بهترین کمیک های بیوه سیاه ؛ زیبا‌ترین قهرمان مارول

بیوه‌ی سیاه، یکی از مهم‌ترین قهرمانان دنیای مارول و MCU است. با ما همراه باشید تا به معرفی بهترین کمیک های بیوه سیاه بپردازیم.

ناتاشا رومانوف، یا همان بیوه سیاه (Black Widow) یک شخصیت خیالی از سری کمیک‌های مارول است که نقش مهمی را در دنیای MCU، یا فاز سوم این مجموعه ایفا کرد. او اولین بار در سال 1964، توسط استن لی معروف (بهترین نویسنده های کمیک) خلق شد.

وی نخستین بار، حضورش خودش را در کمیک به عنوان یک جاسوس روسی معرفی کرد که دشمن مرد آهنی است. او در ادامه، به آمریکا فرار کرد و در سازمان شیلد شروع به فعالیت کرد. از توانایی‌های این شخصیت زن (زن های جذاب کتاب های کمیک ؛ قدرتمند ترین زنان مارول و دی سی) مارول، می‌توان به استراتژیک‌های نظامی، توانایی مبارزه‌ی تن به تن، آمادگی جسمانی بالا، و قدرت تیر‌اندازی بالا می‌باشد.

این شخصیت قدرتمند، نقش مهم و کار‌آمدی در تشکیل گروه انتقام‌جویان (بهترین کمیک های انتقام جویان) نیز دارد، و در برخی از کمیک‌ها نقش رهبری این گروه (بهترین رهبران گروه انتقام جویان) را بر عهده گرفته بود.

بهترین کمیک های بیوه سیاه

زیبا‌ترین قهرمان مارول

شما می‌توانید فهرست بهترین کمیک های بیوه سیاه را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

بهترین کمیک های بیوه سیاه
بهترین کمیک های بیوه سیاه

این جاسوس دو رگه‌ی روسی و ژاپنی، داستان‌های متعددی، در دنیا‌های مختلف دارد که ما امروز می‌خواهیم با همدیگر به معرفی بهترین کمیک های بیوه سیاه بپردازیم.

Tales Of Suspense #52

بهترین کمیک های بیوه سیاه
بهترین کمیک بیوه سیاه
  • سال انتشار : 1964
  • امتیاز : 3.4

با اینکه ناتاشا رومانوف تا همان سال از خودش کمیکی به اثبات رسانده بود، اما لقب یکی از برترین کمیک های بیوه سیاه به این داستان تعلق می‌گیرد. این کمیک اولین حضور ناتاشا رومانوف، به عنوان یک جاسوس روسی بود که برای به قتل رساندن تونی استارک فرستاده شده بود.

در این داستان، بلک ویدو، تونی استارک را محو زیبایی‌اش می‌کند که او را به قتل برساند، اما به سرعت رو به سمت خوبی پیش می‌رود، و با تونی استارک همکاری می‌کند تا با دشمنانش مقابله کند. حالا او یکی از اعضای مهم گروه انتقام جویان (بهترین اعضای انتقام جویان) نام می‌گیرد.

Daredevil #81

بهترین کمیک های بیوه سیاه
کمیک های برتر بیوه سیاه
  • سال انتشار : 1971
  • امتیاز : 3.9

برخی از برترین کمیک های بلک ویدو برای زمانی است که او با دیگر ابر‌قهرمان‌های دنیای مارول هم‌تیمی می‌شود. شاید برایتان جاب باشد که در یکی از کمیک‌های دردویل، یا همان بی‌باک، حضور بیوه‌ی سیاه بسیار مهم است.

در این داستان، بی‌باک که در حال غرق شدن می‌باشد، توسط بلک ویدو نجات پیدا می‌کند، و حالا این دو با همدیگر همکاری تیم می‌شوند تا با یکی از بزرگ‌ترین شرور‌های دنیای مارول (بهترین شرور های مارول) مبارزه کنند. این روایتی که در بیان می‌شود، اهمیت زیادی برای هر دو شخصیت در کمیک‌های مختلف دارد.

Avengers #43 & #44

بهترین کمیک های بیوه سیاه
برترین کمیک های بلک ویدو
  • سال انتشار : 1967
  • امتیاز : 5.0

این کمیک، بر روی ناتاشا، و رابطه‌اش با گاردین قرمز را نشان می‌دهد. تیمم قهرمانان برای نجات ناتاشا که توسط Red Gardian ربوده شده، ظاهر می‌شوند، و سعی بر نجات او دارند. این ابر‌شرور که در گذشته با ناتاشا رابطه‌ی عاشقانه داشته است، سعی بر آسیب رساندن به او را ندارد، و هدف او از گروگان گرفتن ناتاشا، طعمه‌ای است که با کاپتان آمریکا مبارزه کند.

این کمیک چالش جذابی برای ناتاشا است که وفاداری‌اش به عشق سابق، یا گروه انتقام جویان را انتخاب کند.

بیشتر بخوانید:

No Place Like Home

بهترین کمیک های بیوه سیاه
جدید ترین کمیک های بلک ویدو
  • سال انتشار : 2004
  • امتیاز : 4.0

مینی سریال بلک ویدو که در سال 2004 منتشر شده بود، به گذشته‌ی تاریک و غمگین (بهترین فیلم های غمگین 2022 و 2021) ناتاشا می‌پردازد. این کمیک، بلک ویدو را که داستانش در روسیه است را نشان می‌دهد. داستان این مجموعه حایی را به تصویر می‌کشد که ناتاشا و قاتلان روسی، زیر نظر آموزش‌های وحشیانه‌ای قرار می‌گیرند تا به جاسوسان حرفه‌ای تبدیل شوند.

The Itsy-Bitsy Spider

بهترین کمیک های بیوه سیاه
بهترین کمیک های بیوه سیاه
  • سال انتشار : 2001
  • امتیاز : 4.5

ناتاشا پس از سال‌ها فعالیت در گروه انتقام جویان، یکی دیگر از کسانی که با او در روسیه، مورد شکنجه قرار گرفته است را پیدا می‌کند و او می‌خواهد که ناتاشا را به همان جای قبلی خودش برگرداند، تا برای دولت شوروی جاسوسی کند.

یلنوا که با ناتاشا، که در یک اتاق تحت آموزش قرار می‌گرفتند، گذشته‌ای احساسی با یکدیگر دارند، و تقابل این دو به عنوان دو جنگجو در مقابل همدیگر، یکی از اتفاقاتی است که این کمیک را به یکی از بهترین کمیک های Black Widow کرده است. این کتاب نشان می‌دهد که گذشته‌ی ناتاشا در روسیه، همیشه در حال بازگشت می‌باشد تا با او مقابله کند.

بیشتر بخوانید:

Marvel Knights Black Widow

بهترین کمیک های بیوه سیاه
برترین کمیک های بیوه سیاه
  • سال انتشار : 2020
  • امتیاز : 4.4

این نسخه از سری مجموعه کمیک‌های بلک ویدو است که بدون شک بهترین کمیک بیوه سیاه می‌باشد که به بررسی داستان‌های حماسی (بهترین فیلم های حماسی 2022) این شخصیت می‌پردازد. در این مجموعه، افراد انتقام جویان پراکنده شده‌اند و بیوه‌ی سیاه باید به تنهایی با شرارت مبارزه کند.

ناتاشا در این کمیک، ابر‌قهرمان محبوب دنیای مارول لقب می‌گیرد.

The Name Of The Rose

بهترین کمیک های بیوه سیاه
بهترین کمیک های Black Widow
  • سال انتشار : 2011
  • امتیاز : 4.1

این داستان که از مجموعه کمیک‌های معمایی (بهترین فیلم های جنایی و معمایی 2022) بلک ویدو است، داستانی احساسی و عاشقانه (بهترین فیلم های تخیلی عاشقانه 2022 و 2021) را از ناتاشا به تصویر می‌کشد.

در این کمیک، رمز و راز‌های زیادی فاش می‌شود، و پرونده‌های مختلفی حل می‌شود. همچنین این کتاب دارای شخصیت‌های آیرون من و ولورین (بهترین کمیک های ولورین) است، که ناتاشا سعی دارد با آن‌ها همکاری کند، تا قدرت‌های یک شرور قدرتمند را به اتمام برسانند.

The Finely Woven Thread

بهترین کمیک های بیوه سیاه
بهترین کمیک های بیوه سیاه
  • سال انتشار : 2014
  • امتیاز : 4.0

این داستان باورنکردنی، به عمق گذشته‌ی ناتاشا در روسیه می‌پردازد. فلش‌بک‌های زیادی به دورانی که ناتاشا، یک سرباز روسی بوده‌ است، پرداخته می‌شود که این کمیک را به یکی از جدید ترین کمیک های بلک ویدو با فضای کلاسیک تبدیل می‌کند.

داستان از جایی آغاز می‌شود، ناتاشا مخفیانه به روسیه بر‌می‌گردد و از نقشه‌ی مفصلی که رئیس‌اش برایش تدارک دیده است، خبردار می‌شود. حالا او سعی می‌کند با قدرت‌ها و مهارت‌های خودش، جلوی این فاجعه را بگیرد.

بیشتر بخوانید:

Homecoming

بهترین کمیک های بیوه سیاه
بهترین کمیک های بیوه سیاه
  • سال انتشار : 2005
  • امتیاز : 4.2

در این داستان، که به صورت ژانر نوآر (معرفی و تحلیل بهترین فیلم های نوآر) ساخته، و عرضه شده است. در این کمیک، که یکی از کمیک های برتر بیوه سیاه است، یک قاتل حرفه‌ای به دنبال پیدا کردن، و به قتل رساندن ناتاشا می‌باشد. همه‌ی این اتفاقات باعث می‌شود تا ناتاشا دوباره به روسیه برگردد و به معمایی که در جریان است، خبردار بشود.

Deadly Origin

بهترین کمیک های بیوه سیاه
بهترین کمیک های بیوه سیاه
  • سال انتشار : 2010
  • امتیاز : 4.3

یکی از اصلی‌ترین داستان‌های این شخصیت، که تکمیل‌کننده‌ی گذشته‌ی آشفته‌ی این قهرمان است، و لحظات به‌یاد‌ماندنی را برای هواداران به ارمغان می‌آورد. این داستان شامل شخصیت‌های بسیاری می‌باشد که با ناتاشا همکاری می‌کنند. Deadly Origin، کامل به شخصیت‌های درونی ناتاشا می‌پردازد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین کمیک های بیوه سیاه سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

پرسش های متداول

شخصیت بیوه‌ی سیاه، از چه سالی به مارول اضافه شد؟

این شخصیت در سال 1964 به مارول اضافه شد.

جدید‌ترین کمیکی که از بیوه سیاه، در چه سالی منتشر شده است؟

جدید‌ترین کمیکی که از بیوه سیاه منتشر شده است، در سال 2021 آمده است.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *