استوری کتایون ریاحی در جواب رضا کیانیان ؛ پرونده تعرض در سینما همچنان باز است!

استوری کتایون ریاحی در جواب رضا کیانیان درباره جنبش زنان اعتراضی سینما. کتایون ریاحی به اظهارات رضا کیانیان درباره جنبش می تو واکنش نشان داد.

کتایون ریاحی با انتشار یک استوری در اینستاگرام جواب صحبت های رضا کیانیان درباره جنبش اعتراضی زنان سینما را داد. در ادامه با خبر رضا کیانیان و کتایون ریاحی همراه فیگار بمانید.

استوری کتایون ریاحی در جواب رضا کیانیان

کتایون ریاحی رضا کیانیان

استوری کتایون ریاحی در جواب رضا کیانیان
جواب کتایون ریاحی به رضا کیانیان, استوری کتایون ریاحی

جواب کتایون ریاحی به رضا کیانیان

رضا کیانیان درباره جنبش می تو و زنان سینماگر در ایران و حواشی مربوط به فرهاد اصلانی گفت: آن خانم رفته خارج از کشور آبروی بازیگر مهم و تاثیرگذاری را برده است. اصلا باید تحت تعقیب قرار بگیرد،چون آبروی کسی را برده؛ در حالی که هنوز ثابت نشده است. کتایون ریاحی هم استوری کرده: به موقع جواب کیانیان را می‌دهم!

استوری کتایون ریاحی

استوری کتایون ریاحی در جواب رضا کیانیان
کتایون ریاحی و رضا کیانیان, رضا کیانیان و کتایون ریاحی

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار استوری کتایون ریاحی در جواب رضا کیانیان سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه  کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *