فوری: هانی کرده و نوچه هایش بازداشت شدند! +[جزئیات]

بازداشت هانی کرده ؛ بعد از جنجال گنده لات معروف تهران در تمرین آبی ها، رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس تهران بزرگ اعلام کرد که هانی کرده و ۳ نوچه‌اش بازداشت شدند.

پلیس تهران اعلام کرد در پی انتشار فیلم حمله اوباش تهران به هواداران استقلال در حاشیه تمرین این تیم در کمپ حجازی، هانی کُرده و ۳ نوچه‌اش دستگیر شدند. پیش از این، فدراسیون فوتبال هم این افراد را تا اطلاع‌ ثانوی از حضور در کلیه ورزشگاه‌ها محروم کرده بود. در ادامه مطلب با خبر دستگیری هانی کرده همراه ما بمانید.

بازداشت هانی کرده

  • هانی کرده بازداشت شد

به گزارش منابع خبری:

هانی کرده و ۳ نوچه اش که در تمرین تیم استقلال با چند تن از هواداران درگیر شده بودند بازداشت شدند.

به دنبال انتشار تصاویری از حضور یکی از اراذل و اوباش به‌نام پایتخت در تمرین تیم فوتبال استقلال و حمله این فرد به شماری از هواداران این تیم، رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت از دستگیری این فرد شرور خبر داد. ، چند روز پیش ویدیوهایی در فضای مجازی منتشر شد که در آن یکی از اراذل و اوباش سابقه‌دار پایتخت معروف به «هانی کرده» در تمرین تیم فوتبال استقلال حاضر شده و به شماری از هواداران حمله‌ور شده بود.

بازداشت هانی کرده

درگیری هانی کرده در تمرین استقلال

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس تهران بزرگ گفت: هانی کرده از اراذل و اوباش سابقه دار است که بارها تعهد داده رفتارهای خارج از عرف جامعه انجام ندهد و این چنین رفتارهای او به هیچ عنوان قابل قبول نیست. به همین دلیل دستگیری این اراذل در دستور کار قرار گرفت و فورا این فرد دستگیر شد تا پرونده به مراجع قضایی ارسال شود. در حال حاضر این افراد در اختیار پلیس اطلاعات تهران بزرگ قرار داشته و تحقیقات از آنان درباره چرایی این اقدام و دیگر افراد احتمالی مرتبط با این اقدام در دستور کار قرار دارد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *