مرد غارنشین فومنی درگذشت ؛ تصاویر عزیز جنگل و ماجرای زندگی

اداره کل بهزیستی گیلان با تایید خبر مرگ عزیز جنگل اعلام کرد: او چند روز قبل به علت بیماری و عفونت از ناحیه‌ پا به آسایشگاه معلولین رشت منتقل شده بود.

عزیز نوروزی پرور، مرد غارنشینی که معروف به عزیزجنگل بود، دیشب در سن 81 سالگی دار فانی را وداع گفت. در ادامه با خبر مرد غارنشین گیلانی همراه فیگار بمانید.

مرگ عزیز جنگل

مرد غارنشین فومنی

مرگ عزیز جنگل
مرد غارنشین فومنی, مرد غرنشین فومنی درگذشت

مرد غرنشین فومنی درگذشت

وی بیش از 60 سال در جنگل‌های آلیان فومن زندگی می‌کرد. روابط عمومی اداره کل بهزیستی گیلان با تایید خبر مرگ ” عزیز جنگل ” گفت: وی چند روز قبل به علت بیماری و عفونت از ناحیه‌ی پا به آسایشگاه معلولین رشت منتقل شده بود.

در چندین سال اخیر حرف‌هایی درباره این مرد غارنشین گیلانی در رسانه‌ها منعکس شد و دلیل انزوا و غارنشینی این مرد مشکلات عاطفی و شکست عشقی در جوانی عنوان شد. اما تسنیم نوشته است وی از سن 18 سالگی با از دست دادن والدین خود از سوی نزدیکان و بستگان طرد می‌شود و به‌ دلیل تنهایی و مشکلات روحی به شدت به انزوا روی می‌آورد. عزیز هر صبح برای تهیه مایحتاج روزانه خود از روستای آلیان به شهر گوراب زرمیخ می‌رفت و مسافتی بالغ بر 10 کیلومتر را پیاده روی می‌کرد.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار مرگ عزیز جنگل سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *