اولین تریلر فیلم Arthur The King با بازی مارک والبرگ منتشر شد

استودیوی فیلمسازی «لاینزگیت» چندی پیش، از اولین تریلر فیلم Arthur The King با بازی مارک والبرگ رونمایی کرد. این فیلم، یکی از آثار موردانتظار سال 2024 است.

در این فیلم، «مارک والبرگ» در نقش یک ورزشکار به نام «مایکل لایت» به ایفای نقش می‌پردازد. فیلم Arthur The King، بر اساس کتابی از نویسنده سوئدی «میکائیل لیندنورد» ساخته شده که شخصیت اصلی آن به نام «مایکل لایت» تغییر کرده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


اولین تریلر فیلم Arthur The King منتشر شد

تریلر Arthur The King نشان داد که «مایکل» و تیمش، برای یک رقابت ماجراجویی ریسینگ در جمهوری «دومینیکن» آماده می‌شوند. «مایکل» در دو نقطه به فاصله صد مایل، با یک سگ برخورد می‌کند که جانش را پیش از سقوط از پرتگاه نجات می‌دهد. ورزشکار و دوستانش، این سگ را «آرتور شاه» نامگذاری می‌کنند و او را به عنوان یک همراه وفادار می‌شناسند.

«میکائیل لیندنورد» که نویسنده کتاب بود، در واقعیت برای اولین بار در سال 2014 با این سگ آشنا شد. او در سال 2020، در یک پست در اینستاگرامی مرگ این سگ را تأیید کرد و گفت که هنوز در هر جای خانه، صدای سگ را می‌شنود و او را می‌بیند.

از بازیگران این فیلم، می‌توان به «مارک والبرگ»، «علی سلیمان»، «ناتالی امانوئل»، «پل گیلفویل» و «جولیت رایلنس» نام برد. فیلم آرتور شاه، توسط «سایمون سلان جونز» کارگردانی می‌شود. تریلر فیلم آرتور شاه ، نشان داد که این فیلم در تاریخ 22 مارس 2024 (2 فروردین 1402) به روی پرده سینماها خواهد رفت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی فیلم Arthur The King چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *