پاسخ به پرسش های احتمالی سریال Money Heist در فصل 5 پارت 2

در فصل 5 پارت 2 سریال مانی هیست از نتفلیکس معمایی وجود دارد که باید حل شود. در ادامه با نوشتار پاسخ به پرسش های احتمالی سریال Money Heist با فیگار بمانید.

فصل 5 مورد انتظار سریال Money Heist از نتفلیکس در زمستان امسال پایانی چشمگیر را برای طرفداران رقم خواهد زد. پس از انتشار پارت اول فصل 5 سریال مانی هایست تقریبا سه ماه قبل، تماشاگران مشتاق این سریال دزدی محور اسپانیایی ( بهترین فیلم های اسپانیایی 2021 و بهترین سریال های اسپانیایی 2021 ) با ساختار روایی پر از تنشی روبرو شدند و همه بیننده‌های این سریال همچون شخصیت‌ها در حال مرگ هستند تا بفهمند در آینده چه اتفاقی می‌افتد.

پاسخ به پرسش های احتمالی سریال Money Heist

در فصل 5 پارت 2

فهرست مطالبی که در ادامه نوشتار پاسخ به پرسش های احتمالی سریال Money Heist برای شما آورده شده است به شرح زیر است:

مقاله‌هایی که در ادامه برای شما لیست شده‌اند، فهرستی از جستارهای فیگار، در رابطه با سریال بی‌نظیر Money Heist (باهوش‌ترین شخصیت‌های سریال مانی هیست) هستند،‌ که توسط تیم تحریریه فیگار برای شما تهیه شده‌اند:

پاسخ به پرسش های احتمالی فصل 5 پارت 2 سریال مانی هیست
پاسخ به پرسش های احتمالی فصل 5 پارت 2 سریال مانی هیست, حقایق پارت 2 فصل 5 سریال مانی هیست

5 قسمت پایانی Netflix’s Money Heist باید پاسخ سوالات مختلف را به ما بدهند. پس از اینکه طرفداران را با مرگ شخصیت اصلی، نبردهای غم انگیز علیه دزدان و دولت، رها کرد تا پارت دوم Money Heist انتظار را به همراه تنش در بیننده‌ها حفظ کند. در این نوشتار برخی از حیاتی‌ترین سوالاتی را که طرفداران بعد از دیدن قسمت آخر فصل 5 پارت اول در ذهنشان شکل گرفت، پاسخ داده می‌شود.

رافائل در فصل پایانی

فصل 5 یک شخصیت کاملاً جدید به نام رافائل دی فونولوسا را معرفی کرد، یک جوان و دانش آموخته فناوری MIT که توسط پدرش، برلین، رها شد. برلین که می‌خواهد دوباره با پسرش ارتباط برقرار کند تا او را در تیم دزدانش استخدام کند، رافائل را به یک دزدی جذاب و هیجان انگیز می‌برد تا طعم زندگی جنایتکارانه را به او بچشاند.

فلاش‌بک‌هایی که ماجراجویی برلین و رافائل را نشان می‌داد، سکانس زیبایی در بین وقایع تلخ زمان حال بود. اگرچه آنها هیچ ارتباطی با دزدی بانک اسپانیا در فصل 5 قسمت 1 نداشتند، اما قطعا باید در قسمت پایانی فصل پنجم نقشی را ایفا کنند. پیش بینی می‌شود که رافائل برای کمک به سارقان برای فرار از بانک کمک کند، اما هنوز مشخص نیست.

مرگ توکیو

پاسخ به پرسش های احتمالی فصل 5 پارت 2 سریال مانی هیست
پاسخ به پرسش های احتمالی فصل 5 پارت 2 سریال مانی هیست

قسمت اول فصل 5 سریال مانی هیست با فداکاری توکیو برای محافظت از گروهش در برابر گاندیا و نیروهای ویژه‌ای که برای کشتن آن‌ها فرستاده شده بودند به پایان رسید. وقتی دشمن به او نزدیک شد، تمام پین‌های نارنجک‌ها را روی جلیقه‌اش کشید و در نتیجه همه آنها در یک انفجار بزرگ منهدم شدند. این نکته به وضوح بخشی از طرحی نبود که پروفسور، برلین و پالرمو در نظر داشتند.

آیا مرگ توکیو باعث تغییر اساسی در نحوه انجام وقایع دزدی خواهد شد؟ توکیو یکی از اعضای ارزشمند باند بود که با قدرت ریتمیک و فیزیکال خود و حملات بی باک و تهاجمی به گروه کمک می‌کرد. با درگذشت او، ریو و دیگران نیز از نظر روحی دچار مشکل خواهند شد، که می‌تواند به شانس موفقیت آنها آسیب برساند.

آیا آرتورو مرده است؟

این یک قانون اصلی در فیلم هاست و نشان می‌دهد که اگر تماشاگر مردن شخصیتی را جلوی دوربین نبیند، رسما مرده نیست. از آنجایی که آرتورو فوراً بر اثر شلیک گلوله نمرد، این امکان وجود دارد که او از جراحات خود خلاص شود و روزی دیگر به زندگی ادامه دهد تا بینندگان را ناامید کند. با این حال، این سریال همیشه از پیچشی شوکه کننده برخوردار بوده، بنابراین تا زمانی که قسمت 2 فصل 5 مانی هایست منتشر نشود، هیچ چیز تایید نمی‌شود!

بیشتر بخوانید:

زوج های باقیمانده

پاسخ به پرسش های احتمالی فصل 5 پارت 2 سریال مانی هیست
پاسخ به پرسش های احتمالی فصل 5 پارت 2 سریال مانی هیست

این فصل واقعاً نمی‌خواست زوج‌های قهرمان باند در کنار هم بمانند. استکهلم و دنور پس از اینکه چند روز قبل از شروع دزدی بانک اسپانیا با هم درگیر شدند، فصل را از قبل شروع کردند. رابطه آنها در اولین سرقت خطرناکشان آغاز شد و در دومی آشکار شد.

لحظاتی وجود داشت که آنها آشتی کردند و به نظر می‌رسید می‌خواهند دوباره تلاش کنند باهم بمانند، اما اکنون با اعتراف مانیل به عشق خود به دنور و استکهلم که با مرگ (احتمالی) آرتورو خراب شده است، همه چیز به طرز باورنکردنی مبهم است. رابطه پروفسور و لیسبون نیز در خطر است؛ و رابطه ریو و توکیو نیز به وضوح در این فصل با مرگ توکیو به پایان رسید.

آلیشیا سیرا نقش پروفسور

پاسخ به پرسش های احتمالی فصل 5 پارت 2 سریال مانی هیست
پاسخ به پرسش های احتمالی فصل 5 پارت 2 سریال مانی هیست

پروفسور در تمام فصل 5 تا کنون در وضعیتی نه چندان مطلوب با آلیشیا گیر کرده بود. او را بسته و بدون سلاح نگه داشت تا اینکه آلیشیا مجبور شد به او کمک کند تا بچه را به دنیا بیاورد. آنها از طریق این مجموعه رویدادهای پر تنش در کنار یکدیگر قرار گرفتند، و با توجه به اینکه آلیسیا اکنون توسط قانون تحت تعقیب قرار گرفته است، به نظر می‌رسید که این دو ممکن است برای نجات یکدیگر متحد شوند.

با این حال، پس از تولد دخترش، آلیسیا مخفیانه یک انبردست کوچک را در آستین خود قایم می‌کند. او به وضوح به پروفسور و خدمه اش اعتماد یا احترامی ندارد و آماده است تا در لحظه مناسب به آنها حمله کند. طرفداران باید منتظر قسمت‌های بعدی این سریال هیجان انگیز نتفلیکس باشند تا بفهمند آیا آلیشیا به آنها خیانت می‌کند و آنها را تحویل می‌دهد یا نه.

بیشتر بخوانید:

چگونه طلا را بیرون خواهند آورد؟

حقایق پارت 2 فصل 5 سریال مانی هیست
حقایق پارت 2 فصل 5 سریال مانی هیست, پاسخ به پرسش های احتمالی سریال Money Heist

دزدها در پایان پنج قسمت اول فصل 5 با مشکلات بی پایانی روبرو می‌شوند. ارتش به آنها شلیک می‌کند و اکنون هیچ برنامه روشنی در مورد اینکه چگونه طلا را بدون دستگیر شدن از بانک اسپانیا بیرون بیاورند، ندارند. ایده اصلی آنها دیگر کارساز نخواهد بود، بنابراین آنها اکنون باید برنامه جدیدی را تدوین کنند.

آنها همچنین ممکن است مجبور شوند طلا را به طور کامل رها کنند و توجه خود را بر فرار از بانک و نجات جان خود متمرکز کنند. هیچ اشاره‌ای در مورد نحوه برنامه‌ریزی تیم برای دزدیدن طلا وجود ندارد، بنابراین امیدواریم فصل 5 قسمت 2 این موضوع را برای بینندگان آشکار کند.

آیا آنها از بانک فرار خواهند کرد؟

پاسخ به پرسش های احتمالی فصل 5 پارت 2 سریال مانی هیست, حقایق پارت 2 فصل 5 سریال مانی هیست
پاسخ به پرسش های احتمالی فصل 5 پارت 2 سریال مانی هیست

اگرچه طرفداران Money Heist امیدوارند که فرار موفق پروفسور و تیم سارقانش را ببینند، اما همه چیز برای آنها امیدوار کننده به نظر نمی‌رسد. پس از مواجهه با ضربات بسیار بزرگ به برنامه خود و از دست دادن یکی از اعضای اصلی تیم خود، بعید به نظر می‌رسد که این گروه زنده و با طلا از بانک فرار کنند.

این تیم قبلاً از اولین دزدی دیوانه‌وار خود در فصل‌های 1 و 2 خلاص شده بود، بنابراین سریال می‌تواند اوضاع را تغییر دهد و دزدی دوم آنها را به شکست تبدیل کند! هر چیزی می‌تواند اتفاق بیفتد و شخصیت‌های اصلی بیشتری می‌توانند پایان نابهنگام خود را در 5 قسمت پایانی ببینند. ما فقط باید صبر کنیم و ببینیم.

مشخصات

  • سازنده: آلکس پینا
  • بازیگران: آلوارو مورته، اورسولا کوربیرو، ایتسیار ایتانیو، پدرو آلنسو، پاکو توس، آلبا فلورس، میگل هران، هایمه لورنته، انریکه آرسه، ماریا پدراسا، دارکو پریچ، کیتی مانبر، هویک کوچکریان، رودریگو د لا سرنا، نجوا نیمری، لوکا پروش و روبرتو گارسیا رویز
  • سازنده موسیقی متن: مانل سانتی‌استبان
  • آهنگ آغاز: «زندگی‌ام جریان دارد» اثر سسیلیا کرول
  • آهنگسازان: مانل سانتی‌استبان و ایوان مارتینس لاکامارا
  • کشور سازنده: اسپانیا ؛ پاسخ به پرسش های احتمالی فصل 5 پارت 2 سریال مانی هیست
  • زبان اصلی: اسپانیایی ؛ پاسخ به پرسش های احتمالی فصل 5 پارت 2 سریال مانی هیست
  • تهیه‌کننده‌های اجرایی: آلکس پینا، سونیا مارتینس، خسوس کولمنار، استر مارتینس لاباتو و ناچو مانوبنس
  • مکان‌های تولید: اسپانیا، ایتالیا، تایلند و پاناما ؛ حقایق پارت 2 فصل 5 سریال مانی هیست
  • فیلم‌برداری: میگه آموئدو ؛ پاسخ به پرسش های احتمالی فصل 5 پارت 2 سریال مانی هیست
  • تدوین‌گران: داوید پله‌گرین، لوئیس میگل گونسالس بدمار، ورونیکا کالون، رائول مورا، رخینو ارناندس و راکل ماراکو

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار پاسخ به پرسش های احتمالی فصل 5 پارت 2 سریال مانی هیست سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد‌ها و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسندگی مهمان کلیک نمایید.

 

پاسخ به پرسش های احتمالی سریال Money Heist

پاسخ به پرسش های احتمالی سریال Money Heist

پاسخ به پرسش های احتمالی سریال Money Heist


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *