تنیس ویمبلدون 2022 ؛ صعود دشوار نادال و اشویانتک به دور سوم و حذف پلیشکووا

تنیس ویمبلدون 2022. راه‌یابی آسان جوکوویچ و آلکاراس به مرحله سوم در روز بد نمایندگان بریتانیا. در ادامه مطلب ویمبلدون تنیس 2022 همراه فیگار باشید.

در چهارمین روز رقابت‌های ویمبلدون ۲۰۲۲، رافائل نادال بخت دوم قهرمانی با عبور از سد ریچاردس برانکیس به مرحله سوم راه پیدا کرد.

تنیس ویمبلدون 2022

صعود دشوار نادال و اشویانتک به دور سوم و حذف پلیشکووا

ویمبلدون تنیس 2022, 2022 تنیس ویملبدون
ویمبلدون تنیس 2022, 2022 تنیس ویملبدون

رقابت‌های ویمبلدون امسال دو تفاوت عمده با ادوار گذشته دارد؛ مسئولین تنیس بریتانیا چندی پیش در اقدامی جنجال‌بر‌انگیز بازیکنان کشورهای روسیه و بلاروس را در پی تهاجم روسیه به اوکراین از شرکت در ویمبلدون منع کردند و اتحادیه‌های تنیس مردان و زنان هم در پاسخ به این اقدام، امتیازات رنکینگ را از سومین گرند اسلم فصل حذف کردند تا شاهد ویمبلدونی کاملاً متفاوت در سال ۲۰۲۲ باشیم. تصمیم مسئولین ویمبلدون موجب شده تا ۱۶ بازیکن از جمع ۱۰۰ تنیس‌باز برتر مرد و زن جهان، از جمله دنیل مدودف روس نفر اول تنیس مردان در این دوره غایب باشند.

بیشتر بخوانید:

تنیس ویمبلدون 2022

ویمبلدون تنیس 2022, 2022 تنیس ویملبدون
ویمبلدون تنیس 2022, 2022 تنیس ویملبدون

دارنده ۲۲ عنوان گرند اسلم اگرچه در مقاطعی از بازی پراشتباه ظاهر شد و همانند مرحله قبل یک ست را به حریف خود واگذار کرد اما در پایان با جساب ۳ بر یک و نتایج ۶-۴، ۶-۴، ۴-۶ و ۶-۳ به پیروزی رسید تا برای یازدهمین بار به دور سوم ویمبلدون برسد. ماتادور که شانزدهمین پیروزی پیاپی خود در گرند اسلم‌ها را به دست آورد بعد از بازی گفت: «حقیقت این است که هر روز برای من مانند یک چالش است.

تنیس ویمبلدون 2022

ویمبلدون تنیس 2022, 2022 تنیس ویملبدون
ویمبلدون تنیس 2022, 2022 تنیس ویملبدون

ما مقابل بهترین بازیکنان جهان بازی می‌کنیم و در زمین چمن کار حتی دشوارتر هم می‌شود. طی سه سال گذشته زیاد روی زمین چمن بازی نکرده‌ام. هر روز فرصتی برای پیشرفت است. با پیروزی امروز حالا باز فرصت دارم تا عملکرد خود را بهبود ببخشم.» تنیس‌باز ۳۶ ساله اسپانیایی که به دنبال سومین عنوان خود در ویمبلدون است در مرحله سوم باید مقابل لورنزو سونه‌گو ایتالیایی قرار بگیرد. سونه‌گو نیز دیروز سه ست پیاپی اوگو گاستون فرانسوی را مغلوب کرد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار تنیس ویمبلدون 2022 سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *