تریلر رسمی فیلم Role Play با بازی کیلی کوئوکو و دیوید اویلوو منتشر شد

تریلر رسمی فیلم Role play منتشر شد. آمازون پرایم ویدئو با انتشار تریلر این فیلم Role play اعلام کرد، این فیلم در ژانویه 2024 اکران خواهد شد.

Role playدر ژانر کمدی جاسوسی ساخته شده و در آن  «کیلی کوئوکو»و «دیوید اویلوو» در مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند.
فیلم  «نقش بازی کردن» روایتگر زندگی زنی است که در کنار همسر و دو فرزندش زندگی بی‌نقصی دز نیوجرزی دارند. وقتی این زوج تصمیم به نقش بازی کردن برای بهبود بخشیدن به رابطه عاشقانه خود می‌گیرند، مرد متوجه می‌شود که همسرش یک آدمکش حرفه‌ای است.


ادامه مطلب در ادامه 

بیشتر بخوانید:


تریلر رسمی فیلم Role Play منتشر شد

«کیلی کوئوکو»که پس از بازی در تئوری بیگ بنگ به شهرت بالایی رسید و در سال‌های فعالیت خود نامزد جوایز معتبر متعدد و همچنین موفق به کسب جوایزی از جمله جوایز ستلیت و جایزه تلویزیونی به انتخاب منتقدان شده است که در این فیلم در نقش «اما» بازی می‌کند.

او امسال سریال «براساس یک داستان واقعی» «Based on a true story» را برای پخش دارد. «دیوید اویلوو» بازیگر و تهیه کننده پر سابقه که بارها نامزد جوایز معتبر امی و گلدن گلوب شده است در نقش مقابل «کوئوکو» ایفای نقش می‌کند. او هم امسال سریال «ماموران قانون: بس ریوز»  «Lowman:bass reves» و «سیلو» را برای پخش دارد.

فیلم «نقش بازی کردن» که پنجمین فیلم بلند «توماس ونسان» است که به قلم «سث اوون» نگاشته شده و بودجه آن را «استدیو کانال» به صورت کامل تامین کرده است. فیلم role play از طریق «آمازون پرایم ویدئو» در ایالات متحده و چندین بازار دیگر پخش می‌شود.
«بیل نای»و «کانی نلسون» دیگر بازیگران این فیلم خواهند بود.
فیلم «نقش بازی کردن» ۱۲ ژانویه از پرایم ویدیو پخش خواهد شد.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما دربار‌ه‌ی تریلر رسمی فیلم Role Play چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *