باشگاه لاکچری در شمال تهران ؛ باشگاه بدنسازی خیابان فرشته پلمپ می شود؟

رییس گروه اماکن و فضاهای ورزشی اداره کل ورزش استان تهران اعلام کرد: فعالیت باشگاه لاکچری در شمال تهران تعطیل است.

دعوت از ستاره‌های ورزشی جهان برای افتتاح یک باشگاه ورزشی در حالی انچام شد که بنا به گفته رییس گروه اماکن ورزشی استان تهران این باشگاه هنوز مجوز فعالیت دریافت نکرده است. دعوت از ستاره‌های ورزشی جهان برای افتتاح یک باشگاه ورزشی در شمال تهران در حالی است خبر ساز شد که برای استفاده سالانه از این مجموعه باید ۳۲۰میلیون تومان پرداخت کنند.

باشگاه لاکچری در شمال تهران

باشگاه بدنسازی خیابان فرشته پلمپ می شود؟

باشگاه لاکچری در شمال تهران
باشگاه لاکچری در شمال تهران

بیشتر بخوانید:

رضا خرم اظهار کرد: با تذکر این نهاد ورزشی به مدیریت باشگاه مبنی بر اینکه باید برای هرگونه فعالیت قانونی، مجوزهای لازم را اخذ کند، این باشگاه در حال حاضر با تعهدی که به این نهاد ورزشی ارائه داده تا زمان سپری شدن شرایط قانونی هیچ فعالیتی را نخواهد داشت.

وی در پاسخ به این سوال پس از اخذ مجوز قانونی، آیا کماکان شهریه این باشگاه لاکچری چند صدمیلیونی خواهد بود یا خیر؟ گفت:

به هیچ عنوان این میزان شهریه صحت ندارد، بلکه در ابتدا باید تایید دستگاه‌های مرتبط را دریافت کند و پس از آن با ایجاد پرونده در این اداره کل مجوز فعالیت خود را اخذ کند. با جرییات خبر باشگاه لاکچری در شمال تهران همراه فیگار باشید.

بیشتر بخوانید:

رییس گروه اماکن و فضاهای ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان تهران بیان کرد:

در صورت تشکیل پرونده، پیش‌بینی می‌شود که حدود ۱۰ روز سیر مراحل و مجوزهای لازم برای این باشگاه انجام شود. مجموعه‌های ورزشی برمبنای پروانه قانونی فعالیت می‌کنند و مجوزها در کمیسیون ماده پنج این اداره کل صادر می‌شود.

طبق آیین‌نامه اجرایی قانون اجازه تأسیس باشگاه ورزشی و ورزشگاه توسط مردم مصوب ۱۳۷۰ مجلس شورای اسلامی و طبق تبصره ماده سه آن؛

اشخاص حقیقی و حقوقی، متقاضی تأسیس باشگاه ورزشی می‌باید درخواست خود را به انضمام مدارک مربوط و تکمیل فرم تقاضا به اداره کل تربیت‌بدنی استان مربوط تسلیم کند و رسید آن را دریافت کنند. با جرییات خبر باشگاه لاکچری در شمال تهران همراه فیگار باشید.

بیشتر بخوانید:

همچنین طبق ‌ماده ۴ این قانون؛ ادارات کل ورزش و جوانان استان‌ها موظفند حداکثر ظرف دو هفته از تاریخ تسلیم تقاضا،

امکانات معرفی شده توسط متقاضی را مورد بازدید و بررسی قراردهند و گزارش دقیقی از ویژگی‌های ملک و امکانات آن را به ضمیمه درخواست متقاضی برای بررسی و اظهار نظر هیأت موضوع ماده (۵) این آیین‌نامه ارسال‌کنند.

خرم تاکید کرد: هم اینک باشگاه‌های ورزشی استان تهران طبق درجه‌بندی در چهار دسته از جمله یک، ۲، ۳ و ویژه تقسیم‌بندی، می‌شود که تعرفه هر باشگاه نسبت به یکدیگر ۲۰ درصد تفاوت خواهد داشت. باشگاه لاکچری با توجه به امکانات و شرایط به نسبت درجه سه تعرفه آن تا ۶۰ درصد افزایش خواهد یافت.

بیشتر بخوانید:

طبق دسته‌بندی اماکن ورزشی کف قیمت مربوط به باشگاه‌های درجه سه بوده و پس از آن با درجه ۲، یک و ویژه قیمت‌ها ۲۰ درصد نسبت به رتبه قبلی، افزایش خواهد داشت.

خرم اظهار کرد: مقدار تعرفه‌های قانونی باشگاه‌های ورزشی سالانه طبق درجه‌بندی توسط نمایندگان اداره کل ورزش استان تهران، تعزیرات، سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و سازمان صمت اعمال می‌شود و قیمت‌هایی که در سایر صفحات مجازی مطرح می‌شود فاقد ارزش لازم است.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار افتتاح باشگاه بدنسازی متافیتنس سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *