ترانه علیدوستی سمفونی حمید ؛ علیدوستی و پدرش در اکران مردمی فیلم سمفونی حمید

ترانه علیدوستی در کنار پدرش در اکران مردمی مستند سمفونی حمید ، حاضر شد و جلوی دوربین عکاسان قرار گرفت. با نوشتار ترانه علیدوستی سمفونی حمید همراه ما باشید.

اکران مردمی مستند سمفونی حمید به کارگردانی و تهیه‌کنندگی جعفر صادقی، در موزه برگزار شد. این فیلم، زندگی حمید علیدوستی، بازیگر با سابقه فوتبال کشورمان را به تصویر کشیده و این روزها روی پرده گروه سینمایی هنر و تجربه است.

ترانه علیدوستی سمفونی حمید

علیدوستی و پدرش در اکران مردمی فیلم سمفونی حمید

ترانه علیدوستی سمفونی حمید
ترانه علیدوستی سمفونی حمید

بیشتر بخوانید:

ترانه علیدوستی، پیمان معادی، پژمان جمشیدی، عادل فردوسی‌پور، علی پروین، امیر حاج‌رضایی، بهتاش فریبا، ناصر محمدخانی، ناصر ابراهیمی، بهمن فروتن، مهدی دادرس، مرتضی فنونی‌زاده، نعیم صفری، پژمان راهبر، هادی نراقی، محمد توانایی، احمد سنجری و … در این فیلم حضور دارند.

حمید علیدوستی، ستاره پیشین فوتبال ایران، در دوران بازی خود، هیچگاه به تیم‌های پُرهوادار نرفت و به باشگاه هما وفادار ماند. او در دوران فوتبالی خود، تنها ۵ کارت زرد دریافت کرد و از اخلاق مدارترین‌های فوتبال ایران است.

علیدوستی از معدود فوتبالیست‌های ایرانی است که سینما، ادبیات، موسیقی و کتاب در زندگی او جاریست و دخترش (ترانه) هم همین راه را دنبال کرد.

بیشتر بخوانید:

حضور علیدوستی و پدرش در اکران مردمی فیلم سمفونی حمید

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار ترانه علیدوستی سمفونی حمید سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *