برتری پرسپولیس در دیداری دوستانه مقابل پیکان ؛ پرسپولیس 2 بر 0 پیکان را شکست داد

بازی پرسپولیس و پیکان ، سرخپوشان در دیداری دوستانه با دو گل شرزود تمیروف و مرتضی پورعلی‌گنجی، تیم فوتبال پیکان را شکست دادند.

تیم فوتبال پرسپولیس در دیداری دوستانه پیکان را شکست داد. در ادامه با خبر فوتبال دوستانه پرسپولیس و پیکان همراه فیگار بمانید.

بازی پرسپولیس و پیکان

بازی دوستانه پرسپولیس و پیکان

بازی پرسپولیس و پیکان
پرسپولیس پیکان را شکست داد, بازی دوستانه پرسپولیس و پیکان, فوتبال دوستانه پرسپولیس و پیکان

پرسپولیس پیکان را شکست داد

تیم فوتبال پرسپولیس در دومین دیدار دوستانه خود در اردوی پیش فصل، از ساعت 18 در ورزشگاه شهید کاظمی به مصاف پیکان رفت که موفق شد با 2 گل حریفش را شکست دهد. شرزود تمیروف در دقیقه ۱۲ با پاسی که از محمد عمری گرفت در محوطه جریمه چرخید و با یک شوت دقیق دروازه پیکان را باز کرد. پرسپولیس در این نیمه دو بار دیگر می‌توانست به گل برسد.

در نیمه دوم ترکیب پرسپولیس کاملا عوض شد و به غیر از اسماعیلی‌فر ۱۰ بازیکن جدید وارد زمین شدند. در این بازی مهدی ترابی، حامد پاکدل و مهدی عبدی به دلیل مصدومیت حضور نداشتند.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بازی پرسپولیس و پیکان سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه  کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *