بهترین کمیک های مایتی ثور + [عکس] از نگاه سایت فیگار

همزمان که در انتظار فیلم ثور: عشق و رعد هستید، می‌توانید با مطالعه بهترین کمیک های مایتی ثور ، اطلاعات بیشتری از شخصیت جین فاستر به دست آورید.

چهارمین قسمت از فیلم‌های ثور در دنیای سینمایی مارول، قصد دارند تا شخصیت جین فاستر را وارد فاز جدیدی کنند. این شخصیت قرار است تا همانند بهترین کمیک بوک های مایتی ثور پتک ثور را بلند کرده و به قدرت‌های خدای آذرش دست یابد.

بهترین کمیک های مایتی ثور

چگونه جین فاستر تبدیل به مایتی ثور شد؟

شما می‌توانید فهرست بهترین کمیک های مایتی ثور را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

سال‌ها از اولین باری که جین فاستر از معشوق معمولی ثور تبدیل به یکی از قوی ترین شخصیت های کمیک شد می‌گذرد. با انتشار فیلم ثور نیز این شخصیت تبدیل به یکی از قوی‌ترین ابرقهرمانان دنیای سینمایی مارول می‌شود. امروزه ما جین فاستر را با عنوان مایتی ثور، یا ثور توانا می‌شناسیم. پس با فیگار همراه باشید تا بهترین کمیک های جین فاستر که شما را برای فیلم ثور: عشق و رعد آماده می‌کند را به شما معرفی نماییم.

What If..? #10

بهترین کمیک های مایتی ثور
بهترین کمیک های مایتی ثور, بهترین کمیک مایتی ثور

کمیک‌های وات ایف، داستان‌های جذابی را از واقعیت‌های متفاوت مارول روایت می‌کنند. داستان‌هایی که اغلب هیچ تاثیری بر دنیای اصلی مارول نگذاشته و تنها راهی برای در نظر گرفتن احتمالات متفاوت است. با این حال، همچنان داستان‌هایی در کمیک‌های وات ایف روایت می‌شود که سال‌ها بعد به واقعیت می‌پیونند. شماره 10 از کمیک‌های وات ایف را می‌توانیم علاقه بر ، جزو برترین کمیک بوک های مایتی ثور نیز محسوب کنیم.

چه می‌شد اگر به جای دونالد بلیک، جین فاستر میولنیر را پیدا کرده و با بلند کردن آن تبدیل به مایتی ثور شود؟ این فرضی است که در این کمیک بوک وات ایف شکل گرفت. سال‌ها بعد، بهترین کمیک بوک های مایتی ثور داستانی را روایت کردند که به نحوی دیگر، جین فاستر تبدیل به ثور شد.

بیشتر بخوانید:

Journey Into Mystery #84

بهترین کمیک های مایتی ثور
بهترین کمیک های مایتی ثور, برترین کمیک های مایتی ثور

قدمت جین فاستر تقریباً به اندازه خود ثور است. او تاکنون بارها در بهترین کمیک های ثور حاضر شده است. او برای اولین بار در شماره 84 سری کمیک‌های Journey Into Mystery به عنوان پرستار مطب دکتر بلیک حاضر شد.

جین فاستر از زمان زمان تاکنون بارها تکامل یافته‌ است تا در نهایت به مایتی ثور تبدیل شود. این کمیک یکی از بهترین کمیک های جین فاستر است اما باید بدانید که در آن زمان، نام جین فاستر، جین نلسون بود! هرچند که این نام خیلی زود تغییر کرد.

بیشتر بخوانید:

Thor #249

بهترین کمیک های مایتی ثور
بهترین کمیک های مایتی ثور, بهترین کمیک بوک های ثور مونث

شماره 249 کمیک‌های ثور، یکی از اولین بارهایی بود که جین فاستر تبدیل به یک جنگجو شد. پس از مرگ لیدی سیف، جین شمشیر او را به دست گرفت و تبدیل به قهرمان ازگارد شد. این حتی می‌تواند مقدمه تبدیل شدن او به مایتی ثور در فیلم پیش رو باشد. پس آن را در دسته بهترین کمیک بوک های ثور مونث قرار می‌دهد..

جین می‌تواند به نحوی با تعامل با لیدی سیف وارد داستان شود. حتی امکان وجود دارد که اگر لیدی سیف در این فیلم کشته شود، جین همانند یک جاینشین برای او عمل کند.

بیشتر بخوانید:

Valkyrie #1

بهترین کمیک های مایتی ثور
بهترین کمیک های مایتی ثور, بهترین کمیک های جین فاستر

دنیای سینمایی مارول درحال حاضر یک والکری دارد. اما تعداد زیادی از والکری‌ها وجود داشتند که به نظر می‌رسد تمام آن‌ها در دنیای سینمایی مارول کشته شده‌اند. شماره اول کمیک والکری، جین فاستر را تبدیل به یکی از مورد اعتمادترین والکری‌های شخص اودین کرد.

طرفداران کمیک‌ بوک‌های مارول می‌دانند که والکری یکی از مهم‌ترین جنگجویان ازگارد است. جین می‌تواند به عنوان یک عضو جامعه والکری‌های بازسازی شده در این فیلم حاضر شود. البته که او در نهایت با عنوان مایتی ثور فیلم را ترک خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

Thor: The Mighty Avenger #1

بهترین کمیک های مایتی ثور
بهترین کمیک های مایتی ثور, بهترین کمیک بوک های ثور مونث

کمیک Thor: The Mighty Avenger #1 یک مینی سریال فوق‌اعاده است که در واقعیتی جایگزین می‌گذرد. اگر شخصیت جین فاستر در فیلم جدید از این کمیک الهام گرفته باشد، می‌تواند حتی به ستاره اصلی فیلم تبدیل شود.

این مجموعه هشت شماره‌ای با هنر خارق‌العاده کرسی سامنی، به تنهایی ارزش خواندن دارد. داستان این سری کمیک به منشاء ماتی ثور می‌پردازد و مستقیماً از زبان خود جین فاستر و اولین رویارویی‌اش با ثور آغاز می‌شود. این کمیک بهترین کمیک مایتی ثور است که می‌تواند منبع الهام فیلم ثور عشق و تندر باشد.

بیشتر بخوانید:

Thors #4

بهترین کمیک های مایتی ثور
بهترین کمیک های مایتی ثور, برترین کمیک بوک های مایتی ثور

مینی سریال ثور، یک سری کمیک بود که در سال 2015 و تحت تاثیر رویداد عظیم جنگ‌های پنهان ساخته شد. تمرکز این کمیک بر شخصیت جین فاستر است و او را در مقابل تعداد متعددی از ثورهای مختلف جهان‌های موازی قرار می‌دهد.

با توجه به گسترش جهان‌های موازی در دنیای سینمایی مارول و زمینه‌ چینی برای رویداد جنگ‌های پنهان، این کمیک نیز می‌توانید بهترین کمیک مایتی ثور برای الهام این فیلم باشد.

بیشتر بخوانید:

All-New, All-Different Avengers #5

بهترین کمیک های مایتی ثور
بهترین کمیک های مایتی ثور, بهترین کمیک بوک های مایتی ثور

پنجمین شماره از سری کمیک‌های All-New, All-Different Avengers یکی از مهم‌ترین و برترین کمیک های مایتی ثور است که باید پیش از فیلم ثور 4 بخوانید. در این کمیک، جین فاستر و سم ویلسون که اکنون به عنوان کاپیتان آمریکا شناخته می‌شود، وارد یک رابطه عاطفی می‌شوند.

سم یکی از معدود افرادی است که جین فاستر را ثور می‌داند و همین در ایجاد رابطه عاشقانه آن‌ها اثربخش است. با توجه به این که درحال حاضر هم جین فاستر و هم سم ویلسون در دنیای سینمایی مارول ظاهری جدید دارند، احتمال شکل گیری چنین رابطه‌ای در آینده کاملاً ممکن است.

بیشتر بخوانید:

Mighty Thor #705

بهترین کمیک های مایتی ثور
بهترین کمیک های مایتی ثور, برترین کمیک های مایتی ثور

شماره 705 اهمیت زیادی برای جین فاستر دارد. در ابتدا به نظر می‌رسید که این کمیک پایان کار جین فاستر در کمیک‌های مارول باشد اما این تازه آغاز ماجرا بود. به همین دلیل است که آن را بهترین کمیک های ثور مونث می‌نامیم.

در این کمیک، جین فاستر به بیماری سرطان دچار شده و درحال مرگ است. در همین حین که او از شدت ضعف توانایی هیچ کاری را ندارد،‌ با بلند کردن پتک ثور، به قدرت‌های خدای آذرش دست یافته و این تبدیل به کلید نجات او می‌شود. از آن لحظه به بعد،‌ جین فاستر تبدیل به مایتی ثور شد.

بیشتر بخوانید:

Thor #1

بهترین کمیک های مایتی ثور
بهترین کمیک های مایتی ثور, بهترین کمیک های ثور مونث

سری کمیک‌های ثور، از سال 2014 آغاز به انتشار کردند. این کمیک اولین باری بود که جین فاستر را به عنوان ثور اصلی دنیای کمیک‌های مارول معرفی کرد. چیزی که به نظر می‌رسد به زودی در دنیای سینمایی مارول نیز اتفاق بیافتد.

پس از نالایقی ثور اودینسون، زنی با هویت مرموز لیاقت بلند کردن میولنیر را به دست آورده و تبدیل به مایتی ثور شد. در ابتدا هویت جین فاستر مخفی بود اما در ادامه برترین کمیک بوک های مایتی ثور فاش شد که این ثور توانا، همان جین فاستر است.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین کمیک های مایتی ثور سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

پرسش های متداول در رابطه با بهترین کمیک های مایتی ثور

اولین حضور مایتی ثور در کدام کمیک است؟

تبدیل شدن جین فاستر به مایتی ثور، در ابتدا در دهمین شماره از سری کمیک‌های What If رخ داد.

آیا جین فاستر یک والکری است؟

جین فاستر در یک بازه زمانی تبدیل به یکی از والکری‌های مورد اعتماد اودین شد اما درحال حاضر، او به عنوان جانشین شخص ثور شناخته می‌شود.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *