ماجرای خدمت سربازی علیرضا بیرانوند ؛ آیا بیرانوند مشمول سربازی است؟

ماجرای خدمت سربازی علیرضا بیرانوند چیست؟ آیا علیرضا بیرانوند در شهریور ماه راهی سربازی میشود؟ در ادامه نوشتار خدمت سربازی بیرانوند همراه فیگار باشید.

وکیل علیرضا بیرانوند دروازه بان جدید تیم فوتبال پرسپولیس به خبر مشمولیت سربازی این دروازه بان واکنش نشان داد. ماجرای دقیق علیرضا بیرانوند و خدمت سربازی آن چیست؟

ماجرای خدمت سربازی علیرضا بیرانوند

آیا بیرانوند مشمول سربازی است؟

ماجرای خدمت سربازی علیرضا بیرانوند, خدمت سربازی بیرانوند, ماجرای دقیق علیرضا بیرانوند و خدمت سربازی, ماجرای بیرانوند و مشکل سربازی اش
خدمت سربازی بیرانوند, ماجرای دقیق علیرضا بیرانوند و خدمت سربازی, ماجرای بیرانوند و مشکل سربازی اش

علیرضا بیرانوند دروازه بان ملی پوش کشورمان در حالی که روز گذشته از قراردادش به طور رسمی با باشگاه پرسپولیس رونمایی شد که گفته می‌شود این دروازه بان از شهریورماه سرباز می‌شود و باید به خدمت سربازی برود، اما این موضوع تکذیب شد.

مصطفی سلیمانی وکیل بیرانوند ضمن تکذیب این مطلب گفت: ماجرای خدمت سربازی علیرضا بیرانوند این است که وی مشمول خدمت سربازی نیست و برای او حاشیه درست می‌کنند. او دانشجوی ارشد تربیت بدنی است و نگرانی از این بابت وجود ندارد.

بیشتر بخوانید:

ماجرای خدمت سربازی علیرضا بیرانوند

ماجرای خدمت سربازی علیرضا بیرانوند, خدمت سربازی بیرانوند, ماجرای دقیق علیرضا بیرانوند و خدمت سربازی, ماجرای بیرانوند و مشکل سربازی اش
خدمت سربازی بیرانوند, ماجرای دقیق علیرضا بیرانوند و خدمت سربازی, ماجرای بیرانوند و مشکل سربازی اش

علیرضا بیرانوند  هم اکنون در رشته فیزیولوژی ورزشی دانشگاه خرم آباد مشغول به تحصیل است و با توجه به این موضوع بیرانوند سرباز نخواهد شد. البته لازم به ذکر است به دلیل حضور بیرانوند در فوتبال اروپا، او به صورت غیر حضوری تحصیل می کند. همچنین طبق قانون نظام وظیفه، علیرضا بعد از ۳۰ سالگی به خاطر متاهل بودن و داشتن ۲ فرزند، می تواند برای گرفتن معافیت اقدام کند تا ماجرای بیرانوند  و مشکل سربازی اش به طور کامل برطرف شود. به این ترتیب و با توجه به دانشجو بودن بیرانوند، یکی از نگرانی‌های پرسپولیسی‌ها برای این فصل برطرف خواهد شد و علیرضا می تواند بدون مشکل برای تیم پرسپولیس بازی کند.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار ماجرای خدمت سربازی علیرضا بیرانوند سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *