فرهاد مجیدی شیتیل ؛ واکنش کارشناسی که فرهاد مجیدی شیتیل بگیر معرفی کرد!

فرهاد مجیدی شیتیل ، عضو کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: جواب آدم های بی ادب و بی سواد را نمی دهم، استقلال در رقابت‌های جام حذفی مقابل نساجی حذف شد.

فرهاد مجیدی پس از شکست تیمش مقابل نساجی در رقابت‌های جام حذفی گفت: دیگر پیش‌بینی نمی‌کردیم که بازیکن ما گل بزند و داور آن را مردود اعلام کند. در ادامه با خبر شیتیل فرهاد مجیدی همراه فیگار بمانید.

فرهاد مجیدی شیتیل

واکنش کارشناسی که فرهاد مجیدی شیتیل بگیر معرفی کرد!

فرهاد مجیدی شیتیل
فرهاد شیتیل, داور شیتیل

فرهاد مجیدی سرمربی استقلال در نشست خبری پس از این بازی گفت: به تیم نساجی تبریک و به بازیکنان تیمم هم خسته نباشید می‌گویم. از هواداران عذرخواهی می‌کنم که نتوانستیم برنده شویم. تمام مسئولیت این شکست با من است. بازیکنانم سنگ تمام گذاشتند و نمایش خوبی داشتند. در کل ۱۲۰ دقیقه حاکم میدان بودیم، پنج، شش موقعیت گل داشتیم. بعد از این که بازی در ۱۲۰ دقیقه تمام شد، ضربات پنالتی را زدیم. می‌دانید که ضربات پنالتی ۵۰، ۵۰ است و تیم نساجی توانست پیروز بازی شود.

بیشتر بخوانید :

الا همه کارشناسانی که با فدراسیون فوتبال کار می‌کنند می‌گویند که تصمیم داور درست بود و بقیه می‌گویند داور اشتباه کرد. داوری که در دهه ۸۰ و زمانی که من خودم بازی می‌کردم شیتیل (هدیه) گرفته بود و یک بازی را درآورده بود و به همین دلیل محروم هم شده بود، حالا ارتقا پیدا کرده و در تلویزیون نظر کارشناسی می‌دهد. نمی‌دانم وی با چه رویی چنین کاری می‌کند.

در این باره با علی خسروی، عضو کمیته داوران فدراسیون فوتبال تماس گرفتیم. او در این باره گفت: جواب آدم های بی ادب و بی سواد را نمی دهد. استقلال در رقابت‌های جام حذفی مقابل نساجی در ضربات پنالتی شکست خورد و از گردونه مسابقات حذف شد.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار عنوان سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *