تاریخ عرضه اندروید ۱۳ مشخص شد ؛ گوشی هایی که اندروید 13 را دریافت می‌کنند

تاریخ عرضه اندروید ۱۳ مشخص شد. تاریخ عرضه نسخه نهایی اندروید ۱۳ با سرنخی از گوگل کشف شد. در ادامه مطلب اندروید ۱۳ تاریخ عرضه همراه فیگار باشید.

گوگل قصد دارد پاییز امسال اندروید ۱۳ را رسما عرضه کند که در همین راستا برنامه‌ی عرضه‌ی نسبتا دقیق آن امروز در اختیارمان قرار گرفت.

تاریخ عرضه اندروید ۱۳ مشخص شد

گوشی هایی که اندروید 13 را دریافت می‌کنند

اندروید ۱۳, اندروید ۱۳ تاریخ عرضه
اندروید ۱۳, اندروید ۱۳ تاریخ عرضه

شرکت گوگل از همان سال‌های اولیه شروع به کار اندروید تاکنون اولویت کار خود را بر open source بودن و کاربری روان این سیستم عامل قرار داده است. هر ساله نیز طرفداران اندروید منتظر نسل جدید سیستم عامل گوگل هستند تا شاهد ویژگی‌ها و قابلیت‌های جدید و جذابی باشند که به نسخه جدید اضافه شده است. امسال نیز باید منتظر رونمایی از اندروید ۱۳ باشیم.

با اینکه تاریخ عرضه اندروید ۱۳ بصورت دقیق هنوز در دسترس نیست، اما اگر مشتاق به دانستن ویژگی‌های این نسخه جدید هستید با ما همراه باشید. در تایم لاین زیر روند انتشار نسخه‌های مختلف تا تولد اندروید ۱۳ را مشاهده می‌کنید. هنگامی که گوگل نسخه ۴ بتای اندروید ۱۳ را که یکی از نسخه‌های در دست انتشار بود، حذف کرد، به نظر می‌رسید که می‌توانیم نسخه‌ جدید از اندروید ۱۳ را بسیار زودتر از آنچه انتظار می‌رفت شاهد باشیم.

بیشتر بخوانید:

تاریخ عرضه اندروید ۱۳ مشخص شد

اندروید ۱۳, اندروید ۱۳ تاریخ عرضه
اندروید ۱۳, اندروید ۱۳ تاریخ عرضه

به هر حال، اندروید ۱۲ سال گذشته تا ۱۹ اکتبر در دسترس دارندگان پیکسل قرار نگرفت. اما اکنون گوگل به ماه سپتامبر برای انتشار نسخه نهایی اندروید ۱۳ اشاره می‌کند. اخیرا که گوگل آپدیت امنیتی ماهانه ماه آگوست را برای پیکسل‌ها عرضه کرد، یک نسخه امنیتی اندروید ۱۳ را ارائه کرد که در آن می‌گوید، اندروید ۱۳ همانطور که در AOSP منتشر شده است، دارای وصله امنیتی پیش‌فرض ۰۱-۰۹-۲۰۲۲ خواهد بود.

این موضوع نشان می‌دهد که اندروید ۱۳ برای کاربران سری پیکسل ۴ و بعد از آن در ماه آینده در دسترس خواهد بود. سوال اصلی این است که آیا باید اکنون نسخه بتای اندروید ۱۳ را روی مدل پیکسل سازگار خود نصب کنید یا تا زمان انتشار رسمی آن منتظر بمانید.

تاریخ عرضه اندروید ۱۳ مشخص شد

اندروید ۱۳, اندروید ۱۳ تاریخ عرضه
اندروید ۱۳, اندروید ۱۳ تاریخ عرضه

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار تاریخ عرضه اندروید ۱۳ سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


4 thoughts on “تاریخ عرضه اندروید ۱۳ مشخص شد ؛ گوشی هایی که اندروید 13 را دریافت می‌کنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *