بازداشت سجاد غریبی ملقب به هالک ایرانی حقیقت دارد؟ +[عکس]

بازداشت سجاد غریبی ملقب به هالک ایرانی حقیقت دارد؟ هالک ایرانی بازداشت شد. در ادامه مطلب سجاد غریبی بازداشت همراه فیگار باشید.

به نظر می‌رسد سجاد غریبی ورزشکار اینستاگرامی ایرانی در بازگشت به کشور با برخورد و توبیخ از سوی مسئولان مربوطه مواجه شود.

بازداشت سجاد غریبی

هالک ایرانی بازداشت شد

هالک ایرانی بازداشت شد, سجاد غریبی بازداشت
هالک ایرانی بازداشت شد, سجاد غریبی بازداشت

هالک ایرانی یا هرکول ایرانی لقب سجاد غریبی ورزشکار 28 ساله ایرانی است. او وزنه بردار و بدنساز است و گفته شده که کشتی هم گرفته است. او متولد اهواز و بزرگ شده و ساکن بوشهر است. در هفته گذشته به ناگاه ویدئوهایی از مبارزه سجاد غریبی چهره اینستاگرامی مشهور به هالک ایرانی در فضای شبکه های اجتماعی منتشر شد که بازتاب بسیار وسیعی داشت.

بیشتر بخوانبد:

بازداشت سجاد غریبی

هالک ایرانی بازداشت شد, سجاد غریبی بازداشت
هالک ایرانی بازداشت شد, سجاد غریبی بازداشت

با ادامه این اظهارنظرها و انتقادهای شدید، خبرنگار ورزش سه مطلع شده است که با توجه به آنچه که در آخرین مصاحبه غریبی رخ داده و از آنجایی که او در این مبارزات خود را نماینده ایران معرفی کرده و با عناصر عرفی وارد رقابت می شده است، برخورد جدی با وی انجام خواهد شد. این چهره اینستاگرامی باید درباره ماهیت کار، فعالیت ورزشی و همچنین آنچه که وی را به سمت برگزاری رقابت های نمایشی کشانده توضیح کافی برای مسئولان مربوطه داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بازداشت سجاد غریبی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *