رونمایی از ستاره جوان آرژانتینی در منچسترسیتی ؛ خولیان آلوارز شماره 19 جدید منچستر

منچسترسیتی به تازگی از خولیان آلوارز رونمایی کرده است و بدین ترتیب این بازیکن از ریورپلاته در لیگ آرژانتین، راهی منچسترسیتی در لیگ برتر انگلیس شده است.

شماره پیراهن خولیان آلوارز در منچسترسیتی مشخص شد. در ادامه با خبر خولیان آلوارز در منچستر همراه فیگار بمانید.

خولیان آلوارز

خولیان آلوارز منچستر

خولیان آلوارز
خولیان آلوارز منچسترسیتی, خولیان آلوارز منچستر

خولیان آلوارز منچسترسیتی

خولیان آلوارز، مهاجم 22 ساله ساله آرژانتینی منچسترسیتی پس از انجام آخرین بازی خود با پیراهن ریورپلاته، به جمع سیتیزن ها اضافه شد. با اعلام باشگاه منچسترسیتی، خولیان آلوارز رسماً به جمع بازیکنان این باشگاه اضافه شد و به زودی کار خود زیر نظر پپ گواردیولا را آغاز می کند.

خولیان آلوارز
خولیان آلوارز منچستر, خولیان آلوارز در منچستر

گواردیولا برای فصل جدید خط حمله خود را به شدت تقویت کرده است چرا که آن ها ارلینگ هالند را هم در خدمت گرفته اند که به نظر می رسد قرار است ستاره اصلی سیتیزن ها برای فصل آینده باشد. پپ گواردیولا سرمربی سیتی در نشست خبری دیروز خود و در مورد آلوارز گفت:« برای جولیان بهتر بود که تا پایان فصل در ریور بماند.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار خولیان آلوارز سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه  کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *