تریلر فیلم Moonfall نشان می دهد که ماه در فیلم جدید حقیقتی جعلی است

تریلر جدید فیلم Moonfall با بازی هلی نشان می‌دهد که ماه رازهای تاریکی را در این فیلم آخرالزمانی در خود جای داده است. با تریلر فیلم Moonfall همراه ما باشید.

تریلر جدید فیلم Moonfall به کارگردانی Roland Emmerich نشان می‌دهد که ماه جعلی است. امریش که بیشتر به خاطر کارگردانی روز استقلال شهرت دارد، در حال ساخت فیلم Moonfall است که با همکاری اسپنسر کوهن و هارالد کلوزر نوشته است. مانند بسیاری از فیلم های آخرالزمانی آمریچ، او بازیگران برجسته‌ای از جمله هالی بری، پاتریک ویلسون، دونالد ساترلند، مایکل پنا و جان بردلی را گرد هم آورده است. با نوشتار تریلر فیلم Moonfall همراه فیگار بمانید.

تریلر فیلم Moonfall

ماه در این فیلم جدید حقیقتی جعلی است

تریلر فیلم Moonfall, تیزر فیلم Moonfall, تریلر جدید فیلم Moonfall, تریلر جدید Moonfall
تیزر فیلم Moonfall, تریلر جدید فیلم Moonfall, تریلر جدید Moonfall

توطئه Moonfall می‌بیند که ماه توسط یک نیروی مرموز از مدارش خارج می‌شود و آن را به مسیر برخورد با زمین می‌فرستد. تنها چند هفته قبل از برخورد، جو فاولر (بری)، فضانورد سابق و مدیر فعلی ناسا که معتقد است پاسخ‌ها را دارد، باید با برایان هارپر (ویلسون)، فضانوردی از گذشته فاولر، و کی. هاوسمن (برادلی)، یک نظریه پرداز توطئه وارد ارتباطی تنگاتنگ شود. با این حال، آنها به زودی متوجه می‌شوند که ماه آن چیزی نیست که جهان آن را باور کرده است.

تریلر جدید Moonfall که توسط Lionsgate در یوتیوب به اشتراک گذاشته شد، با صحبت هولدنفیلد ساترلند در مورد ماموریت آپولو 11 آغاز می‌شود و فضایی را نشان می‌دهد که مربوط به ماهیت واقعی پرواز فضایی آنهاست، که دولت آن را به مدت 50 سال مخفی نگه داشته است.

هولدنفیلد سپس می‌گوید:


اکنون، برای توقف خیلی دیر است.


قبل از اینکه تریلر شروع به برجسته کردن تخریب‌های جمعی و ناآرامی‌های مدنی کند که زمین به دلیل جابجایی ماه از آن رنج می‌برد، این عبارت را می‌شنویم. پس از رگباری از مناظر فاجعه بار، تریلر به لحظه ای می‌رسد که قهرمان فیلم در حال پرواز در مرکز ماه است که ساختارهای فلزی را نشان می‌دهد که در حال چرخیدن هستند و این واقعیت را برجسته می‌کند که ماه به نظر طبیعی نمی‌رسد. گویا به آن شکل داده‌اند یا آن چیزی نبوده که تا الان ما می‌فهمیدیم. تریلر جدید Moonfall را در زیر ببینید:

تریلر فیلم Moonfall 

به نظر می رسد Moonfall از طریق صحنه های عظیم تخریب خود یک تصویر یا منظره حماسی را ارائه می‌دهد. با این حال، این اولین باری است که امریش فیلمی با فاجعه ای در سطح آخرالزمانی می‌سازد. برجسته ترین فیلم امریش تا به امروز، روز استقلال سال 1996 است که سفینه های فضایی نوع بشر را در برابر تهاجم به ظاهر غیرقابل باور بیگانگان به تصویر می‌کشد. علاوه بر این، امریش در فیلم The Day After Tomorrow یک عصر یخبندان جدید به وجود آورد، قبل از اینکه تمام دنیا را در فیلم 2012 نابود کند.

تریلر فیلم Moonfall, تیزر فیلم Moonfall, تریلر جدید فیلم Moonfall, تریلر جدید Moonfall
تریلر فیلم Moonfall, تیزر فیلم Moonfall, تریلر جدید فیلم Moonfall, تریلر جدید Moonfall

با توجه به اینکه تریلر جدید Moonfall نشان می‌دهد که ماه واقعی نیست، به نظر می‌رسد که اسرار بسیار بزرگ‌تری را کاملاً مخفی نگه داشته است. با این حال، فیلم از داستان‌های علمی تخیلی ناب استفاده می‌کند، زیرا بیشتر فیلم‌های امریش به‌عنوان نمایشی سرگرم‌کننده عمل می‌کنند، و برخی با علم واقعی نمایش داده‌شده در فیلم‌هایی مانند روز بعد از فردا یا حتی دقت تاریخی امریش مخالف هستند. این فیلم در حال حاضر برای اکران در 4 فوریه 2022 برنامه ریزی شده است.

در Moonfall، یک نیروی مرموز ماه را از مدارش به دور زمین خارج می‌کند و آن را در مسیر برخورد با حیاتی که ما می‌شناسیم می‌فرستد. تنها چند هفته قبل از برخورد و جهانی در آستانه نابودی، جو فاولر، مدیر اجرایی و فضانورد سابق ناسا ادعا می‌کند که کلید نجات همه ما را در دست دارد – اما …

مشخصات فیلم

  • نام اثر: Moonfall (سقوط ماه)
  • کارگردان:  Roland Emmerich
  • نویسندگان: Spenser Cohen, Roland Emmerich, Harald Kloser
  • ژانر: ماجراجویی، اکشن، فانتزی
  • تاریخ انتشار: February 4, 2022
  • بازیگران: Halle Berry, Patrick Wilson, John Bradley, Michael Peña, Donald Sutherland
تریلر فیلم Moonfall, تیزر فیلم Moonfall, تریلر جدید فیلم Moonfall, تریلر جدید Moonfall
تریلر فیلم Moonfall, تیزر فیلم Moonfall, تریلر جدید فیلم Moonfall, تریلر جدید Moonfall

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار تریلر فیلم Moonfall سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *