ویدیو ببینید: پشت پرده هک تلویزیون روسیه

اخیراً ویدئویی مبنی بر پشت پرده هک تلویزیون روسیه به انتشار که حواشی و بازتاب‌های فراوانی را با خودش در فضای مجازی به همراه داشت.

چندی پیش، هک تلویزیون روسیه با پوتین جعلی به انتشار رسید که حواشی و بازتاب‌های زیادی را تحت عنوان هک تلویزیون روسیه توسط هکر‌های اوکراینی به انتشار رسید. ویدیوی هک شدن تلویزیون روسیه جنجال‌های زیادی را به همراه داشت.

پشت پرده هک تلویزیون روسیه

هک تلویزیون‌های روسیه با پوتین جعلی

گروه بین الملل کرملین اعلام کرد، چندین تلویزیون و ایستگاه رادیویی روسیه هک شدند و به دنبال این اقدام پیغام دروغینی از جانب ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری این کشور منتشر شد. در این پیام جعلی، پوتین گفت:

نیروهای اوکراینی توسط ناتو تا دندان مسلح شده‌اند و با حمایت‌های مداوم واشنگتن به مناطقی نظیر کورسک، بلگورود و بریانسک حمله کرده‌اند.

بیشتر بخوانید:

نگرانی های آمریکا از وقایع اخیر بلگورود روسیه

در این پیام دروغین همچنین ذکر شد:

حکومت نظامی اعلام شده و خارج‌سازی غیرنظامیان در سه منطقه مذکور در جریان است. دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین در واکنش به این خبر گفت: برنامه هک شده بود. همه چیز به کنترل عادی خود بازگشته است.

پشت پرده هک تلویزیون روسیه
هک تلویزیون‌های روسیه با پوتین جعلی

هک تلویزیون‌های روسیه با پوتین جعلی

در ادامه می‌توانید ویدیوی هک شدن تلویزیون روسیه را ببینید:

براساس گزارش نیویورک پست، این فیلم مرموز با پیامی به زبان اوکراینی همراه بود که در آن نوشته شده بود سکوت، هیچ اطلاعیه ای مبنی بر اینکه شروع می شود، وجود نخواهد داشت که برخی تاکید کردند این جنگ روانی نشان از شروع بی سروصدای ضدحمله علیه روسیه بوده است.

در این ویدیو دو جت جنگنده در حال پرواز در آسمان هستند که اشاره آشکاری به تلاش‌های اوکراین برای دریافت هواپیماهای جنگی از متحدان غربی خود است. در بخشی از ویدیو همچنین ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهور اوکراین بارها قول داده است که کنترل کریمه را که در سال ۲۰۱۴ با رای‌گیری از این کشور جدا شد، بازپس بگیرد.

جهت دیدن ویدئوهای بیشتر که در فضای مجازی پربازدید شده است از بخش وایرال ویدئوز در سایت فیگار دیدن کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *