درگیری نیروی انتظامی در شوش ؛ پلیس به معترض بی آبی شلیک کرد ؟!

درگیری نیروی انتظامی در شوش ، فرمانده انتظامی شوش در خصوص ویدیوی منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر تیراندازی به یک شهروند شوشی توضیحی ارائه داد.

ویدئویی در شبکه‌های ضدانقلاب منتشر شد که که ادعا می‌شد مأموران نیروی انتظامی در شوش به یک شهروند شوشی که به بی‌آبی و کیفیت پایین آب منطقه معترض بوده، تیراندازی کرده و او را مجروح ساخته‌اند. اما حقیقت ماجرا چیست؟ در ادامه با خبر درگیری نیروی انتظامی شوش همراه فیگار بمانید.

درگیری نیروی انتظامی در شوش

پلیس به معترض بی آبی شلیک کرد ؟!

درگیری نیروی انتظامی در شوش
درگیری نیروی انتظامی در شوش

سرهنگ روح‌الله یاری‌زاده در بیان جزئیات این خبر اظهار کرد: ویدیویی در شبکه‌های ضد انقلاب منتشر و ادعا شد ماموران نیروی انتظامی شوش به یک شهروند شوشی که به بی‌آبی و کیفیت پایین آب منطقه معترض بوده، تیراندازی و وی را مجروح کرده‌اند.

بیشتر بخوانید :

به گزارش ایسنا به نقل از پلیس خوزستان، وی افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت مسلحانه به عنف در حوزه شهرستان‌های شوش و اهواز، دستگیری سارق در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت. فرمانده انتظامی شوش با بیان اینکه با کار اطلاعاتی هویت سارق شناسایی شد، گفت: روز گذشته ماموران انتظامی اهواز با آگاهی از حضور متهم در شوش، با همکاری پلیس این شهرستان برای دستگیری سارق وارد عمل شدند.

وی افزود: متهم که پس از درگیری با عوامل انتظامی، با همکاری اقوام و اراذل و اوباش قصد فرار داشت، در نهایت به ضرب گلوله پلیس از ناحیه پا مجروح و دستگیر شد. در این عملیات یک دستگاه خودروی پژو فاقد پلاک به کار رفته در سرقت‌های خشن توقیف و متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار درگیری نیروی انتظامی در شوش سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *