عیدانه‌های پلیس راهور ؛‌ گواهینامه رانندگی حداکثر ظرف ۷۲ ساعت تحویل می‌شود!

رئیس پلیس راهور فراجا از اجرای طرح عیدانه پلیس راهور به مناسبت عید غدیر خم خبر داد و گفت: پلیس برای هموطنان طرح‌های عیدانه در نظر گرفته است.

گواهینامه رانندگی به مناسبت عید غدیر خم حداکثر ظرف ۷۲ ساعت تحویل داده می‌شود. در ادامه با خبر گواهینامه طرح عیدانه همراه فیگار بمانید.

طرح عیدانه پلیس راهور

گواهینامه رانندگی

طرح عیدانه پلیس راهور
صدور گواهینامه رانندگی, گواهینامه رانندگی, گواهینامه طرح عیدانه

صدور گواهینامه رانندگی

سردار سیدکمال هادیانفرروز سه شنبه در نشست خبری با بیان اینکه خدمات این پلیس به شهروندان قابل توجه است افزود: اصلی ترین خدمات و اقدامات پلیس راهور در کاهش سوانح و تصادفات است و پلیس راهور علاوه بر کاهش تصادفات، تلاش دارد با کاهش مسائل ترافیک به مردم خدمات ارائه دهد.

طرح عیدانه پلیس راهور
صدور گواهینامه رانندگی, گواهینامه رانندگی, گواهینامه طرح عیدانه

بیشتر بخوانید :

هادیانفر درباره طرح عیدانه غدیر خم اظهارداشت: اولین عیدانه پلیس این است که افرادی که به تازگی گواهینامه می‌گیرند یا تغییر پایه در گواهینامه دارند، حداکثر ظرف ۷۲ ساعت گواهینامه آنها به درب منزل ارسال می‌شود.

وی ادامه داد: دومین عیدانه پلیس طرح تقسیط خودرو و موتورسیکلت های توقیفی در پارکینگ‌ها و سومین عیدانه در نظر گرفتن تسهیلاتی برای عدم توقیف خودروهایی که خلافی بالای سه میلیون تومان دارند در بازه زمانی عید قربان تا عید غدیر است.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار طرح عیدانه پلیس راهور سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه  کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *