالدو

حمله رونالدو به یکی از هواداران اورتون

فیلم شکستن گوشی توسط رونالدو
فیلم شکستن گوشی توسط رونالدو

بیشتر بخوانید:

ساعاتی پس از مسابقه، تصویر عجیبی از حمله رونالدو به یکی از هواداران اورتون و پرت کردن گوشی او روی زمین منتشر شد. البته ستاره پرتغالی خیلی زود با انتشار متنی از این طرفدار حاضر در گودیسون پارک عذرخواهی کرد؛ اما ممکن است این عذرخواهی رونالدو برای این هوادار کافی نباشد.

رونالدو که بدون شک با هجمه زیادی از واکنش‌ها در فضای مجازی روبه رو شده، ساعتی پس از منتشر شدن خبر در تمام خبرگزاری‌های جهان، به نشانه عذرخواهی در صفحه خود نوشت:

فیلم شکستن گوشی توسط رونالدو
فیلم شکستن گوشی توسط رونالدو

بیشتر بخوانید:

کنار آمدن با احساسات در لحظات سختی مانند شرایط فعلی هرگز آسان نیست. با این وجود ما همیشه باید احترام بگذاریم، صبور باشیم و الگوی همه جوانانی باشیم که عاشق فوتبال زیبا هستند.

می‌خواهم بابت طغیان و عصبانیت خودم عذرخواهی کنم و برای رعایت اخلاق ورزشی و به نشانه جوانمردی، در صورت امکان از این هوادار دعوت می‌کنم در اولدترافورد یک بازی را تماشا کند.

فیلم حمله رونالدو به یکی از هواداران اورتون

پلیس مرسی ساید اعلام کرده که در حال بررسی شرایط است و پرونده‌ای در خصوص آزار و اذیت یک پسر بچه پس از پایان بازی منچستر یونایتد و اورتون به آن‌ها رسیده که در حال بررسی چند و چون ماجرا هستند.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار فیلم شکستن گوشی توسط رونالدو سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *