کشف جسد یک زن در پارک میثاق آزادی ؛ جسد در چمدان مسافرتی بود!

با کشف جسد زن در یک چمدان مسافرتی بزرگ در پارک میثاق باغ آذری یک معمای جنایی برای کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی کلید خورد.

مرد کارتن‌خوابی با پلیس تماس گرفت و از کشف جسدی داخل پارک خبر داد. در ادامه با خبر پارک میثاق آزادی همراه فیگار بمانید.

کشف جسد زن

جسد پارک میثاق آزادی

کشف جسد زن
جسد پارک میثاق آزادی, پارک میثاق آزادی, کشف جسد در پارک میثاق آزادی

کشف جسد در پارک میثاق آزادی

ساعت 9 شب سه‌شنبه چهاردهم تیرماه، مرد کارتن‌خوابی با پلیس تماس گرفت و از کشف جسدی داخل پارک خبر داد. مرد معتاد گفت: داخل پارک در حال عبور بودم که چشمم به یک پارچه آبی افتاد که انگار چمدانی زیر آن قرار داشت. پارچه آبی را کنار زدم و از روی کنجکاوی در چمدان را باز کردم، اما ناگهان با جسد یک زن داخلش روبه‌رو شدم.

با اعلام این خبر، بلافاصله ماموران کلانتری 117 جوادیه، تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی با هماهنگی بازپرس کشیک قتل راهی محل حادثه شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

بررسی های اولیه حکایت از آن داشت که دور دهان مقتول چسب زده شده بود و آثار خفگی روی گردنش دیده می شد. تحقیقات نشان داد، زن جوان در مکان دیگری به قتل رسیده و با یک چمدان بزرگ مسافرتی چرخ‌دار به پارک میثاق منقل شده که یک کارتن‌خواب پس از مشاهده چمدان موضوع را به پلیس اطلاع داده است.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار کشف جسد زن سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه  کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *