هیجان انگیزترین سکانس های دنیای سینمایی مارول از نگاه سایت فیگار

دنیای سینمایی مارول در طول فعالیت خود لحظات هیجان انگیزی را به تصویر کشید. همراه ما باشید تا به هیجان انگیزترین سکانس های دنیای سینمایی مارول بپردازیم.

دنیای سینمایی مارول از زمان شروع خود در سال 2008، توانست فیلم‌ها و سریال‌های (بهترین سریال های مارول و دی سی) فوق العاده‌ای را به طرفداران دنیای کمیک ارائه دهد. شروع این دنیای سینمایی با فیلم مرد آهنی همراه بود و با بازی بی‌نظیر رابرت داونی جونیور در نقش تونی استارک، شروع فوق العاده‌ای را برای مارول رقم زد.

در نگاه اول طرفداران انتظار شروع یک دنیای سینمایی بزرگ را نداشتند، اما مارول برنامه ریزی بسیار فوق العاده‌ای برای فیلم‌های بعدی خود داشت. در بین این فیلم لحظای وجود دارد که طرفداران در سینما را به وجد آورد و به طوری بود که صدای جیغ‌ها از صدای فیلم بیشتر شد. مارول در ساخت لحظات هیجان انگیز تجربه بسیار خوبی دارد و بارها توانسته سینما را از جیغ هواداران پر کند.

مارول در حال حاضر در حال اتمام فاز چهارم خود می‌باشد و فیلم‌های فاز بعدی خود را معرفی کرده است. سکانس‌هایی که مارول بر روی پرده سینما به نمایش گذاشت، چیزی فراتر از انتظار طرفداران بود. در این نوشتار قصد داریم تا هیجان انگیزترین سکانس های دنیای سینمایی مارول را به شما معرفی کنیم.

هیجان انگیزترین سکانس های دنیای سینمایی مارول

هیجان انگیزترین سکانس های MCU

شما می‌توانید فهرست هیجان انگیزترین سکانس های دنیای سینمایی مارول را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

هیجان انگیزترین سکانس های دنیای سینمایی مارول
هیجان انگیزترین سکانس های دنیای سینمایی مارول

در این نوشتار هیجانی‌ترین سکانس‌هایی که دنیای سینمایی مارول تا به حال به تصویر کشیده را به شما معرفی خواهیم کرد. سکانس‌هایی که با دیدن آن‌ها، بینندگان در جای خود میخکوب شدند. تا انتهای این نوشتار همراه ما باشید تا به هیجان انگیزترین سکانس های دنیای سینمایی مارول بپردازیم.

اتحاد انتقام جویان – انتقام جویان 1

هیجان انگیزترین سکانس های دنیای سینمایی مارول
سکانس‌های هیجان انگیز دنیای سینمایی مارول

مارول بعد از چند سال از شروع دنیای سینمایی خود با فیلم مرد آهنی (چه می‌شد اگر مرد آهنی در فیلم پایان بازی زنده می‌ماند)، خبر اکران اولین فیلم انتقام جویان را به بینندگان خود داد. این فیلم به بهترین شیوه ممکن اتحاد گروه انتقام جویان را نشان می‌دهد. فیلم انتقام جویان یکی از بهترین پروژه‌های دنیای سینمایی مارول است که به شدت مورد استقبال هواداران قرار گرفت.

این فیلم لحظات هیجان انگیز بسیار زیادی دارد، از مبارزه هالک (بهترین دیالوگ های هالک در دنیای سینمایی مارول) با ثور گرفته تا نجات فضاپیمای شیلد توسط مرد آهنی که بسیار چشمگیر بودند، اما یکی از هیجان انگیزترین سکانس های دنیای سینمایی Marvel در فیلم انتقام جویان زمانی است که انتقام جویان با یکدیگر متحد می‌شود و کاپبتان آمریکا به رهبری اعضای تیم می‌پردازد.

تعقیب و گریز – پلنگ سیاه

هیجان انگیزترین سکانس های دنیای سینمایی مارول
هیجان انگیزترین سکانس های MCU

پلنگ سیاه (بهترین شخصیت های کمیک پلنگ سیاه که در MCU نیستند) یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های دنیای سینمایی مارول می‌باشد. ایفای نقش این شخصیت از ابتدا به عهده چادویک بوزمن بود، اما متاسفانه به دلیل سرطان درگذشت. قسمت دمو فیلم پلنگ سیاه در سال 2023 اکران خواهد شد و به احتمال بسیار زیاد، خواهرش، شوری جای او را به عنوان پلنگ سیاه می‌گیرد.

اولین فیلم پلنگ سیاه (بهترین کمیک های پلنگ سیاه) در سال 2018 اکران شد و به یکی از خوش ساخت‌ترین فیلم‌های دنیای سینمایی مارول تبدیل شد. این فیلم لحظات هیجان انگیز بسیار زیادی دارد، اما یکی از هیجان انگیزترین سکانس های دنیای مارول در این فیلم زمانی اتفاق می‌افتد که تیچالا به همراه یارانش به تعقیب و گریز اولیس کلاو می‌پردازند تا او را به خاطر جنایاتی که انجام داده است، محکوم کنند. این سکانس با داشتن جلوه‌های ویزه فوق العاده و اکشن (بهترین فیلم های اکشن 2022) بسیار عالی، هر بیننده‌ای را میخکوب خواهد کرد.

نبرد در فرودگاه – کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی

هیجان انگیزترین سکانس های دنیای سینمایی مارول
هیجان انگیزترین سکانس های دنیای مارول

یکی از مباحثی که در بین طرفداران دنیای سینمایی مارول (بالاترین دستمزدها برای بازیگران دنیای سینمایی مارول) مطرح می‌شود این است که کدام یک از قهرمانان قوی‌تر هستند، یا نبرد بین قهرمانان چگونه خواهد بود. این سوال به خوبی در فیلم کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی جواب داده می‌شود. فیلم کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی می‌تواند جزو جدی‌ترین و بهترین فیلم‌های دنیای سینمایی مارول قرار بگیرد.

در این فیلم، تیم انتقام جویان (بهترین کارگردان ها برای فیلم انتقام جویان جنگ های پنهان) بر سر پیمان نامه بین المللی که انتقام جویان را محدود می‌کند، دچار اختلاف نظر می‌شود و در این میان نبردی بین آن‌ها شکل می‌گیرد. این نبرد در یکی از فرودگاه‌های آلمان رخ می‌دهد و تیم کاپیتان آمریکا علیه تیم مرد آهنی شروع به مبارزه می‌کنند. این سکانس تماماً جزو هیجان انگیزترین سکانس های MCU قرار می‌گیرد و حضور مرد عنکبوتی و مرد مورچه‌ای برای اولین بار در بین اعضای انتقام جویان دیده می‌شود.

نبرد سرباز زمستان و کاپیتان آمریکا – کایپتان آمریکا: سرباز زمستان

هیجان انگیزترین سکانس های دنیای سینمایی مارول
هیجان انگیزترین سکانس های دنیای سینمایی Marvel

دومین فیلم مجموعه کاپیتان آمریکا (بهترین کمیک های کاپیتان آمریکا از نگاه سایت فیگار) به نام سرباز زمستان در سال 2014 اکران شد. این یکی از بهترین فیلم‌های دنیای سینمایی مارول می‌باشد زیرا از لحاظ داستان پردازی و سکانس‌های مبارزه طراحی فوق العاده‌ای دارد. این فیلم بازگشت دوست صمیمی استیو راجرز یعنی باکی بارنز را در قامت سرباز زمستان نشان می‌دهد.

استیو قبل از اینکه بداند سرباز زمستان همان دوست صمیمی‌اش است با او مبارزه می‌کند. این یک مبارزه (بهترین بازی های مبارزه ای بر اساس متاکریتیک) خیابانی تمام عیار است که بین دو ابرسرباز شکل می‌گیرد. یکی از نکات جالب این سکانس عدم حضور بدلکاران می‌باشد و حاصل این مبارزه فوق العاده، هنرنمایی کریس ایوانز و سباستین استن بود. این سکانس جزو سکانس‌های هیجان انگیز دنیای سینمایی مارول قرار می‌گیرد.

اتحاد نگهبانان – نگهبانان کهکشان 1

هیجان انگیزترین سکانس های دنیای سینمایی مارول
هیجان انگیزترین سکانس های دنیای سینمایی مارول

اولین فیلم نگهبانان کهکشان (شجاع ترین اعضای نگهبانان کهکشان در دنیای سینمایی مارول از نگاه سایت فیگار) در سال 2014 به کارگردانی جیمز گان اکران شد و به سرعت مورد توجه هواداران قرار گرفت. این فیلم گروه نگهبانان کهکشان را برای اولین بار به تصویر می‌کشد و می‌توان گفت که در معرفی آن‌ها بسیار فوق العاده عمل کرد.

یکی از هیجان انگیزترین قسمت‌های این فیلم زمانی است که پیتر برای نجات کهکشان مجبور می‌شود تا سنگ قدرت را به دست بگیرد، اما اینکار چیزی جز خود کشی نبود. در همین لحظه بقیه اعضای نگهبانان (بهترین کمیک های نگهبانان کهکشان) متحد می‌شود و سعی می‌کنند تا قدرت سنگ را بین خود تقسیم نمایند. این سکانس همدلی و فداکاری این تیم را به تصویر می‌کشد و وقتی رونان متوجه می‌شود که آن‌ها قدرت کنترل سنگ را دارند از آن‌ها می‌پرسد: چطور ممکنه؟ و پیتر در جواب او می‌گوید: خودت گفتی، ما نگهبانان کهکشانیم.

نبرد ثور و هالک – ثور: رگناروک

هیجان انگیزترین سکانس های دنیای سینمایی مارول
هیجان انگیزترین سکانس های دنیای سینمایی مارول

سومین فیلم ثور (بهترین دیالوگ های ثور در دنیای سینمایی مارول ) به کارگردانی تایکا وایتیتی ظدر سال 2017 اکران شد. این فیلم ثور را به یکی از محبوب‌ترین ابرقهرمانان دنیای مارول تبدیل کرد، زیرا دو فیلم قبلی ثور آنطور که باید چشمگیر نبودند.

یکی از سکانس‌های میخکوب کننده این فیلم نبرد هالک (شخصیت هایی که شی هالک می تواند وکیلشان شود) و ثور می‌باشد. ثور به سیاره ساکار منتقل شد و در آنجا مجبور تا برای آزادی خود با هالک مبارزه کند. نبرد بین قوی‌ترین ابرقهرمانان مارول بسیار دیدنی است، زیرا قدرت عصبانیت هالک و خدای رعد را به تصویر می‌کشد.

اتحاد مردان عنکبوتی – مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست

هیجان انگیزترین سکانس های دنیای سینمایی مارول
هیجان انگیزترین سکانس های دنیای سینمایی مارول

قسمت سوم فیلم مرد عنکبوتی (15 تا از قوی ترین نسخه های مرد عنکبوتی) بعد از انتقام جویان: پایان بازی جزو پرانتظارترین فیلم‌های مارول قرار می‌گیرد، زیرا مدتی قبل از اکران این فیلم، شایعاتی مربوط به حضور توبی مگوایر و اندرو گارفیلد در این فیلم در فضای مجازی منتشر شده بود.

شایعات به حدی صحت داشتند که اگر واقعی نبودند این فیمل یک شکست بسیار بزرگ را در پیش داشت. فیلم مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست، ادای احترام بزرگی به همه طرفداران مرد عنکبوتی می‌باشد و هیجان انگیزترین سکانس‌های تاریخ فیلم‌های مرد عنکبوتی (رتبه بندی بهترین فیلم ها و سریال های مرد عنکبوتی) را به تصویر می‌کشد. یکی از سکانس‌هایی که سینما را تا با جیغ طرفداران پر کرد، اتحاد بین مردان عنکبوتی بود. در ابتدا آن‌ها همانگی لازم برای مقابله با شروران را نداشتند و پس از یک مکالمه بسیار دیدنی، آن‌ها با یکدیگر به سمت دشمنانشان تاب می‌خورند.

ورود ثور به واکاندا – انتقام جویان: جنگ ابدیت

هیجان انگیزترین سکانس های دنیای سینمایی مارول
هیجان انگیزترین سکانس های دنیای سینمایی مارول

انتقام جویان: جنگ ابدیت بدون شک بزرگ‌ترین فیلم مارول می‌باشد و دارای صحنه‌های بسیار هیجان انگیزی است. این فیلم با بهترین داستان پردازی و تقسیم وظایف بین شخصیت‌ها، خود را بالاتر از هر فیلم دیگری قرار می‌دهد.

یکی از سکانس‌هایی که تماماً در سینما جیغ طرفداران را در آن خواهید شنید، ورود ثور به واکاندا است. هنگامی که انتقام جویان با لشکر تانوس در واکاندا درگیر می‌شود تا جایی توانایی مقابله با آن‌ها را داشتند، اما بعد از دقایقی تعداد آن‌ها به قدری زیاد شد که نبرد با آن‌ها بسیار سخت‌تر از قبل بود. در همین هنگام ثور از راه می‌رسد و با سلاح جدید خود، استورم بریکر، قدرت تازه‌ای به حملات انتقام جویان می‌بخشد که بسیار هیجان انگیز بود.

بیشتر بخوانید:

به دست گرفتن میولنیر – انتقام جویان: پایان بازی

هیجان انگیزترین سکانس های دنیای سینمایی مارول
هیجان انگیزترین سکانس های دنیای سینمایی مارول

فیلم انتقام جویان: پایان بازی یکی از پرفروش‌ترین و مورد انتظارترین فیلم‌های تاریخ سینما است. این فیلم داستان بعد از فیلم انتقام جویان: جنگ ابدیت را نشان می‌دهد که چگونه قهرمانان باقی مانده می‌خواهند افراد کشته شده در سطح کهکشان را بازگردانند.

نبردی که در انتهای این فیلم بین سه عضو اصلی انتقام جویان و تانوس (بهترین دیالوگ های تانوس در دنیای سینمایی مارول) شکل می‌گیرد جزو میخکوب کننده‌ترین لحظاتی است که در این فیلم رخ می‌دهد. در لحظاتی که ثور نزدیک بود توسط تانوس کشته شود، میولنیر به تانوس برخورد می‌کند و متوجه می‌شویم که کاپیتان توانسته آن را بلند کند. این سکانس هیجان این فیلم را چند درجه بیشتر می‌کند و مبارزه‌ی که بین کاپیتان و تانوس شکل می‌گیرد به آن هیجان بیشتری می‌بخشد.

ورود ارتش انتقام جویان – انتقام جویان: پایان بازی

هیجان انگیزترین سکانس های دنیای سینمایی مارول
هیجان انگیزترین سکانس های دنیای سینمایی مارول

فیلم انتقام جویان: پایان بازی نیاز به یک نبرد بسیار بزرگ داشت تا طرفداران را راضی کند و این کار را به بهترین نحوه ممکن انجام داد. زمانی که کاپیتان و بقیه اعضای باقی مانده تیم توانایی ادامه مبارزه را ندارند و ارتش تانوس نزدیک می‌شود، سم کاپیتان را از طریق بیسیم صدا می‌زند و می‌گویدک کاپیتان صدای منو می‌شنوی؟

ورود ارتش انتقام جویان از پورتال‌هایی که دکتر استرنج (10 شخصیت که می‌توانند در MCU شاگرد دکتر استرنج شوند از نگاه سایت فیگار) برای ورود آن‌ها استفاده کرد یک سکانس تماشایی و هیجان انگیز را به طرفداران ارائه می‌کند. سکانس رویارویی تمام انتقام جویان با ارتش تانوس یکی از حماسی‌ترین و ماندگارترین لحظات دنیای مارول می‌باشد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار هیجان انگیزترین سکانس های دنیای سینمایی مارول سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


One thought on “هیجان انگیزترین سکانس های دنیای سینمایی مارول از نگاه سایت فیگار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *