رییس سازمان سنجش: در حوزه‌های کنکور، دستگاه آشکارساز موبایل نصب شده!

طبق اعلام رییس سازمان سنجش، در کنکور دستگاه آشکار ساز موبایل در اختیار مراکز قرار دارد و داوطلبان گوشی و وسایل الکتریکی به همراه نداشته باشند.

رئیس سازمان سنجش گفت: روز گذشته در کنکور هنر مشکل خاصی ایجاد نشد اما یکسری از داوطلبان به خاطر همراه داشتن موبایل از آزمون محروم شدند. در ادامه با خبر دستگاه آشکارساز همراه فیگار بمانید.

دستگاه آشکار ساز موبایل

دستگاه آشکارساز موبایل کنکور

دستگاه آشکار ساز موبایل
دستگاه آشکارساز موبایل در کنکور, دستگاه آشکارساز

دستگاه آشکارساز موبایل در کنکور

عبدالرسول پورعباس روز پنجشنبه 9 تیرماه با حضور در دانشگاه خوارزمی و در حاشیه بازدید از روند برگزاری آزمون سراسری گفت: یک میلیون و 480 هزار نفر مجموع کنکوری‌های سال جاری هستند که نسبت به سال گذشته حدود 10 درصد افزایش ظرفیت داشته است.

رئیس سازمان سنجش کشور گفت: در حوزه‌های امتحانی دستگاه آشکارساز نصب شده است و هر نوع وسایل الکترونیکی مانند موبایل و ساعت هوشمند شناسایی می‌شود.

عبدالرسول پورعباس صبح پنجشنبه در حاشیه بازدید وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از روند برگزاری آزمون سراسری در دانشگاه خوارزمی کرج اظهار کرد: طی روز گذشته کنکور هنر برگزار شد که به جز محروم شدن چند داوطلب به خاطر همراه داشتن موبایل مشکل خاصی نداشتیم. وی گفت: همچنین از پلیس فتا تشکر می‌کنم که گروه‌هایی را که با فروش سوالات جعلی کنکور باعث فریب مردم می‌شدند را دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار دستگاه آشکار ساز موبایل سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *