گوشی مخصوص لاس زنی جم بلوی در ادامه موضوع خیانت به ایرم دریجی

داستان گوشی مخصوص لاس زنی جم بلوی خواننده ترک چیست؟ آیا حقیقت دارد که به ایرم دریجی خواننده پرحاشیه ترکیه خیانت کرده است؟ در ادامه خبر همراه ما باشید.

بعد از خبر تهدید ایرم دریجی و خیانت جم بلوی که خطاب به جم گفته بود “تمام ویس ها و پیام هایت را منتشر خواهم کرد!” ادعایی از سوی “Ikinci Sayfa” منتشر شد. اما آیا ایرم دریجی ویس های خیانت را آشکار کرد ؟ همراه ما باشید.

گوشی مخصوص لاس زنی جم بلوی

در ادامه موضوع خیانت به ایرم دریجی

گوشی مخصوص لاس زنی جم بلوی
افشای اسناد خیانت جم بلوی, ایرم دریجی ویس های خیانت را آشکار کرد

افشای اسناد خیانت جم بلوی خبر داغ این روزها شده است. طرفداران کنجاو هستند که بدانند آیا جم به ایرم برای بار دوم خیانت کرده است یا خیر؟


بیشتر بخوانید:


طبق اداعای “صفحه دوم” در موضوع خیانت Cem Belevi به Irem Derici که باعث جدایی آن دو شده است، ایرم یک گوشی دوم در جعبه داشبورد ماشین جم پیدا کرده است. مشخص شد که گوشی و سیم کارت مخصوص چشم چرانی و لاس زنی جم بوده و ایرم تمامی ویس‌ها و پیام‌ها را خوانده است. به همین دلیل خیانت جم برای او آشکار شده است.

گوشی مخصوص لاس زنی جم بلوی
افشای اسناد خیانت جم بلوی, ایرم دریجی ویس های خیانت را آشکار کرد

بیشتر بخوانید:


از همراهی شما تا انتهای نوشتار گوشی مخصوص لاس زنی جم بلوی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *