تریلر فیلم Morbius به مرد عنکبوتی شگفت انگیز، MCU و Venom متصل می شود

تریلر فیلم Morbius منتشر شد که حاوی سرنخ‌هایی است که فیلم را به رهبری جرد لتو را با جهان‌های The Amazing Spider-Man، Venom و Marvel Cinematic مرتبط می‌کند.

تریلر جدید Morbius منتشر شد که حاوی سرنخ‌هایی است که این فیلم به رهبری جرد لتو را با جهان‌های The Amazing Spider-Man، Venom و Marvel Cinematic مرتبط می‌کند.

جرد لتو گروه بازیگرانی را رهبری می‌کند که مت اسمیت، آدریا آرجونا، جرد هریس، آل مادریگال، تایریس گیبسون و مایکل کیتون در این فیلم قرار است چشمانتان را از جا دربیاورند. این فیلم ساخته دانیل اسپینوزا با فیلمنامه‌ای از مت سازما و بورک شارپلس است. با نوشتار تریلر فیلم Morbius همراه فیگار بمانید.

تریلر فیلم Morbius

مرد عنکبوتی شگفت انگیز، MCU و Venom

تریلر فیلم Morbius, تیزر فیلم Morbius, تریلر فیلم موربیوس, نکات تریلر فیلم Morbius, نکات تریلر موربیوس, تریلر جدید Morbius
تیزر فیلم Morbius, نکات تریلر موربیوس

فیلم موربیوس بر روی دکتر مایکل موربیوس تمرکز دارد، دانشمندی با یک اختلال خونی نادر که به شدت به دنبال درمان قبل از مرگش است. موربیوس پس از کشف یک درمان خطرناک با استفاده از نوعی فضای خون‌آشام طوری، خود را شفا می‌دهد و با توانایی‌های مافوق بشری آغشته می‌شود، اگرچه تشنگی برای نوشیدن خون و مقاماتی که به دنبال او هستند طرح اصلی ساختار روایی این فیلم ترسناک را شکل می‌دهد.

اگرچه ساخت این فیلم درست قبل از همه‌گیری کووید-19 به پایان رسید، اما به دلیل بسته ماندن سینماها در آن زمان و تصمیم استودیو برای اولویت‌بندی اکران Venom: Let There Be Carnage، اکران آن به تعویق افتاد.

بیشتر بخوانید:

در حالی که تنها دو ماه تا زمان عرضه فیلم باقی مانده است، سونی تریلر جدید Morbius را منتشر کرد. این ویدیو نگاه بهتری به این فیلم ابرقهرمانی به رهبری لتو دارد و تعدادی ارجاع و سرنخ هایی را به ما می‌دهد که SSU، MCU و The Amazing Spider-Man را به هم مرتبط می‌کند. تریلر جدید را در زیر ببینید:

تریلر فیلم موربیوس

نکات تریلر فیلم Morbius

تریلر فیلم Morbius, تیزر فیلم Morbius, تریلر فیلم موربیوس, نکات تریلر فیلم Morbius, نکات تریلر موربیوس, تریلر جدید Morbius
تریلر فیلم Morbius, تیزر فیلم Morbius, تریلر فیلم موربیوس, نکات تریلر فیلم Morbius, نکات تریلر موربیوس

پس از اینکه اولین تریلر Morbius اتصال به دنیای سینمایی مارول و سه گانه مرد عنکبوتی سام ریمی را با نمایش کرکس کیتون و آثار هنری نشان دهنده اولین فیلم های وبسلینگر نشان داد، به نظر می‌رسد ویدیوی جدید جهان فیلم موربیوس را بیش از پیش گسترش می‌دهد.

تیزر فیلم Morbius تعداد زیادی نماهای هوایی وسیع از شهر نیویورک را به نمایش می‌گذارد تا به ایجاد موقعیت فیلم کمک کند، یکی از این نماها به‌طور قابل‌توجهی ساختمان Oscorp را نشان می‌دهد.

در حالی که طراحی ساختمان کاملاً با تصاویر قبلی دفتر مرکزی شرکت آزبورن مطابقت ندارد، طراحی لوگوی شرکت مشابه همان چیزی است که در مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز 2 دیده می‌شود و ظاهراً فیلم را به دنیای مارک وب متصل می‌کند.

بیشتر بخوانید:

ماهیت ارتباط بین MCU، SSU و جهان‌های قبلی Spider-Man نامشخص است و تریلر جدید Morbius شاهد دیگری از مدیریت اسرارآمیز این دو استودیو است. تیتراژ پس از فیلم Venom: Let There Be Carnage نشان دهنده ادغام دو فرنچایز قبلی بود و تریلر جدید فیلم موربیوس اشاره ای به سانفرانسیسکو و افت مستقیم ارزش Venom توسط شخصیت اصلی لتو دارد.

در مورد Morbius و فرنچایزهای در حال اجرا سوالی است که ذهن مخاطبان را درگیر کرده است و در چند سال گذشته بحث های بی پایانی را برانگیخته است. تنها زمان نشان خواهد داد که چگونه فیلم لتو در این طرح چندجهانی نقش دارد، وقتی که موربیوس در 28 ژانویه 2022 به سینماها می‌آید.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار تریلر فیلم Morbius سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *