10 دستگاه تکنولوژی محور که شما را در زندگی کمک می‌کنند

دستگاه‌های زیادی در سال 2023 تولید شدند که زندگی را آسان‌تر می‌کنند و در ادامه به 10 دستگاه نوآورانه در زندگی که مردم باید درباره آنها بدانند بپردازیم.

کسانی که به دنبال بهترین ابزارهای دسترسی برای خانه هستند و به دستگاه مهم نوآورانه در سال 2023 اهمیت می‌دهند باید به این لیست نگاهی بیاندازند و با مهم ترین دستگاه های روزمره نوآورانه 2023 آشنا شوند.

خوشبختانه، بهترین نوآوری های مهم که مردم باید بدانند روز به روز رایج‌تر می‌شوند؛ به‌ویژه وقتی صحبت از آنچه در فضای خرده‌فروشی آنلاین موجود است به میان می‌آید، اما بسیاری از ابزارهای مفید هستند اما هنوز به خوبی شناخته نشده‌اند.

برخی که نیاز به دسترسی به وسایل خانه خود دارند، ممکن است از گسترگی وسیع اقلام نوآورانه موجود در بازار بی اطلاع باشند. واقعیت این است که در حالی که راه طولانی در پیش است، ویژگی‌های دسترسی در بسیاری از دستگاه‌های محبوب مختلف گنجانده شده است، اگرچه این مزیت اغلب برای خریداران احتمالی تبلیغ نمی‌شود و در کشور ما نیز به سختی پیدا می‌شوند.

10 دستگاه نوآورانه در زندگی که مردم باید درباره آنها بدانند

دستگاه های نوآوری شده مهم در 2023

شما می‌توانید فهرست 10 دستگاه نوآورانه در زندگی را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

مقالات مکمل:

10 دستگاه نوآورانه در زندگی
10 دستگاه نوآورانه در زندگی

این دستگاه‌ها، چه شناخته شده و چه مبهم، کمک‌های باکیفیتی برای زندگی روزمره ارائه می‌دهند. در حالی که بسیاری از این موارد به طور انحصاری برای کسانی که مشکلات حرکتی دارند طراحی نشده‌اند، ویژگی‌های دسترسی برتر را ارائه می‌دهند. دانستن مزایای دسترسی این گجت‌ها می‌تواند سلامتی کاربران را بهبود بخشد و همچنین به کاربران فعلی اجازه می‌دهد بیشترین بهره را از دستگاه‌های خود ببرند.

بیشتر بخوانید:

بهترین تکنولوژی های برتر فیلمسازی که از آن خبر ندارید

بهترین فیلم های ترسناک تکنولوژی محور 2023 و تمام دوران

لیوان اتوماتیک همزن مغناطیسی FOXNSX

10 دستگاه نوآورانه در زندگی
دستگاه مهم نوآورانه در سال 2023

این لیوان، خودکار همزن FOXNSX، برای کسانی که نمی‌توانند به راحتی قاشق را بگیرند یا با دست حرکت همزن انجام دهند ایده‌آل است. لیوان 360 میلی لیتر مایع را در خود جای می‌دهد و دارای یک خط پرکننده است تا از پاشیدن نوشیدنی در هنگام هم زدن روی کاربر جلوگیری کند.

لیوان برای هر دو نوشیدنی گرم و سرد مناسب است. لیوان یک دکمه دارد که کاربر باید آن را چند ثانیه نگه دارد، اما بعد از آن تا 20 ثانیه هم می‌زند. این امکان ترکیب کامل نوشیدنی را فراهم می‌کند. این لیوان همچنین دارای یک دسته ضخیم است که برای گرفتن آسان، حتی زمانی که لیوان در حال حرکت است، ایده‌آل می‌باشد.

عصای هوشمند WeWalk

10 دستگاه نوآورانه در زندگی
مهم ترین دستگاه های روزمره نوآورانه 2023

WeWalk یکی از مبتکرانه‌ترین گجت‌هایی است که برای افراد کم بینا ساخته شده است. این دستگاه به شکل و اندازه یک عصای پیاده روی استاندارد است، اما می‌تواند از طریق تلفن هوشمند کاربر برای محافظت و راهنمایی بیشتر متصل شود.

این دستگاه را می‌‎توان با یک برنامه گوشی هوشمند در دسترس کنترل کرد. هر عصای WeWalk همراه با راهنمای آموزش آنلاین قابل دسترس برای کاربران است تا نحوه استفاده از عصا و برنامه را بیاموزند.

عصا می‌تواند موانع را تا سطح سینه تشخیص دهد و بدون اینکه کاربر گوشی خود را لمس کند کار می‌کند. عصا حتی یک حالت کاوش برای کاربران دارد تا از مکان‌های دیدنی منطقه خود مطلع شوند. این ممکن است برای همه قابل استفاده نباشد، اما بدون شک دستگاه مفیدی است.

لامپ LED Smart A19 Basics Amazon

10 دستگاه نوآورانه در زندگی
بهترین نوآوری های مهم که مردم باید بدانند

این گجت پرایم آمازون شبیه یک لامپ استاندارد به نظر می‌رسد و متناسب است؛ اما چند تفاوت کلیدی دارد. لامپ هوشمند Amazon Basics از فناوری طراحی شده برای جفت شدن با الکسا یا یک برنامه تلفن همراه استفاده می‌کند.

کاربران نیازی به لمس کلید چراغ ندارند و همچنین می‌توانند تایمر را در ساعاتی از روز تنظیم کنند که می‌خواهند لامپ روشن باشد. لامپ را می‌توان از طریق برنامه تلفن همراه کنترل کرد یا از طریق کنترل صوتی فرمان داد. با استفاده از همین دستورات می‌توان نور را به هر رنگ یا شدت نور تنظیم کرد. لامپ را می‌توان از هر جایی کنترل کرد، حتی از خارج از خانه.

پریز دیواری هوشمند ANGELHALO

دستگاه های نوآوری شده مهم در 2023

پریز دیواری ANGELHALO را می‌توان بدون دست زدن کاربر به پریز، به لطف ویژگی‌های دسترسی نوآورانه آن، کنترل کرد. این پریز برای روشن و خاموش کردن با استفاده از کنترل‌های هوشمند طراحی شده است که می‌تواند از طریق برنامه یا کنترل صوتی، با استفاده از هاب خانه‌های هوشمند محبوب مانند آمازون الکسا استفاده شود.

این برنامه دارای یک تایمر برای خاموش کردن خودکار دستگاه‌های متصل به برق پس از مدت زمان انتخابی است. این پریز همچنین ضد گرما است که برای کاربرانی که نیاز به وسایل زیادی برای اتصال به برق دارند ایده آل می‌باشد. این برنامه همچنین می‌تواند به دیگران در خانه، مانند کارکنان، اجازه دهد که دستگاه را از طرف آن شخص خاموش کنند.

بیشتر بخوانید:

بهترین نرم افزار استخراج بیت کوین موبایل و کامپیوتر

ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی برای ساده سازی فرآیند تبلیغات

iRobot Roomba 694 Robot Vacuum

10 دستگاه نوآورانه در زندگی
10 دستگاه نوآورانه در زندگی

Roombas نه تنها وسیله‌ای مفید برای راحتی است، بلکه یک ابزار دسترسی محبوب می‌باشد که به تمیز نگه داشتن کف و سایر سطوح بدون نیاز به حرکت کمک می‌کند. iRobot Roomba یک ابزار مفید و ابزار موبایل است که تمیز کردن خانه را بدون نیاز به جاروبرقی کامل آسان‌تر می‌کند.

iRobot Roomba را می‌توان از طریق فرمان صوتی یا برنامه تلفن همراه کنترل کرد و باعث می‌شود افراد بیشتری به آن دسترسی داشته باشند و همچنین استفاده از آن را آسان می‌کند؛ حتی زمانی که در خانه یا نزدیک دستگاه نیستید.

این دستگاه دارای سنسورهایی است که از برخورد آن به مبلمان و آسیب احتمالی جلوگیری می‌کند. iRobot دارای سه مرحله تمیز کردن مختلف است تا اطمینان حاصل شود که هر بافتی از کثیفی و زباله، از جمله موهای حیوانات خانگی را بگیرد. همچنین می‌تواند تفاوت بین فرش و کفپوش سخت را برای اطمینان از تمیز کردن کامل تشخیص دهد.

درب ورودی بدون کلید اثرانگشت Wyze

10 دستگاه نوآورانه در زندگی
10 دستگاه نوآورانه در زندگی

این دستگاه قفل یکی از بهترین محصولات خانگی موجود در Amazon Prime است. پیچ قفل Wyze یک جایگزین بدون کلید ارائه می‌دهد، بنابراین کاربران مجبور نیستند هنگام خروج از خانه کلیدها را بچرخانند یا فراموش کنند که کلیدها را با خود ببرند.

این قفل اثر انگشت کاربر را اسکن می‌کند تا در کمتر از یک ثانیه در باز شود. این می‌تواند تا 50 اثر انگشت صاحب خانه و هر بازدیدکننده قابل اعتمادی را به خاطر بسپارد. برای محافظت بیشتر، کاربران می‌توانند یک کد شماره گذاری شده برای قفل یا باز کردن قفل ایجاد کنند.

این قفل همچنین با یک برنامه برای تنظیم اثر انگشت برای هر انگشت و لیستی از زمانی که وارد شده است ارائه می‌شود. همچنین می‌توان از این برنامه برای برنامه‌ریزی درب برای قفل خودکار پس از مدت زمان مشخصی استفاده کرد.

اپل آی پد

10 دستگاه نوآورانه در زندگی

اپل آی‌پد یکی از محبوب‌ترین تبلت‌های موجود در بازار است. با این حال، بسیاری از این موضوع غافل خواهند بود که اپل برخی از بهترین ویژگی‌های دسترسی را دارد، اگرچه iPad به‌طور خاص به این صورت به بازار عرضه نشده است.

هنگام خرید می‌توان ویژگی‌های دسترس‌پذیری را در Apple Store تنظیم کرد. ویژگی‌های دسترس‌پذیری را می‌توان در هر زمان در بخش تنظیمات دستگاه تنظیم کرد. این آی پد، گزینه‌های مختلفی برای کمک بصری یا صوتی ارائه می‌کند. اندازه کلمات و تصاویر را می توان با توجه به نیازهای فردی هر کاربر تنظیم کرد. همچنین می‌توان از این دستگاه برای پاسخ دادن به دستورات صوتی بدون لمس iPad استفاده کرد.

بیشتر بخوانید:

عینک اپل پرو ویژن 2023 : مشخصات، قیمت و تاریخ عرضه

سینما و هدست واقعیت مجازی Vision Pro

آمازون اکو

10 دستگاه نوآورانه در زندگی
10 دستگاه نوآورانه در زندگی

آمازون اکو یکی دیگر از دستگاه‌های محبوب است که تعداد زیادی ویژگی دسترسی نیز دارد. کاربری آن این است که با کنترل صوتی بدون صفحه نمایش یا نیاز به لمس دستگاه، برای افرادی که دارای اختلالات بینایی یا حرکتی هستند مناسب است. برای کسانی که دارای اختلالات شنوایی یا صحبت کردن هستند، نسخه‌هایی از Echo وجود دارد که با صفحه نمایش لمسی بزرگ عرضه می‌شود.

تنظیمات صدا و گفتار را می‌توان برای نیازهای شخصی هر فرد تنظیم کرد. الکسا همچنین می‌تواند برنامه ریزی شود تا بدون نیاز به تعامل، کارهای روزانه را به کاربران یادآوری کند. اکو همچنین می‌تواند اشیاء را با استفاده از ویژگی Show and Tell، اگر Echo دارای دوربین باشد، شناسایی کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین لوازم جانبی برای گیمر ها

بهترین بازی های 2023 و تمام دوران

OnePlus Nord 2

10 دستگاه نوآورانه در زندگی

گوشی‌های OnePlus مورد علاقه مشتریانی هستند که به دنبال گوشی‌های هوشمند با ویژگی‌های دسترسی عالی هستند. تلفن‌های آنها با حالت سالمندان برای تنظیمات سنتی تلفن همراه است. آنها همچنین یک حالت TalkBack را برای استفاده از تلفن بدون نیاز به لمس یا نگاه کردن به تلفن ارائه می‌دهند.

کاربران گوشی OnePlus Nord 2 به منو ویژه دسترسی دارند که کنترل کامل دستگاه را در اختیار دارد. این به کاربران امکان می‌دهد حالت TalkBack را روشن کنند و به جای فشار دادن دکمه‌های کنار دستگاه، دکمه‌های بزرگتر و بصری بیشتری را روی صفحه نمایش ارائه می‌دهد. Nord 2 همچنین می‌تواند به حرکات دست بدون نیاز به لمس پاسخ دهد.

دوربین حلقه

10 دستگاه نوآورانه در زندگی
10 دستگاه نوآورانه در زندگی

حلقه یکی از محبوب‌ترین ابزارهای خانگی موجود در بازار است. زنگ در هوشمند دارای یک دوربین متصل است که با برنامه Ring در تلفن یا تبلت مورد نظر کاربر جفت می‌شود. این دوربین به کاربران این امکان را می‌دهد که بدون نیاز به نزدیک شدن به درب خانه، ببینند چه کسی پشت در است.

دوربین Ring Doorbell را می‌توان به تنهایی یا همراه با زنگ در از قبل موجود نصب کرد. این دوربین همچنین می‌تواند حرکت خارج از خانه را تشخیص دهد تا به صاحبان خانه در مورد فعالیت مشکوک در خارج از خانه هشدار دهد. این اپلیکیشن به کاربران این امکان را می‌دهد که قفل‌ها و نورپردازی خود را از داخل خانه خود عوض کنند.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار 10 دستگاه نوآورانه در زندگی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *