برایان کاکس از بازی واکین فینیکس انتقاد کرد

به تازگی خبری منتشر شده است که در آن به انتقاد برایان کاکس از واکین فینیکس می‌پردازد؛ این اتفاق اخبار و حواشی زیادی را نیز در پی داشت.

ستاره معروف مجموعه تلویزیونی Succession، «برایان کاکس»، به شدت و با سخنان تند، انتقاداتی را به «واکین فینیکس» در نقش «ناپلئون» اعلام کرده است. فیلم Napoleon که آخرین اثر «ریدلی اسکات» محسوب می‌شود، در سال 2023 اکران شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


انتقاد برایان کاکس از واکین فینیکس

فیلم ناپلئون مورد انتظار بسیاری بود، اما با فروش تنها 221 میلیون دلاری جهانی، موفقیت چندانی نداشت. «اسکات» از نسخه اکرانی این فیلم راضی نبوده و ادعا کرده که نسخه اصلی بسیار طولانی‌تر و جامع‌تر است.

انتقاد برایان کاکس از واکین فینیکس

«برایان کاکس» به طور خاص، از نقش آفرینی «واکین فینیکس» انتقاد کرده و در انتقادات خود بازی «واکین فینیکس» را به شدت افتضاح خطاب کرده است. وی به شوخی، نام «فینیکس» را مورد انتقاد قرار داده و با انتقاد شیوه بازی او حواشی متعددی ساخت. همچنین، او «اسکات» را نیز مورد حمله قرار داده و از فدا کردن واقعیت تاریخی برای جلب توجه بینندگان و مخاطبان تاسف خود را ابراز کرد.

حالا باید ببینیم تا برخوردی که «واکین فینیکس» به انتقاد تند و زننده «برایان کاکس» خواهد داشت، به چه صورت خواهد بود و حواشی ایجاد شده به چه سمت و سویی خواهد رفت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی انتقاد برایان کاکس از واکین فینیکس چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *