جزئیات بیشتر در مورد گوشی آیفون ۱۴ فاش شد + [عکس گوشی و طراحی]

جزئیات بیشتر در مورد گوشی آیفون ۱۴ فاش شد. آیفون ۱۴ از سری ۱۳ پرقدرت‌تر خواهد بود. در ادامه مطلب آیفون ۱۴ جزئیات بیشتر همراه فیگار باشید.

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که آیفون ۱۴ با وجود استفاده از تراشه A15 احتمالا پرقدرت‌تر از آیفون ۱۳ خواهد بود.

جزئیات بیشتر در مورد گوشی آیفون ۱۴ فاش شد

آیفون ۱۴ از سری ۱۳ پرقدرت‌تر خواهد بود

آیفون ۱۴ جزئیات بیشتر, آیفون ۱۴
آیفون ۱۴ جزئیات بیشتر, آیفون ۱۴

کمتر از دو ماه دیگر تا رونمایی از سری جدید گوشی‌های پرچم‌دار اپل یعنی آیفون ۱۴ زمان باقی مانده است. تاکنون شایعات و گمانه‌زنی‌های زیادی در مورد مشخصات این سری مانند دوربین، باتری، پردازنده و سایر موارد در شبکه‌های اجتماعی توسط افشاگران فعال در حوزه‌ی فناوری مطرح شد و ما تصویر ذهنی خوبی از گوشی‌های سال ۲۰۲۲ اپل داریم. در ادامه‌ی این روند، یک افشاگر به بررسی برخی از گزارش‌های قبلی در مورد این گوشی‌ها پرداخته و ضمن تأیید آن‌ها، جزئیات جدیدی را در اختیار ما قرار داده است.

اپل امسال تفاوت بین مدل‌های عادی و مدل‌های پرو گوشی‌های سری آیفون را به بیشترین حد ممکن می‌رساند تا کاربران به خرید مدل‌های گران‌تر ترغیب شوند. یکی از روش‌های اپل برای ترغیب کاربران، استفاده از پردازنده A16 در مدل‌های پرو است. با در نظر گرفتن اینکه A15 اکنون در صدر بنچمارک‌های موبایلی قرار دارد، استفاده مجدد از آن در گوشی‌های هادی سری آیفون ۱۴ مشکل خاصی ایجاد نمی‌کند.

بیشتر بخوانید:

جزئیات بیشتر در مورد گوشی آیفون ۱۴ فاش شد

آیفون ۱۴ جزئیات بیشتر, آیفون ۱۴
آیفون ۱۴ جزئیات بیشتر, آیفون ۱۴

A15 همچنان پردازنده پرقدرتی است و از پس همه نیازهای کاربران برمی‌آید. یک افشاگر در توئیتی اعلام کرده است که گوشی‌های معمولی سری آیفون ۱۴ با وجود استفاده از پردازنده قدیمی قرار است همچنان کمی بهبود عملکرد تجربه کنند. به ادعای این افشاگر، گوشی‌های مورد بحث به مودم سلولار جدیدی مجهز می‌شوند و از طراحی داخلی جدیدی استفاده می‌کنند. تقریباً یک ماه‌ونیم تا زمان رونمایی رسمی آیفون ۱۴ زمان باقی است و احتمالاً در هفته‌های آینده شاهد جزئیات بیشتری در مورد این گوشی‌های هوشمند خواهیم بود.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار جزئیات بیشتر در مورد گوشی آیفون ۱۴ سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *