شبکه ورزش صداوسیما در فضای مجازی ؛ راه اندازی شبکه اینترنتی ورزش در تلوبیون

شبکه اینترنتی ورزش ۲۴ ساعته با همکاری تلویزیون تعاملی تلوبیون، معاونت فضای مجازی صداوسیما و شبکه ورزش سیما، از ۲۷ تیر در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

این شبکه اینترنتی از ۲۷ تیر و با پخش اختصاصی مسابقات هندبال جوانان آسیا، بازی ایران و کره‌جنوبی از ساعت ۱۹:۳۰ آغاز به کار می‌کند. در ادامه با خبر تلوبیون شبکه ورزش همراه فیگار بمانید.

شبکه اینترنتی ورزش

شبکه ورزش تلوبیون

شبکه اینترنتی ورزش
شبکه ورزش اینترنتی در تلوبیون, شبکه ورزش تلوبیون, تلوبیون شبکه ورزش

شبکه ورزش اینترنتی در تلوبیون شروع به کار میکند

همزمان با دهمین سال‌روز تاسیس شبکه ورزش سیما، شبکه اینترنتی ۲۴ ساعته ورزش به منظور پوشش زنده و اختصاصیِ رویدادهای مهم ورزشیِ ایران و جهان که به دلیل همزمانی، امکان پخش از سیما را ندارند، در تلویزیون تعاملی تلوبیون راه‌اندازی می‌شود.

پخش زنده و اختصاصی لیگ‌های فوتسال، والیبال، بسکتبال و هندبال، رویدادهای ورزشی داخلی و جهانی، و همچنین استفاده از ظرفیت علاقه‌مندان به گزارشگری به منظور استعدادیابی از جوانان سراسر کشور، از دیگر اتفاقات ویژه‌ی این شبکه خواهد بود.

شبکه اینترنتی ورزش
شبکه ورزش اینترنتی در تلوبیون, شبکه ورزش تلوبیون, تلوبیون شبکه ورزش

بیشتر بخوانید :

تلوبیون پیش از این، در سال ۱۴۰۰ تجربه پوشش همزمان ورزش‌های مختلف در المپیک با راه‌اندازی ۱۰ شبکه اینترنتی تحت عنوان تله‌اسپورت را دارد. کاربران سایت و اپلیکیشن تلوبیون می‌توانند مسابقات ورزشی مورد علاقه خود و بازی تیم‌های محبوب خودشان را به شکل ویژه و اختصاصی با کیفیت Full HD از طریق این پلتفرم دنبال کنند. برای مشاهده شبکه اینترنتی ۲۴ساعته ورزش در تلوبیون، به صفحه پخش زنده سایت یا اپلیکیشن تلوبیون مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار شبکه اینترنتی ورزش سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه  کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *