نوراللهی و قایدی حاجی شدند ؛ لژیونرهای ایرانی شباب الاهلی امارات به مکه رفتند

نوراللهی و قایدی حاجی شدند ، این دو بازیکن که در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در عربستان حضور دارند، راهی مکه شدند تا فریضه زیارت خانه خدا را به جای آورند.

احمد نوراللهی و مهدی قایدی بازیکنان ایرانی شباب الاهلی امارات که برای بازی در لیگ قهرمانان آسیا به جده سفر کرده بودند فرصت رفتن به مکه و به جا آوردن فریضه زیارت خانه خدا را به دست آوردند. در ادامه با خبر قایدی و نوراللهی حاجی شدند همراه فیگار بمانید.

نوراللهی و قایدی حاجی شدند

نوراللهی و قایدی به مکه رفتند

نوراللهی و قایدی حاجی شدند
قایدی و نوراللهی حاجی شدند, حاجی شدن نوراللهی و قایدی

الاهلی امارات یکی از تیم‌های حاضر در فصل جاری لیگ قهرمانان آسیاست که توانست در پرگل‌ترین پیروزی تاریخ این رقابت‌ها را برابر الغرافه به دست آورد. پس از این بازی احمد نوراللهی و مهدی قایدی دو بازیکن ایرانی الاهلی راهی خانه خدا شدند و عمره را به جای آوردند.

شباب الاهلی جمعه شب به مصاف آخال ترکمنستان خواهد رفت و این دو بازیکن امیدوار هستند این بار در لیست بازی جای داشته باشند.

حاجی شدن نوراللهی و قایدی

نوراللهی و قایدی حاجی شدند

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار نوراللهی و قایدی حاجی شدند سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *