اپل واچ سری ۸ ؛ ساعت هوشمند سری ۸ اپل طراحی جدیدی ارائه نخواهد کرد +[عکس]

اپل واچ سری ۸ طراحی جدیدی نخواهد داشت. ساعت هوشمند سری ۸ اپل طراحی جدیدی ارائه نخواهد کرد. در ادامه مطلب سری ۸ اپل واچ همراه فیگار باشید.

اپل قرار است پاییز امسال سری آیفون ۱۴ را در کنار اپل واچ معرفی کند و تاکتون شایعات زیادی درباره این دستگاه‌ها وجود داشته است. حالا یک شایعه جدید ادعا کرده است که اپل واچ ۸ از نظر طراحی تفاوتی با سری سال قبل نخواهد داشت.

اپل واچ سری ۸

ساعت هوشمند سری ۸ اپل طراحی جدیدی ارائه نخواهد کرد +[عکس]

ساعت هوشمند سری ۸ اپل, سری ۸ اپل واچ
ساعت هوشمند سری ۸ اپل, سری ۸ اپل واچ

این خبر توسط یکی از منابع شناخته شده دنیای فناوری به نام ShrimpApplePro مطرح شده؛ منبعی که همچنین برای اولین بار اعلام کرد قرار است در مدل‌های پرو سری آیفون 14 شاهد حفره درون نمایشگر باشیم. با استناد به این منبع ظاهرا حتی جنس مدل‌های استاندارد سری هشتم اپل واچ هم از تیتانیوم نخواهد بود. البته به گزارش «مارک گورمن»، خبرنگار بلومبرگ مدل بسیار رده بالا، جدید و احتمالی «اکستریم اسپرت» از سری هشتم اپل واچ قاب تیتانیومی خواهد داشت.

این وب‌سایت همچنین گفته است که فعلا اطلاعاتی درباره قابلیت‌های سلامت ساعت هوشمند سری ۸ اپل ندارد اما انتطار می‌رود تولید انبوه آن از این ماه شروع بشود. از طرفی نسخه آلومینیومی این سری در رنگ‌های قرمز، نقره‌ای، مشکی و خاکستری و نسخه فولاد ضدزنگ آن در رنگ‌های نقره ای و گرافیتی عرضه خواهند شد‌. به این ترتیب، امسال خبری از رنگ‌های سبز، آبی و طلایی اپل واچ سری ۷ نخواهد بود.

بیشتر بخوانبد:

اپل واچ سری ۸

ساعت هوشمند سری ۸ اپل, سری ۸ اپل واچ
ساعت هوشمند سری ۸ اپل, سری ۸ اپل واچ

در حالیکه طبق اطلاعات امروز، ساعت هوشمند سری ۸ اپل هیچ بازطراحی اساسی نخواهد داشت، مدل‌های آیفون ۱۴ پرو با طراحی جدیدی معرفی خواهند شد. این گوشی‌ها علا‌وه بر طراحی جدید، از قابلیت نمایشگر همیشه روشن نیز بهره خواهند برد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار اپل واچ سری ۸ سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *